تعمیر اجاق گاز شافر

تعمیر اجاق گاز شافر

تعمیر اجاق گاز شافر ، تعمیرات اجاق گاز شافر

تعمیر اجاق گاز شافر را باید به دست متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز شافر سپرد تا از زدن آسیب های جدی به اجاق گاز خود جلوگیری کنید، با خراب شدن گاز به دنبال مرکزی برای تعمیر میگردیم که اجاق گاز خود را تعمیر کنیم و اگر به مراکز غیر مجاز مراجعه کنیم امکان زدن آسیب به دستگاه وجود دارد و با خرابی دستگاه شما اگر زمان گارانتی شما به اتمام نرسیده بود حتما با گارانتی دستگاه تماس بگیرید در غیر اینصورت با مرکز تعمیرات اجاق گاز شافر که زیر نظر نمایندگی تعمیر اجاق گاز شافر در تهران میباشد تماس بگیرید تا تکنسین های با تجربه خود را برای تعمیرات اجاق گاز شما به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

تعمیرات اجاق گاز شافر

تعمیر اجاق گاز شافر

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز شافر در تهران

با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات شافر جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

تعمیر اجاق گاز شافر به شکل تخصصی ممکن است شامل تعمیر قسمت های مختلف و سرویس دستگاه شود که می توان در مورد تعمیر مجاز اجاق گاز شافر سرویس شعله ها و تعمیر فر و یا قسمت های مختلف اجاق گاز را مشاهده کرد.

از ویژگی های این مرکز میتوان به موارد زیر اشاره کرد که در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه شما میتوانید با این مرکز که زیر نظر نمایندگی اصلی شافر میباشد تماس بگیرید تا برای تعمیرات گاز شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

چرا بهتر است که نمایندگی را برای تعمیرات انتخاب کنید؟

این موضوع همیشه پیشنهاد دیگران به شما بوده است. اما چرا همیشه به شما پیشنهاد میدهند تا تعمیرات خود را به نمایندگی ها بسپارید؟ ما به عنوان نماینده تعمیرات ، به شما پاسخ میدهیم. نمایندگی ما به عنوان یک نماینده مجاز تعمیرات. کلیه مشاوره ها و خدمات پشتیبانی خود را به شما کاملا رایگان، و اصولی و کارشناسی شده ارائه میدهد. همچینین . ما کلیه فرایند تعمیرات تخصصی و حرفه ای خودمان را به وسیله تعمیرکارانی ماهر که مورد تایید نمایندگی های کمپانی میباشند ارائه میدهیم و این موضوع، تسلط کافی متخصصان ما را بر برند تایید میکند. با ما نگران قیمت نباشید ، ما این اطمینان را به شما میدهیم که با ارائه قیمت های منصفانه و عدم دریافت هزینه های اضافی و مازاد بر خدماتی که انجام میدهیم تعمیرات گاز شافر  به صورت تخصصی صورت می گیرد و نوع ارائه تعمیرات تخصصی توسط افراد ماهر و خبره در این زمینه بهتر انجام می شود و در نهایت طول عمر دستگاه به شکل مناسبی حفظ می شود و می توان انواع اجاق گاز شافر را که دچار ایراد در قسمت های مختلف شده اند به دست کارشناسان در زمینه تعمیرات حرفه ای سپرد و از خدمات مناسب تر بهره مند شد.

ویژگی های مرکز تعمیر اجاق گاز شافر

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها
تعمیر اجاق گاز شافر

تعمیرات اجاق گاز شافر

توصیه های ایمنی استفاده از اجاق گاز

  • توصيه مي شود بهتر است وسايل گاز سوزي كه در يك محل بطور ثابت نصب مي شوند بوسيله لوله فلزي به سيستم لوله كشي وصل گردند .
  • در اجاق گازهايي كه پيلوت(شمعك)ندارند هميشه ابتدا كبريت را روشن بكنيدوسپس شير گاز را باز كنيد. مجدداًتوصيه مي كنيم كه از باز كردن شير اجاق گاز قبل از روشن كردن كبريت خود داري كنيد در غير اينصورت در فاصله بين باز كردن شير اجاق گاز و روشن كردن كبريت گاز در فضاي آشپزخانه منتشر شده و ممكن است باعث انفجار و آتش سوزي گردد .
  • اگر اجاق گاز و وسايل گازسوزي كه مورد استفاده قرار ميگيرد داراي پيلوت (شمعك) ميباشند جنانچه بعد از باز كردن شير گاز مشعل روشن نشود معلوم مي شود كه پيلوت ميزان نيست و يا خاموش شده است . در هرحال بايد فوراً شير گاز را بست و به بررسي و رفع علت پرداخت .
  • سر رفتن ظرف غذا و مانند آنها بر روي اجاق گاز ممكن است باعث خاموش شدن شعله گردد .بنابراين هنگام استفاده از اجاق گاز بايد دقت شود كه ظرف غذا سر نرود . چنانچه اين عمل اتفاق افتاد و شعله خاموش شد بايد فوراً شير گاز را بست و پس از خارج كردن گاز منتشر شده در فضاي آشپزخانه ٬اجاق گاز را تميز و آماده روشن كردن مجدد نمود .
  • هميشه مراقب باشيد كه مشعلهاي اجاق گاز و ضمائم آن كاملا تميز و مرتب باشند تا گاز بتواند به راحتي و به اندازه كافي به مشعل برسد و با شعله آبي بسوزد . براي اين كار بايد هفتهاي يك يا دو بار شير مصرف مربوط را بست و مشعلها و ضمائم آن را از جاي خود بيرون آورد و پس از تميز كردن و شستن كاملا آنها را خشك كرد و دوباره در جاي خود قرار داد .

 

مشکلات احتمالی و راه های تعمیرات اجاق گاز شافر:

در این قسمت تعدادی از مشکلات احتمالی که امکان دارد برای اجاق گاز منزل شما رخ دهد را با روش تعمیرات اجاق گازتان برای شما شرح میدهیم  یکی از مشکلاتی که معمولا برای اجاق گاز ها پیش می آید این است که شعله قدرت کافی ندارد و برای تعمیر این مشکل شما می توانید با تنظیم پیچی که در روی پیلوت قرار گرفته است قدرت شعله را زیاد نمایید. روشن نشدن شعله نیز یکی دیگر از مواردی است که در اجاق های منزل پیش می آید و برای تعمیرات اجاق گاز شافر در این زمان بهتر است تا توسط تعمیرکاران قطعاتی چون سنسور دما و پیلوت بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. استشمام بوی گاز از اجاق گاز نیز یکی دیگر از مواردی است که معمولا برای اجاق های در منزل اتفاق می افتد و برای رفع آن نیز می توان با چک کردن لوله و بست ها این مشکل را رفع نمود.

  • تنظیم نور پیلوت گاز، در بحث تعمیرات اجاق گاز شافر
  • راه حل­ هایی برای تعمیرات اجاق گاز
  • تعمیرات اجاق گاز و مراقبت از آن
  • تعمیرات اجاق گاز رو میزی

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظرتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز شافر  به منزل شما اعزام مینمایند:

02188592650

02177114767

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *