تعمیر اجاق گاز در پرند

تعمیر اجاق گاز در پرند

تعمیر اجاق گاز در پرند ، تعمیرات اجاق گاز در پرند

تعمیر اجاق گاز در پرند به علت دور بودن از تهران همیشه یکی از معضلات این اهالی بوده است و تعمیرات اجاق گاز در پرند را شرکت هومیکسو اداره کرد و با دایر کردن نمایندگی تعمیر اجاق گاز در پرند این معضل را برطرف نمود، با خراب شدن اجاق گاز شما و برای سرویس و نصب اجاق گاز خود در این منطقه میتوانید با نمایندگی تعمیر اجاق گاز در پرند در تماس باشید تا تکنسین های دوره دیده و با تجربه خود را در کوتاه ترین زمان برای تشخیص علت خرابی و تعمیر اجاق پاز شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

تعمیر گاز برند های مختلف باید زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای این رشته انجام شود تا از تعمیرات گاز اساسی آن اطمینان حاصل گردد. و ایرادات بیشتری برای اجاق گاز شما به وجود نیاید

با توجه به این که امروزه مدل های مختلفی از اجاق گاز با در نظر گرفتن نیازهای روزمره مصرف کنندگان با پیشرفته ترین تکنولوژی در زمینه تولید این محصولات عرضه می شوند برای تعمیر انواع مدل های جدید اجاق گاز به جای به کارگیری افراد غیر حرفه ای بهتر است تکنسین های حرفه ای در این زمینه فعالیت کنند تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.

از آنجایی که هر نوع محصولی از جمله اجاق گاز دارای روش های خاص برای نگهداری مناسب و حفظ کیفیت بالا می باشد تا در زمان استفاده مشکل ایجاد نکند بهتر است که در زمان آسیب دیدگی دستگاه و یا وجود هر نوع عیب و نقصی با کارشناسانی که برای تعمیرات اجاق گاز در پرند فعالیت می کنند تماس حاصل شود.

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات اجاق گاز در پرند در زمینه سرویس دهی و تعمیرات انواع محصولات آشپزخانه خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد.

تعمیرات اجاق گاز در پرند

تعمیر اجاق گاز در پرند

مشکلات رایج در اجاق گاز  شامل مواردی:

مشعل اجاق گاز به درستی کار نمیکند

(یعنی شعله ها به یک سمت کار می کند یا به صورت مقاوم و بادوام به رنگ آبی است.)

شعله اجاق گاز یک دست نیست .

شعله گاز روشن نمی شود.

شعله به شدت گرم و سوزنده است.

شعله آتش سر و صدا می کند.

اجاق گاز جرقه نمی زند.

اجاق گاز دود می کند.

در نزدیکی اجاق گاز بوی گاز به مشام می رسد.

نرسیدن گاز به اجاق گاز

در صورت مشاهده هر گونه نقص فنی اجاق گاز و فر خود می توانید با نمایندگی های مجاز شرکت هومیکسو با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر تهران بدون انتقال دادن اجاق گاز خود با تعمیرکاران ما هماهنگی لازم را به صورت غیر حضوری انجام داده به محل شما عزیزان اعزام می گردند.

با توجه به این که امروزه مدل های مختلفی از اجاق گاز با در نظر گرفتن نیازهای روزمره مصرف کنندگان با پیشرفته ترین تکنولوژی در زمینه تولید این محصولات عرضه می شوند برای تعمیر انواع مدل های جدید اجاق گاز به جای به کارگیری افراد غیر حرفه ای بهتر است تکنسین های حرفه ای در این زمینه فعالیت کنند تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.

از آنجایی که هر نوع محصولی از جمله اجاق گاز دارای روش های خاص برای نگهداری مناسب و حفظ کیفیت بالا می باشد تا در زمان استفاده مشکل ایجاد نکند بهتر است که در زمان آسیب دیدگی دستگاه و یا وجود هر نوع عیب و نقصی با کارشناسانی که برای تعمیر گاز فعالیت می کنند تماس حاصل شود.

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات اجاق گاز در پرند در  زمینه سرویس دهی و تعمیرات انواع محصولات آشپزخانه خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد.

تعمیرات اجاق گاز در پرند

تعمیرات اجاق گاز در پرند

اصول ایمنی مهم هنگام نصب اجاق گاز

اجاق گاز وسیله ای است که در همه منازل وجود دارد و بیشتر از سایر وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. حوادثی که براثر بی احتیاطی و عدم نصب اصولی اجاق گاز اتفاق می افتد بسیار زیاد است لذا ضروری است تا اصول ایمنی در هنگام نصب و راه اندازی اجاق گاز رعایت شود.

انتخاب محل مناسب نصب اجاق گاز

یک مکان مناسب را برای نصب اجاق گاز در نظر بگیرید. برای نصب اجاق گاز باید از شیلنگ مخصوص با طول حداکثر یک و نیم متر استفاده کنید.

ملایم بودن جریان تهویه اشپزخانه

از نصب اجاق گاز در محل وزش باد و کنار پنجره خودداری کنید زیرا در صورت خاموش شدن شعله برا اثر وزش باد، در مدلهای قدیمی اجاق احتمال پخش گاز وجود دارد که بسیار خطرناک است.

رعایت فاصله اجاق گاز با دیوارهای اطراف

 اجاق گاز باید از دیوار پشتی ۵ سانتی متر و با دیوار کناری ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد.

خودداری از نگهداری مایعات یا گازهای قابل اشتعال در نزدیکی اجاق گاز

این مواد به علت خاصیت اشتعال بالا، با قرار گرفتن کنار اجاق گاز مانند بمب عمل می کنند لذا حتما این مواد را از اجاق گاز دور کنید.

جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود

رعایت فاصله اجاق گاز با سطح زیرین

 فاصله سطح زیرین اجاق (پس از نصب) نیز باید ۱۰ سانتی متر فضای خالی داشته باشد.

 استفاده از ظروف مقاوم در برابر حرارت

جهت رعایت اصول ایمنی وسایل پلاستیک را با فاصله از گاز قرار دهید زیرا این مواد در برابر حرارت سریعا تغییر شکل می دهند.

رعایت فاصله هود و اجاق گاز

برای افزایش عمر هود آشپرخانه،حداقل فاصله اجاق گاز با هود بایستی ۷۰ سانتی متر باشد.تا خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر  اجاق گاز در پرند به محل اعزام میکنند:

02155810742

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *