تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس

تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس

تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس ، تعمیرات اجاق گاز تکنو هاوس

تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس در کوتاه ترین زمان و به دست تکنسین های نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو هاوس در تهران انجام میشود از این رو  نمایندگی برای اینکه کمتر به مرکز تعمیرات اجاق گاز تکنو هاوس نیاز پیدا کنید نکاتی را در ادامه متذکر خواهد شد.

با توجه به این که اجاق گاز یکی از پر خطر ترین وسایل آشپزخانه می باشد و در طول سالها ممکن است دچار فرسایش و خرابی بشود، حضور یک متخصص ماهر برای تعمیرات اجاق گاز تکنو هاوس  یک امری ضروری و اجتناب پذیر است ،

تعمیرات اجاق گاز تکنو هاوس

تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس

با صرفه هزینه ی کم می توانید به جای خرید اجاق گاز گران قیمت ازهمان وسیله ای که سالهاست از آن استفاده می کنید و با طرز کارش آشنا هستید استفاده کنید.

بدون شک همه ما برای یکبار هم شده خرابی اجاق گاز را تجربه کرده ایم.نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس  موضوعی است که امروز می خواهیم در رابطه با آن با شما مخاطبان عزیز و گرامی صحبت کنیم. یکی از چالش هایی که اکثر افراد با آن روبرو هستند پیدا کردن افرادی متخصص برای تعمیرات اجاق گاز تکنو هاوس است.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو هاوس

بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما به تعمیرکاران مجاز این برند مراجعه کنید. خدماتی که ما به شما ارائه میدهیم کاملا مطابق با استاندارد های تعیین شده از سوی کمپانی است و تخصص ما تعمیر لوازم خانگی با ماهرترین تعمیرکاران و اورجینال ترین قطعات و بالا ترین کیفیت در کمتری زمان است. این همان چیزی است که مطمئنا شما هم به دنبال آن هستید. مشاوران ما ، در تمام ساعات روز آماده به پاسخگویی و مشاوره و ارائه راهکار های کارشناسی به شما مشتریان عزیز ما هستند. مشاوره ما شامل راهنمایی جامع در تعمیر و نگهداری از لوازم خانگی  گرفته تا براورد هزینه خدمات قبل از ارائه آن ها بطور دقیق و بدون هیچ هزینه اضافی، ارائه مشاوره برای تامین قطعات اصل و اورجینال، عیب یابی حدودی دستگاه شما و درنهایت، هماهنگی با تیم تعمیرکاران تخصصی ما برای حضور در کنار شما است.

پس از حضور تیم های تخصصی ما، ارائه خدمات تعمیرات تخصصی به شما در دستور کار قرار میگیرد و پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات، درصورت لزوم، قطعات اورجینال و اصلی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. عیب یابی دستگاه شما به وسیله تعمیرکاران ما بصورت تخصصی انجام میشود، درصورت خطا در عیب یابی قطعا شما دچار هزینه های اضافی و یا دوباره کاری میشوید که چنین مواردی در تعمیرگاه هایی که عموما پشتیبانی لازم از خدمات خود را ندارند یا با تعمیرکاران متخصص و با تجربه همکاری نمیکنند به وفور دیده میشود. ولی ما با توجه به تجربه بالای تعمیرکارانمان که ماهر در عیب یابی دستگاه شما چه قدیمی باشد و چه جدید، این تضمین را به شما میدهیم که مشکل دستگاه شما را به خوبی تشخیص دهیم و بدون محتمل شدن شما به هزینه های اضافی و دوباره کاری، برای شما در کمترین زمان عیب یابی و رفع عیب ها و تعمیرات تخصصی را انجام دهیم.

تعمیرات اجاق گاز تکنو هاوس

تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است. از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛ زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود.

البته این موارد در اجاق گاز های مدل قدیمی و معمولی صدق می کند. امروزه مدل های جدید اجاق گاز در طرح های جدید روانه بازار شده اند که همه آن ها دارای عملکرد سنسور ترموکوپل هستند که به هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، به وسیله ترموکوپل دوباره شعله روشن می شود.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد. رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگهداری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید. وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد؛ پس حتما به نکات ایمنی در این زمینه توجه کنید.

۷- سطح زیر اجاق گاز با سطح زمین باید حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا به وسایل در آشپزخانه اسیبی وارد نشود. در هنگام نصب اجاق گاز توجه داشته باشید که اجاق گاز در کنار لوله گاز شهری قرار نداشته باشد تا در معرض حوادثی مثل انفجار و آتش سوزی قرار نگیرید.

با رعایت نکات بالا دیرتر به مرکز تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس نیاز پیدا خواهید کرد و لی در صورت نیاز میتوانید با پر کردن فرم یر و شرح خرابی دستگاه خود درخواست خود را ثبت نموده تا تعمیر کاران ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوزه را برای تعمیر اجاق گاز تکنو هاوس شما به محل اعزام نمایند:

02188592650

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *