تعمیر اجاق گاز آاگ

تعمیر اجاق گاز آاگ

تعمیر اجاق گاز آاگ ، تعمیرات اجاق گاز آاگ

تعمیر اجاق گاز آاگ خود را به دست تکنسین های مجرب و با تجربه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آاگ بسپارید تا از اصل بودن قطعات در صورت نیاز مطمئن باشید و تعمیرکاران این مرکز از تخصص بالایی برای تعمیرات اجاق گاز آاگ بهره مند هستند و میتوانند ایراد دستگاه را به درستی تشخیص داده و در کوتاه ترین زمان مشکل دستگاه شما را بر طرف سازند.

يكي از وسايلي كه بي شك در منزل تمامي مشتركين وجود دارد اجاق گاز است. اجاق گاز وسيله اي است كه بيشتر از ساير وسايل منزل و در اكثر ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار مي گيرد واستفاده از آن هم مختص خانمهاي خانه دار نبوده و ساير اعضاي خانواده نيز كم و بيش و در مواقع لزوم از اجاق گاز استفاده مي نمايند .

تعمیر اجاق گاز آاگ با تامین قطعات فابریک و تعمیرکاران دوره دیده  مجموعه هومیکسو انجام میگردد و همکاران مجرب ما درزمان تعیین شده با مراجعه به محل برای برطرف کردن مشکل اجاق گاز شما و تعمیر اجاق گاز بدون انتقال به تعمیرگاه انجام میدهند.در صورت نیاز فقط قطعه معیوب شما به تعمیرگاه انتقال داده شده و همکاران باتجربه و مجرب ما به صورت تخصصی مشکلات اجاق گاز شما را رفع میکنند.

تعمیر اجاق گاز به شکل مطلوب و درست سبب جلب رضایت مشتریان می شود و بهتر است که برای تعمیر اجاق گاز آاگ با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای اینکه دیرتر به مرکز تعمیرات اجاق گاز آاگ نیاز پیدا کنید بهتر است نکاتی را رعایت کنید در ادامه به این موارد اشاره میکنیم.

تعمیر اجاق گاز آاگ

تعمیرات اجاق گاز آاگ

معرفی برند آاگ

آاگ یک برند معتبر آلمانی در زمینه تولید لوازم خانگی است، این برند که از بزرگترین زیرمجموعه‌های شرکت الکترولوکس به حساب می‌آید با دارا بودن بیش از یک قرن سابقه درخشان، یکی از پرفروش‌ترین برند‌های لوازم خانگی در جهان است. آاگ در ایران هم با توجه به کیفیت ثابت شده این برند از قدیم یکی از گزینه‌های ابتدایی خرید لوازم خانگی بوده و احتمالا در هر ساختمانی چند مورد از محصولات این برند مشاهده می‌شود.

صفحه گاز آاگ نیز یکی از محصولات این برند آلمانی است که معمولا در منازل لوکس‌تر از آن استفاده می‌شود. با توجه به استفاده پررنگ از اجاق‌ گاز و صفحه گاز در خانه، خرابی این وسیله کاربردی می‌تواند اختلال بزرگی را در روند عادی زندگی شما به وجود آورد. لوازم خانگی همچون اجاق گاز، هود، فر، ساید و لباسشویی که در آشپزخانه قرار دارند به دلیل مستهلک بودن و استفاده فراوان نیاز به سرویس سالانه دارند، اما به دلیل مشغله‌های کاری و ذهنی بیش از حد و نبود زمان کافی، این سرویس‌های سالیانه به‌موقع انجام نمی‌شوند و می‌توانند بعد از گذشت مدتی باعث خرابی و مختل کردن برنامه روزانه شما شوند.

توصیه هایی برای نصب اجاق گاز آاگ

  • توصيه مي شود بهتر است وسايل گاز سوزي كه در يك محل بطور ثابت نصب مي شوند بوسيله لوله فلزي به سيستم لوله كشي وصل گردند .
  • در اجاق گازهايي كه پيلوت(شمعك)ندارند هميشه ابتدا كبريت را روشن بكنيدوسپس شير گاز را باز كنيد. مجدداًتوصيه مي كنيم كه از باز كردن شير اجاق گاز قبل از روشن كردن كبريت خود داري كنيد در غير اينصورت در فاصله بين باز كردن شير اجاق گاز و روشن كردن كبريت گاز در فضاي آشپزخانه منتشر شده و ممكن است باعث انفجار و آتش سوزي گردد .
  • اگر اجاق گاز و وسايل گازسوزي كه مورد استفاده قرار ميگيرد داراي پيلوت (شمعك) ميباشند جنانچه بعد از باز كردن شير گاز مشعل روشن نشود معلوم مي شود كه پيلوت ميزان نيست و يا خاموش شده است . در هرحال بايد فوراً شير گاز را بست و به بررسي و رفع علت پرداخت .
  • سر رفتن ظرف غذا و مانند آنها بر روي اجاق گاز ممكن است باعث خاموش شدن شعله گردد .بنابراين هنگام استفاده از اجاق گاز بايد دقت شود كه ظرف غذا سر نرود . چنانچه اين عمل اتفاق افتاد و شعله خاموش شد بايد فوراً شير گاز را بست و پس از خارج كردن گاز منتشر شده در فضاي آشپزخانه ٬اجاق گاز را تميز و آماده روشن كردن مجدد نمود .هميشه مراقب باشيد كه مشعلهاي اجاق گاز و ضمائم آن كاملا تميز و مرتب باشند تا گاز بتواند به راحتي و به اندازه كافي به مشعل برسد و با شعله آبي بسوزد . براي اين كار بايد هفتهاي يك يا دو بار شير مصرف مربوط را بست و مشعلها و ضمائم آن را از جاي خود بيرون آورد و پس از تميز كردن و شستن كاملا آنها را خشك كرد و دوباره در جاي خود قرار داد .

از وارد آوردن ضربه بوسيله ديگ و ساير ظروف سنگين بر روي اجاق گاز جداً خودداري كنيد زيرا باعث سست شدن اتصالات و نشت گاز مي شود.

تعمیرات اجاق گاز آاگ

تعمیر اجاق گاز آاگ

توصیه های ایمنی استفاده از اجاق گاز

شیر اصلی گاز را ببندید و هیچ گاه به کلید برق و هر وسیله برقی که ایجاد جرقه نماید ، دست نزنید .

فرد یا افراد را از محل آلوده به گاز خارج کنید .

برای جلوگیری از جرقه حاصل از الکتریسته ساکن در و پنجره ها را با استفاده از دستمال خیس شده باز نمایید.

اگرکنتور برق در فضای آلوده به گاز وجود نداشت برق را از فیوز برق اصلی قطع کنید.

اگر در سیستم بخاری های گازسوزایرادی وجود داشت پست امداد گازرسانی را در جریان قرار دهید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گاز شما میتوانید با مرکز تعمیر اجاق گاز آاگ تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان تعمیرکاران مجرب را به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

مشترک گرامی توجه فرمایید ، بعد از تماس با اوپراتورها بابت تعمیر اجاق گاز آاگ ، چنانچه مشکل شما جزئی بود ، با مشاوره تلفنی مشکل شما برطرف میشود ، در غیر این صورت ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین مربوطه  جهت خدمات به محل شما عزیزان اعزام میگردد .

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را با هماهنگی به منزلتان اعزام مینمایند:

02122737566

02177114767

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *