تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

تعمیر اجاق گاز هافنبرگ ، تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ

اجاق گاز هافنبرگ یکی از اجزای اصلی آشپزخانه به شمار می رود. پر مصرف بودن و همچنین اهمیت پخت و پز و تمامی کارایی های این وسیله، آن را به یکی از پرکاربرد ترین اثاثیه تبدیل کرده است. خرابی اجاق گاز ممکن است مشکلات بسیاری بوجود بیاورد. تعمیر اجاق گاز هافنبرگ باید توسط افراد کاربلد و حرفه ای انجام شود که در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ آموزش دیده اند و به صورت صحیح میتوانند ایراد دستگاه را تشخیص دهند.

يكي از وسايلي كه بي شك در منزل تمامي مشتركين وجود دارد اجاق گاز است. اجاق گاز وسيله اي است كه بيشتر از ساير وسايل منزل و در اكثر ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار مي گيرد واستفاده از آن هم مختص خانمهاي خانه دار نبوده و ساير اعضاي خانواده نيز كم و بيش و در مواقع لزوم از اجاق گاز استفاده مي نمايند .

آمار حوادثي كه بر اثر بي احتياطي و عدم رعايت نكات ايمني در استفاده از اجاق روي مي دهد متاسفانه در مقايسه با ساير وسايل گازسوز بيشتر مي باشد . به اين ترتيب و با توجه به گستردگي استفاده از اجاق گاز و براي اينكه وسايل گاز سوز مبدل به وسيله اي مطمئن جهت آسايش زندگي شما و خانواده تان گردد لازم است نكاتي را جهت آگاهي تمام اعضا خانواده شما خواننده گرامي ذكر مي نماييم.

تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ

تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

نمایندگی اجاق گاز از متخصصان حرفه‌ای و کار آزموده جهت تعمیر اجاق گاز هافنبرگ استفاده می‌کند. تا فرآیند عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد. زیرا اگر تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ توسط افراد نا وارد صورت بپذیرد. خطراتی از قبیل نشتی گاز وجود خواهد داشت و خطرات جبران ناپذیری افراد خانواده را مورد تهدید قرار می‌دهد.

نمایندگی اجاق گاز از دانش روز دنیا جهت تعمیر اجاق گاز استفاده می‌کند. تا اجاق گازهای پیشرفته و جدید نیز به راحتی مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد.

مجموعه هومیکسو با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات هافنبرگ جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

تعمیرات لوازم خانگی شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل لوازم خانگی خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

تعمیر در سریعترین زمان 

مدت زمان تعمیراجاق گاز شما به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما این نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش هافنبرگ  با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهد که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

 

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

ممکن است اجاق گاز شما دچار یکی از مشکلات زیر شده باشد ما علت آن را توضیح میدهیم تا در جریان علت خرابی دستگاه خود باشید و در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز هافنبرگ با ما در تماس باشید و یا به صورت آنلاین فرم انتهای صفحه را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و نسبت به خرابی دستگاهتان تکنسین مربوطه را به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

علت کوتاه بودن ارتفاع شعله اجاق گاز 

کمترین میزانی که ارتفاع شعله اجاق گاز دارد ۶ میلی متر است. اگر ارتفاع شعله در این حد و یا کمتر باشد شعله به سرعت خاموش می شود. از جمله دلایل ارتفاع کم شعله، می توان به کم بودن مقدار گاز اشاره کرد. امکان دارد گاز شهری افت پیدا کرده است و شعله کمی تشکیل می شود. شما می ‌توانید شلنگ گاز را از قسمت اتصال به شیر گاز و همچنین از محل اتصال به بدنه اجاق گاز بررسی کنید، تا دچار نشت گاز نباشد. با بازدید از منافذ مشعل، در صورت مشاهده انسداد، با کمی آب ولرم و یک برس، مواد غذایی و چربی را از منافذ مشعل پاک کنید.

علت زرد شدن شعله اجاق گاز 

زمانی که رنگ شعله زرد یا نارنجی است منافذ مشعل با مواد غذایی یا چربی مسدود شده و هوا و اکسیژن کافی وجود ندارد. با تمیز کردن مشعل، این مشکل برطرف شده و رنگ شعله آبی رنگ خواهد بود.

علت کار نکردن تایمر اجاق گاز 

با خراب شدن برد کنترل الکترونیکی، تایمر اجاق گاز کار نمی کند. با تعویض قطعه، مشکل برطرف خواهد شد. جهت تعویض قطعات میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ بهره مند شوید.

علت بلند بودن ارتفاع شعله اجاق گاز 

ارتفاع شعله استاندارد 20 میلی متر است. زمانی که ترکیب گاز و هوا بیش از اندازه باشد، ارتفاع شعله افزایش پیدا می کند. با چرخاندن مهره تنظیم کننده هوا در خلاف عقربه های ساعت، می توانید این مشکل را برطرف کنید.

علت کار نکردن فندک اجاق گاز 

اگر فندک اجاق گاز شما به صورت غیر اتوماتیک است ممکن است ساختار داخلی آن دچار آسیب شده و قطعات آن شکسته است. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ با تعویض قطعات، این مشکل را برطرف می ‌کند. گاهی ممکن است جعبه فندک بر اثر نوسانات برق و یا فشردن پی ‌درپی فندک سوخته باشد. اگر مواد غذایی بر روی مشعل سرزیر شده است، امکان دارد منافذ فندک مسدود شده باشد. با کمی آب ولرم و یک دستمال، مواد غذایی و چربی را پاک کنید

در صورت بروز هر گونه مشکلی با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل اجاق گاز شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز هافنبرگ به محل اعزام مینمایند:

02122737566

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *