تعمیر اتو پاناسونیک

تعمیر اتو پاناسونیک

تعمیر اتو پاناسونیک

 

تعمیر اتو پاناسونیک

تعمیر اتو پاناسونیک

تعمیر اتو پاناسونیک توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اتو پاناسونیک در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات اتو پاناسونیک هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات اتو پاناسونیک ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی اتو پاناسونیک در تهران

تمام برندها برای خدمات پس از فروش و تعمیر خود نمایندگی هایی داشته که البته به دنبال گران شدن قیمت دلار و اعمال ش ها بسیاری از این نمایندگی ها از کشور خارج شده و ارائه خدمات آنها توسط شرکت های داخلی انجام میگردد. شما برای استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر اتو پاناسونیک میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با شماره ای که روی ضمانت نامه محصول شما نوشته شده است، تماس حاصل نمایید.
  • همچنین در صورتی که قبلا از خدمات شرکت تضمین کننده استفاده کرده اما رضایت نداشتید، میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اتو پاناسونیک در هومیکسو بهره مند شوید.
  • این خدمات بعد از تمام شدن دوره گارانتی اتو همچنان در هومیکسو برای شما قابل استفاده خواهد بود.

تعمیر اتو بخار پاناسونیک

اتو داغ نمیشود، چگونه برای عیب یابی و تعمیر اتو پاناسونیک اقدام نماییم؟

دلیل داغ نشدن اتو پاناسونیک مشکل دیگری است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم:

  • ممکن است اتو را به درستی به پریز برق متصل نکرده باشید و یا در سیم پیچی داخلی پریز برق محل شما مشکلی ایجاد شده باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط میتوانید اتو خود را برای استفاده به پریز دیگری متصل نمایید.
  • همچنین در صورتی که المنت اتو شما خراب شده باشد، باید برای تعمیرات آن با تعمیرکار اتو پاناسونیک تماس حاصل نمایید.
  • در صورتی که خرابی مربوط به ترموستات دستگاه شما باشد، باید برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیرات اتو پاناسونیک تماس حاصل نمایید.

نمایندگی اتو بخار پاناسونیک

 

مزایای استفاده از خدمات تعمیر اتو پاناسونیک در نمایندگی هومیکسو

در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر اتو پاناسونیک در هومیکسو میپردازیم:

  • بعد از تعمیر دستگاه شما فاکتور خدمات به شما تقدیم میگردد.
  • تعویض کلیه قطعات با قطعات اصلی و فابریک شرکتی انجام میگردد.
  • کلیه قطعات تعویض شده در تعمیر اتو پاناسونیک شما دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه هستند.
  • به دلیل یکی بودن هزینه های این مرکز با نرخ مصوب اتحادیه در پرداخت های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

لوازم یدکی اتو پاناسونیک

 

این قطعات شامل کابل ، ترموستات ، جرم گیر ، تانک ، محافط ، بویلر ، مخزن ، پمپ ، پنل ، سوزن ، گسگت ، ولوم ترموستات ، رابط و ولوم ، پلاکت ، درب آبریز و … می باشد.

اتوبخار پاناسونیک Panasonic  محصولی ساده و درعین ‌حال کاربردی، ارزان‌قیمت است که با محدوده‌ی توان مصرفی نسبتا بالای طراحی‌شده است.

این اتوبخار که از جنس کف تیتانیوم ساخته ‌شده، با  توان مصرفی 1850 تا 2200 وات به هرماه مخزن آب با ظرفیت مناسب تولیدشده است.

همچنین این محصول دارای سیستم خود تمیز شوندگی و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای هم است. از دیگر مشخصات اتوبخارهای پاناسونیک می‌توان به امکان تنظیم حرارت بر اساس البسه، تنظیم میزان بخاردهی، اسپری آب، سیستم ضد چکه، بخاردهی عمودی و سیستم ضد رسوب اشاره کرد.

تعمیر ترموستات اتو

اگر ترموستات در هر دو نوع اتو بخار معمولی و مخزن دار دچار آسیب شود، اصلی ترین عملکرد اتو یعنی داغ شدن، مختل خواهد شد. در صورت خرابی ترموستات لازم است تنها آن را تعویض نمایید تا مشکل حل شود.

تعمیر اتو گاسونیک

رفع انواع اشکالات با تعمیرات اتو گاسونیک صورت می پذیرد. این اشکالات می تواند از انواع معمول و رایج آن مانند پر سدن دیواره ها و منافذ داخلی اتو از رسوب باشد تا اشکالات دیگری مانند خراب شدن ترموستات، سوختن المنت حرارتی، سوختن فیوز و یا برد اتو باشد.

به هر حال این اشکالات از هر نوعی که باشد توسط کارشناسان ما در بخش تعمیر اطو گاسونیک تشخیص داده می شود و نهایتا رفع خواهد شد. توجه و دقت کافی به لوازم برقی به خصوص انواع پرکاربرد آن مانند اتو گاسونیک می تواند از به وجود آمدن فاجعه جلوگیری کند و از به وجود آمدن هزینه های گزاف برای خانواده پیشگیری کند. با این حال متخصصین و مهندسین ما در زمینه تعمیر اطو گاسونیک در خدمت شما عزیزان می باشند.

تعمیر اتو الکترا

برای اینکه در تعمیر اتو الکترا نتیجه مورد انتظار حاصل شود بهتر است از تعمیرکاران مجاز و مسلط به کار بهره بگیرید چون تعمیرات اتو الکترا بدون داشتن دانش کافی پیش نمی رود.

در پروسه تعمیر ابتدا مشکل اتو شناسایی می شود بعد نسبت به تعمیرات اتو الکترا خود اقدام می شود در بیشتر سامانه های تعمیر نظیر هومیکسو قسمتی برای ثبت سفارش و عیب یابی محصول اختصاص داده شده است. تا تعمیرکاران قبل از اعزام به محل با آمادگی لازم بروند و لوازم کافی برای تعمیر را ببرند.

تعویض المنت اتو بخار پاناسونیک

 

تعمیر اتو پاناسونیک

تعمیر اتو پاناسونیک

اگر اتوی مورد استفاده شما روشن میشود ولی هیچ تغییر دمایی نداشته باشد

اشکال به وجود آمده ناشی از سوختگی المنت می باشد بنابراین باید المنت یا کف اتو را تعویض کنیم.

البته بهتر است که از قبل سیم هایی را که المنت نیز وصل شده را بررسی کنید در مواردی نیز این سیم ها قطع میشود و اتو هیچ گرمایی تولید نمیکند .

سیم های قطع شده را دوباره به المنت وصل کنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه اتوی پاناسونیک ، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اتو پاناسونیک به شماره تماس 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اتو پاناسونیک شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اتو پاناسونیک در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *