تعمیر اتو دسینی

تعمیر اتو دسینی

تعمیر اتو دسینی

 

تعمیر لباسشویی دسینی

تعمیر لباسشویی دسینی

تعمیر اتو دسینی توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اتو دسینی در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اتو دسینی نمایندگی تعمیرات اتو دسینی هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات اتو دسینی، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

علت داغ نشدن اتو

در این بخش به بررسی پاسخ های سوال چرا اتوهای معمولی و اتو بخارها داغ نمی شوند؟ به شرح زیر می پردازیم :

داغ نشدن اتو می تواند به دلایل مختلفی بروز نماید. برخی از این ایرادات به دلیل عدم استافده درست از این دستگاه می باشند و برخی نیز به دلیل خرابی برخی از قطعات داخلی رخ می دهند. مهم ترین مواردی که می توانند علت داغ نشدن اتو باشند، به شرح زیر هستند:

  • ایرادات المنت
  • اشکالات سیمکشی دستگاه
  • اشکال ترموستات
  • تنظیمات اشتباه
  • کثیف شدن و عدم رسوب زدایی به موقع
  • خرابی برد الکتریکی
  • مشکلات برق منزل و دستگاه

در ادامه به بررسی تک به تک این موضوعات پرداخته و روش های حل آنها را نیز مرور می کنیم.

تعمیر المنت اتو دسینی

همچنین اشکال در فیوز حرارتی و المنت نیز ممکن است موجب کار نکردن اتو شود، جهت رفع مشکل فیوز و المنت موارد زیر را بررسی نمایید:

  • برای آن که مطمئن شوید المنت و فیوز حرارتی اتو سالم است، لازم است بدانید که ترموفیوز یا همان فیوز حرارتی روی یکی از پایانه های المنت قرار دارد.
  • در صورت سلامت المنت دو سر آن باید به هم راه دهد.

تعمیر پمپ اتو پرسی

پمپ اتو پرس آب را از مخزن به کف حرارتی انتقال می دهد. پمپ دستگاه شامل قطعاتی از جمله بوبین، سوپاپ ها، اورینگ ها و قطعات دیگر می باشد.

چنانچه هر یک از قطعات داخلی پمپ به مشکل بخورد، برای اتو پرس مشکلاتی مانند بخار نکردن و یا کم بخار کردن به وجود می آید.

دلیل اصلی که موجب به وجود آمدن مشکل برای پمپ اتو پرس می شود، استفاده نکردن از آب مقطر است. به دلیل اینکه آب شهری و یا جوشیده دارای املاح معدنی از جمله کلر، پتاسیم، منگنز و فلوراید است که با جوشیده شدن آب در پمپ ته نشین می شود و اثرات مخربی در این قطعه ایجاد می کند.

رسوب زدایی اتو

برای از بین بردن جرم اتو بخار چه باید کرد؟

 

اتو بخار یکی از لوازم کاربردی در منزل است که در شیک و آراسته شدن ظاهر ما نقش زیادی دارد. این وسیله برای صاف و مرتب کردن لباس‌ها از بخار آبی که در مخزن آن وجود دارد استفاده می‌ کند. این بخار آب موجب می‌شود لباس‌ها بهتر صاف بشوند و چین و چروک آن‌ها را سریع ‌تر باز می‌کند. اما بخار آب با مرور زمان باعث ایجاد رسوب و جرم درون اتو می‌شود. خیلی‌ها بر این باور هستند که استفاده از آبجوش، رسوبی درون اتو ایجاد نخواهد کرد، اما آبجوش نیز از این امر جدا نیست.

در کف اتو بخار شما تعدادی سوراخ وجود دارد که بخار آب از آنها خارج می‌شود. رسوب درون اتو باعث گرفتن این سوراخ‌ها شده و فرایند اتو کردن لباس‌ها را دچار مشکل می‌کند.

استفاده از اتو بخار علاوه بر اینکه لباس‌ها را مرتب نشان می‌دهد باعث تمیز و ضدعفونی کردن آن‌ها نیز می‌شود، زیرا از بخار آب برای اتوکشی لباس‌ها استفاده می‌کند. اما اگر درون اتوبخار رسوبی ایجاد شده باشد، سوراخ‌های آن گرفته شده و نه تنها لباس را مرتب نمی‌کند، بلکه لکه‌هایی روی لباس ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که برای از بین بردن جرم اتو بخار چه باید کرد ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نمایندگی تعمیرات اتو دسینی در تهران

تعمیر اتو دسینی در منزل شما طبق ضوابط زیر انجام میگردد :

  • اگر محصول نمایندگی تعمیرات اتو دسینی شما غیر قابل حمل باید تعمیرکار لوازم خانگی دسینی در محل به عیب یابی میپردازد.
  • اگر محصول دسینی شما کوچک یا قابل حمل میباشد ، بعد از تماس شما با نمایندگی دسینی ، پیک کارگاه در محل شما جهت تحویل دستگاه حاضر می شود.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات اتو دسینی بعد از تماس مراجعه کننده در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاظر شده، دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند.

طی تعمیر دستگاه ، سعی نمایندگی تعمیر اتو دسینی در محل بر تعمیر قطعه ی معیوب خواهد بود و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز می کنند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده و تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند که این امر در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر موثر است.

تعمیرات اتو بخار دسینی در تهران

 

تعمیر اتو دسینی

تعمیر اتو دسینی

معایب اتو بخار

  1. اتو بخار داغ نمیشود

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای اتو پیش بیاید داغ نشدن آن است که میتواند به دلیل سیم پیچی و ترموستات آن باشد که باید بررسی گردد.

  1. روشن نشدن اتو بخار

این مشکل باید از سیم دستگاه شروع به بررسی شود تا سیم‌ها داخل دستگاه باید چک شود که در نهایت اتصالی و یا قطعی جریان پیدا شود.

  1. بخار ندادن دستگاه

این میتواند به خاطر تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد یا المنت‌های داخل دستگاه آسیب دیده باشد .

  1. نشتی آب از اتو بخار

نشتی آب از اتو بخار می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. پر کردن بیش از اندازه مخزن اتو بخار، وجود جرم در مجراهای اتو، ضربه خوردن به اتو بخار و.. باشد که باید به سرعت چک شود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه اتوی دسینی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اتو دسینی به شماره تماس 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اتو دسینی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اتو دسینی در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *