تعمیر جاروبرقی بیم

تعمیر جاروبرقی بیم

تعمیر جارو برقی بیم

تعمیر جاروبرقی بیم در نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم با نازلترین قیمت و ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر جاروبرقی .

از آنجا که تعمیر جاروبرقی نیاز به تخخص بالایی دارد و مشکلات جاروبرقی عمدا به دو دسته تخصصی و غیر تخصصی تقسیم میشوند که مشکلات غیر تخصص شامل مشکلاتی میشوند که ما در صورت بروز با اینگونه مشکلات میتوانیم با کمی آشنایی با اجزا و برخی مشکلات پیش پا افتاده از بروز مشکلات جدی به دستگاه جلوگیری کنیم . مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد که شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات جدی با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم تماس بگیرید و مشکلات خود را برطرف کنید .

تعمیر جاروبرقی بیم

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم

دوستان عزیز که در صورت بروز مشکلات جدی برای دستگاه خود به دنبال نمایدگی تعمیر جاروبرقی بیم میگردند میتوانند برای تعمیر جاروبرقی بیم به نمایندگی تعمر جاروبرقی بیم مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند .

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم با داشتن کادری مجرب و متعهد ، تکنسین های دوره دیده آماده ارائه یهترین خدمات به شما دوستان عزیز است در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید .

اجزای جارو برقی

1.الکترو موتور

اجزای موتور جارو برقی

1.استاتور

2.آرمیچر و یا همان روتور

3.کلکتور

4.جاروبک ها (زغال ها)

2.فیلتر جارو برقی

3.پاکت یا کیسه جارو برقی

4.خرطومی

تعمیر جارو برقی بیم در نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم

مشکلات متداول جاروبرقی و دلایل بروز آن ها

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بیم

سیم جمع کن ها معمولا به دو دلیل خراب میشوند که این دو دلیل شامل : مکانیکی _ الکتریکی میشود که شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل برای سیم جمع کن جارو برقی خود به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

جاروبرقی جرقه می زند

دسته جاروبرقی خراب است

چرخ های جاروبرقی خراب است

دکمه خاموش روشن دستگاه خراب است

جاروبرقی مکش قوی ندارد

جاروبرقی جرقه می زند ، دلیل جرقه زدن جاروبرقی چیست

جرقه زدن جاروبرقی دلایل زیادی دارد اما از اصلی ترین دلایل آن میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم

یکی از علت های اصلی جرقه زدن جاروبرقی بروز مشکل در قسمت بالشتک و یا زغال ها است ، جرقه زدن آبی رنگ در قسمت موتور عمداً به خاطر کوتاه شدن زغال ها است

دیگر دلیل جرقه زدن جاروبرقی ، وجود خرابی در قسمت کلکتور جاروبرقی است که در کنار سیم جمع کن قرار گرفته برای رفع این مشکل و مشکل در بالشتک و زغال میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم مراجعه کنید .

دسته جاروبرقی خراب است

خرابی دسته جاروبرقی یک مشکل غیر تخصصی و میتوان با تعویض قطعه این مشکل را برطرف کرد ، تعویض دسته جاروبرقی خود به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم مراجعه کنید و قطعه خود را تعویض کنید .

چرخ های جاروبرقی خراب است

خرابی چرخ های جاروبرقی نیز مانند خرابی دسته جاروبرقی یک مشکل پیش پا افتاده است و شما میتوانید مانند خرابی دسته با تعمیر و یا تعویض قطعه این مشکل را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم

دکمه خاموش روشن دستگاه خراب است ، دلیل خرابی دکمه خاموش روشن دستگاه چیست

یکی از مشکلات شایع و رایج که برای جاروبرقی ها پیش می آید خرابی و یا شکستگی دکمه خاموش روشن دستگاه است که می توانید در صورت بروز این مشکل به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم مراجعه کنید و با توجه به میزان آسیب وارد شده به قطعه ، قطعه را تعویض و یا تعمیر کنید .

جاروبرقی مکش قوی ندارد ، دلیل بروز این مشکل چیست

شاید این مشکل برای شماهم پیش آمده است که به هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه میشوید که مکش آن کم شده است دلایل بروز این مشکل چیست

در اولین اقدام باید کیسه جاروبرقی را چک کنید و مطمعن شوید که کیسه جاروبرقی پر نشده باشد زیرا در صورتی که کیسه جاروبرقی پر شده باشد مکش دستگاه کم می شود

بعد از چک کردن کیسه جاروبرقی و مطمعن شدن از خالی بودن آن فیلترهای دستگاه را چک کنید که دچار مشکل نشده باشند

این احتمال وجود دارد که موتور دستگاه ضعیف و یا نیم سوز شده است . در صورتی که موتور دستگاه شما ضعیف و یا نیم سوز شده باشد ، میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دفترچه راهنمای تعمیر جاروبرقی بیم

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای جاروبرقی بیم  

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر جاروبرقی بیم خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر جاروبرقی بیم آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اوتو جاروبرقی بیم چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

متن سربرگ خود را وارد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *