تعمیر اق گاز اسکای شف

تعمیر اجاق گاز اسکای شف

تعمیر اجاق گاز اسکای شف ، تعمیرات اجاق گاز اسکای شف

تعمیر اجاق گاز اسکای شف نیاز به تخصص و مهارت زیاذی دارد در صورت خراب شدن  اجاق گاز خود هر چه سریعتر با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اسکای شف خود تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان با تشخیص صحیح ایراد دستگاه شما تکنسین مربوطه آن را تعمیر کند تا از زندگی روزمره خود عقب نمانید.

همانطور که می‌دانید اجاق گاز یک وسیله پرکاربرد و اساسی در خانه و بخصوص آشپزخانه به شمار می‌آید.  هم در هر خانه ای لازم و ضروریست بلکه در تمامی مراکز دولتی و اداره ها نیز مورد استفاده است،به جرات می‌توان گفت بدون آن روند زندگی ما مختل می‌شود. لازم به ذکر است که تعمیر اجاق گاز اسکای شف را باید به دست افراد مجرب و حرفه‌ای در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اسکای شف بسپارید زیرا ممکن است خسارت جانی و مالی را به دنبال داشته باشد، شما تنها باید یکسری اقدامات پیشگیرانه را برای بهبود عملکرد اجاق‌ گاز یا جلوگیری از نقص دستگاه انجام دهید.

تعمیر اجاق گاز اسکای شف

تعمیر اجاق گاز اسکای شف

یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی‌ها در زمینه نصب و راه اندازی و تعمیرگاه اجاق گاز اسکای شف به شمار می‌آید.  لازم به ذکر است که نمایندگی مجاز اجاق گازاسکای شف  انواع اجاق گازهای جدید را با ظاهری زیبا و متفاوت و همچنین با یک  کیفیت عالی به بازار عرضه می‌کند.  و با استفاده از کادر مجرب و متخصص خود خدماتی را  در زمینه  نصب و راه اندازی و تعمیرگاه اسکای شف به مشتریان در تهران ارائه می‌دهد. اگر دستگاه شما گارانتی دارد باید به نمایندگی که دستگاه را برای شما نصب کرده زنگ زده و بهتر است بدانید نمایندگی مجاز اجاق گاز اسکای شف به مشتریانی که دارای کارت گارانتی باشند هرگونه خدماتی را از قبیل تعمیرگاه اجاق گاز  و تعویض قطعات ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اسکای شف  در زمینه‌های مختلفی  در حال خدمت رسانی به مشتریان می‌باشد که این زمینه‌ها عبارتند از تعمیر انواع فندک و جرقه زن، بازسازی و کلین تعویض سر شعله، تعمیر انواع ترموکوبل، تعویض قطعات با لوازم اصل و تعویض شیشه اجاق گازهای رومیزی می باشد.

ویژگی مراکز تعمیر اجاق گاز اسکای شف

از ویژگی‌های بارز و قابل توجه نمایندگی اجاق گاز اسکای شف این است که دانش کادر خود را به طبق استانداردها به روز می‌کنند و با بهره‌گیری از دانش روز دنیا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، همچنین نمایندگی اجاق گاز از قطعات اورجینال و فابریک برای تعویض و تعمیر اجاق گاز اسکای شف استفاده می‌کند و تا آنجایی که نیاز به تعویض نداشته باشد سعی می‌کنند به تعمیر و رفع مشکل آن بپردازند. همچنین این نمایندگی گاز با تجربه و قدمتی که در زمینه تعمیر اجاق گاز ولکر دارد و با بهره‌گیری از امکانات و مزایای مطلوب توانسته است به خوبی اعتماد مشتریان را در زمینه خدمات پس از تعمیر اجاق گاز  به خود جلب کند و این اعتماد را روز به روز افزایش دهد.

از مزیت‌های نمایندگی اجاق گاز  می‌توان به آشنایی کامل کارشناسان و تکنیسین‌های زبده آن به تمام نقاط ضعف و قوت تعمیر اجاق گاز اسکای شف اشاره کرد که این متخصصان در صورت بروز مشکل قادر هستند اجاق گاز را در کمترین زمان و با صرف هزینه کم به راحتی تعمیر کنند.

از دیگر ویژگی های این مرکز میتوان به سرویس دهی در تمامی روزهای هفته اشاره کرد که همین موضوع برای شاغلین بسیار قابل اهمیت بوده و از خدمات ما در روزهای تعطیل میتوانند استفاده کنند.

تعمیر اجاق گاز اسکای شف

تعمیرات اجاق گاز اسکای شف

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است. از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛ زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود.

البته این موارد در اجاق گاز های مدل قدیمی و معمولی صدق می کند. امروزه مدل های جدید اجاق گاز در طرح های جدید روانه بازار شده اند که همه آن ها دارای عملکرد سنسور ترموکوپل هستند که به هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، به وسیله ترموکوپل دوباره شعله روشن می شود.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد. رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگه داری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید. وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد؛ پس حتما به نکات ایمنی در این زمینه توجه کنید.

۷- سطح زیر اجاق گاز با سطح زمین باید حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا به وسایل در آشپزخانه اسیبی وارد نشود. در هنگام نصب اجاق گاز توجه داشته باشید که اجاق گاز در کنار لوله گاز شهری قرار نداشته باشد تا در معرض حوادثی مثل انفجار و آتش سوزی قرار نگیرید.

با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان مرکز با بررسی دقیق از نوع خرابی تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز به محل مورد نظر شما اعزام خواهند کرد.و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *