نمایندگی لباسشویی فاگور

نمایندگی لباسشویی فاگور

نمایندگی لباسشویی فاگور ، تعمیر لباسشویی فاگور

نمایندگی لباسشویی فاگور در تهران با تکنسین های مجرب و با تجربه تعمیر لباسشویی فاگور توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند ، تعمیرکاران این نمایندگی با دوره های آموزشی تعمیر لباسشویی فاگور خود را برای تشخیص صحیح ایراد لباسشویی آماده میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را به درستی تعمیر کنند تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

لباسشویی یکی از لوازم خانگی پر کاربرد در هر آشپزخانه ای هست که با خراب شدن آن مشکلات زیادی برای خانم خونه پیش خواهد آمد، اگر ماشین لباسشویی شما فاگور است و زمان گارانتی دستگاه شما هنوز به اتمام نرسیده با گارانتی دستگاه خود تماس بگیرید تا برای رفع ایراد دستگاه اقدامات لارم را اتخاذ نمایند اما در صورت اتمام گارانتی ماشین لباسشویی شما میتوانید با مرکز معتبر تعمیر لباسشویی فاگور در تهران که زیر نظر نمایندگی لباسشویی فاگور کار میکند تماس گرفته و نسبت به منطقه زندگی شما تکنسین شعبه نزدیک به محل زندگی شما را به محل مورد نظرتان اعزام نمایند تا بعد از تشخیص ایراد اصلی دستگاه در کوتاه ترین زمان تمام تلاش خود را کرده تا قطعه معیوب را تعمیر کنند ولی در صورت سوختن دستگاه آن را تعویض نمایند .در ادامه به ویژگی های تکنسین های نمایندگی لباسشویی فاگور اشاره خواهیم کرد.

اگر بعد از خرید ماشین لباسشویی خود نکات ایمنی استفاده از لباسشویی را رعایت کنید عمر دستگاه خود را بالا برده و نیاز خود را به تکنسین های نمایندگی لباسشویی فاگور کم میکنید.

تعمیر لباسشویی فاگور

نمایندگی لباسشویی فاگور

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی فاگور

لباس ها را قبل از شستشو خالی کنید و از نبود اشیا فلزی به همراه لباس ها مطمئن شوید.
همچنین زیپ لباس ها را ببندید و از محکم بودن دکمه ها اطمینان حاصل کنید.

هر چند وقت یکبار شستشوی فیلتر ماشین لباسشویی و محفظه ماده شوینده را فراموش نکنید.

پیش از آغاز به کار لباسشویی از مصدود نبودن شلنگ تخلیه و اتصال آن به خروجی اطمینان حاصل کنید.

بعد از پایان شستشو با یک پارچه تمیز و خشک درب ماشین لباسشویی را خشک کنید.

بستن شیر آب شهری متصل به دستگاه پس از پایان شستشو برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی توصیه میشود.

اگر از کابلی غیر از کابل خود ماشین لباسشویی برای اتصال آن به پریز استفاده میکنید
یا برای افزایش طول سیم برق از یک کابل دیگر کمک میگیرید،
حتما از میزان جریانی که میتواند از خود عبور دهد مطمئن شوید.
در صورتی که ظرفیت جریان برق عبوری آن از دستگاه کمتر باشد امکان ذوب شدن کابل و خطر آتشسوزی وجود خواهد داشت.

حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

حتما پس از خرید دستگاه لباسشویی و برای اولین نصب از کارشناسان نمایندگی استفاده کنید
و از آنها بخواهید نکات ایمنی ماشین لباسشویی و توصیه های مربوط به دستگاه را بگویند.
این اطلاعات میتوانند کمک زیادی به استفاده اصولی از ماشین لباسشویی بکنند.

هنگامی که ماشین لباسشویی به مشکلی برخود کرد بهتر است خودسرانه عمل نکنید،
و از دستکاری دستگاه بدون داشتن اطلاعات کافی خودداری کنید.
تماس با نمایندگی و کارشناسان تعمیر بهترین گزینه در این مواقع است.
که موجب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی خواهد شد.

نمایندگی لباسشویی فاگور

تعمیر لباسشویی فاگور

ویژگی نمایندگی لباسشویی فاگور

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های مرکز تعمیر لباسشویی فاگور میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر لباسشویی فاگور شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی 

هزینه هایی که برای تعمیرات لوازم خانگی فاگور دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی فاگور با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی لباسشویی فاگور با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند فاگور و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فاگور آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر لباسشویی فاگور  به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده  تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظر اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *