تعمیر اجاق گاز تکنو گلد

تعمیر اجاق گاز تکنو گلد

تعمیر اجاق گاز تکنو گلد ، تعمیرات اجاق گاز تکنو گلد

نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنو گلد به صورت مجاز و زیر نظر نمایندگی اصلی تکنو گلد در تهران انواع سرویس و نصب اجاق گاز های تکنو گلد را در کوتاه ترین زمان انجام میدهد، مرکز تعمیرات اجاق گاز گلین با دوره های تعمیرات اجاق گاز به صورت تخصصی تمامی تکنسین های خود را آپدیت نموده تا برای تعمیرات اجاق گاز تکنو گلد به هیچ گونه مشکلی نخورند.

تعمیر اجاق گاز تکنو گلد

تعمیرات اجاق گاز تکنو گلد

مرکز تعمیر اجاق گاز تکنو گلد

تعمیر اجاق گاز تکنو گلد به هر میزان که تخصصی تر عمل کند در نتیجه عمر اجاق گاز بیشتر می شود و هزینه های سرویس و نگهداری اجاق گاز را در آینده تا حد زیادی کاهش می دهد.

تعمیرگاه تخصصی تعمیر اجاق گاز تکنو گلد آماده ارائه خدمات و رفع آسیب های وارد شده بر انواع اجاق گاز و فر می باشد.

تعمیرکاران متخصص اجاق گاز تکنو گلد با گذراندن دوره های تخصصی در این زمینه در کوتاه ترین زمان و بدون اتلاف وقت سرویس و تعمیرات اجاق گاز تکنو گلد را در محل زندگی مشتری انجام می دهد.

در نظر گرفتن رضایت مشتری برای شرکت تولید کننده انواع محصولات خانگی برند تکنو گلد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در نظر داشتن این امر به عنوان سرلوحه برند تکنو گلد باعث شده است تا انواع خدمات تعمیر اجاق گاز تکنو گلد را با حداقل هزینه برای مشتریان انجام دهد.

زمانی که اجاق گاز دچار مشکل می شود بهتر است در ابتدای امر از بودن برق مصرفی و نحوه قرارگیری دستگاه اطمینان حاصل کنید.

اگر نیاز به تعمیر و سرویس اجاق گاز ضروری بود از دستکاری آن بپرهیزید و تعمیر تخصصی اجاق گاز را به تعمیرکاران حرفه ای تکنو گلد بسپارید.

کیفیت خدمات تعمیر اجاق گاز را می توان در تخصص و دانش به همراه مهارت کارشناسان آن دانست. خدمات تخصصی باعث می شود تا کمترین اشتباه در حین تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش به وجود آید و در نهایت روی کیفیت کار اثر خواهد گذاشت.

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است. از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛ زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود.

البته این موارد در اجاق گاز های مدل قدیمی و معمولی صدق می کند. امروزه مدل های جدید اجاق گاز در طرح های جدید روانه بازار شده اند که همه آن ها دارای عملکرد سنسور ترموکوپل هستند که به هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، به وسیله ترموکوپل دوباره شعله روشن می شود.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد. رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگه داری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید. وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد؛ پس حتما به نکات ایمنی در این زمینه توجه کنید.

۷- سطح زیر اجاق گاز با سطح زمین باید حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا به وسایل در آشپزخانه اسیبی وارد نشود. در هنگام نصب اجاق گاز توجه داشته باشید که اجاق گاز در کنار لوله گاز شهری قرار نداشته باشد تا در معرض حوادثی مثل انفجار و آتش سوزی قرار نگیرید.

تعمیر اجاق گاز تکنو گلد

تعمیر اجاق گاز تکنو گلد

مراحل ثبت سفارش تعمیر در مرکز هومیکسو

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گازتان میتوانید با مرکز تعمیرات اجاق گاز تکنو گلد تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کرده:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکلتان تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *