نمایندگی یخچال گلدن

نمایندگی یخچال گلدن

نمایندگی یخچال گلدن ، تعمیر یخچال گلدن

نمایندگی یخچال گلدن با بهره گیری از علم روز و تکنولوژی برای تعمیر یخچال گلدن تکنسین های خود را با آموزش های دوره ای آپدیت نگه میدارد و سرعت تشخیض دهی ایراد دستگاه و تعمیر یخچال گلدن را در آنها بالا میبرد.از همین رو در کمترین زمان یخچال فریزر شما تعمیر میشود و جای هیچگونه نگرانی از بابت خراب شدن مواد غذایی خود نداشته باشید.

تکنسین های نمایندگی یخچال گلدن برای رفاه حال شما عزیزان ساکن تهران در تمامی روزهای هفته آماده سرویس دهی به شما عزیزان هستند و چندین نمایندگی فعال در سراسر تهران دایر کرده اند تا با تماس شما به نزدیک ترین نمایندگی یخچال گلدن وصل شوند و تعمیرکار را به منزل شما اعزام نمایند تا زودتر کار تعمیرات روی یخچال فریزر شما صورت گیرد.

تعمیر یخچال گلدن

نمایندگی یخچال گلدن

مرکز تعمیر یخچال گلدن در تهران

تعمیر یخچال گلدن بدون تخصص لازم در این حرفه صدمات زیادی به دستگاه خواهد زد که مهم ترین آن صرف هزینه های گزاف برای شماست و گاها مجبورید یخچال فریزر خود را کامل تعویض کنید . سال های زیادی از قدمت تولید یخچال فریزر می گذرد و همگان دریافته اند که نمی توانند با روند رو به رشد تکنولوژی مقابله کنند.

بنابراین جهت تعمیر یخچال فریزر باید راهکاری اندیشیده شود. راهکاری همچون همگام شدن با تکنولوژی های تولیدی روز دنیا که بسیاری از تجارب افراد را نیز دستخوش تغییر کرده است. اغلب مردم با این تکنولوژی همگام می شوند اما جهت تعمیرات یخچال فریزر، افراد با حرفه را ترجیح می دهند. این در حالی اتفاق می افتد که اغلب کارشناسانی که بتوانند تعمیر یخچال فریزر های به روز را انجام دهند، قشر جوانی بوده که در این خصوص آموزش های لازم را دریافت کرده باشند.

میزان تخصص افراد اگرچه به سن افراد بستگی ندارد اما هماهنگی با تکنولوژی های روز دنیا تاثیر زیادی روی تعمیر یخچال فریزر در بازار به صورت اصولی خواهد داشت. رضایتمندی بعد از انجام تعمیرات یخچال فریزر حاکی از آن است که باید همه ی تعمیر کاران در مراکز تعمیر یخچال گلدن به صورت حرفه ای آموزش ببینند.

در نمایندگی یخچال گلدن تمامی تکنسین های ما با دوره های آموزشی که دیده اند خود را در این زمینه آپدیت نموده و از علم به روز در زمینه تعمیر یخچال بهره برده اند.

استفاده از قطعات سالم نیز برای مردم در هنگام تعمیر یخچال فریزر اهمیت زیادی دارد و مراکزی که از این کار سر باز می زنند همواره مورد باز خواست و نارضایتی مشتریان قرار می گیرند.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، تعمیرات یخچال‌های امروزی پیچیده و نیازمند تخصص هستند. همین امر باعث می‌شود تا زمان لازم برای رفع این مشکلات بیشتر شود. توصیه ما این است که برای رفع اختلالات یخچال خود دست نگه‌داشته و بدون داشتن اطلاعات کافی اقدام به رفع مشکل نکنید. چراکه در صورت عدم دانش کافی، ممکن است به برد اصلی یخچال خود آسیب وارد کرده و متحمل هزینه‌های زیادی شوید. متخصصین تعمیرات یخچال در هومیکسو در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام می‌شوند. پس‌ازآن به‌سرعت به بررسی اختلال یخچال پرداخته و به رفع آن اقدام می‌کنند. به‌این‌ترتیب شما بدون خطر احتمالی آسیب بیشتر به یخچال خود، به رفع راحت و آسوده مشکل پرداخته‌اید.

خدمات نمایندگی یخچال گلدن

هر کجای تهران که باشید، تنها با یک تماس ساده می توانید از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر یخچال گلدن بهره مند شوید. خدماتی که در این رابطه به مشتریان ارائه می شوند عبارتند از:

  • تعمیر یخچال گلدن در منزل
  • تعمیر برد یخچال گلدن
  • تعویض فیلتر یخچال
  • قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر
  • انجام تعمیر یخچال در کمتر از 2 ساعت
  • ارائه خدمات در تمامی روزهای هفته
نمایندگی یخچال گلدن

تعمیر یخچال گلدن

نکات ایمنی و محل قرار گیری  صحیح یخچال فریزر

محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.

جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.

در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاص فرمایید.

از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.

از مصرف پارچه و ورق های نایلونی بر روی طبقات یخچال فریزر و نیز چسباندن ظروف به یکدیگر که مانع جریان مناسب هوا می گردند خودداری نمایید.

شروع به کار دستگاه: برای آغاز کار دستگاه، پس از اتصال به برق بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد. 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر یخچال فریزر شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *