تعمیر یخچال وست پوینت

تعمیر یخچال وست پوینت

تعمیر یخچال وست پوینت ، تعمیرات یخچال وست پوینت

اگر نیاز به تعمیر یخچال وست پوینت پیدا کردید و گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده میتوانید با مرکز تعمیرات یخچال وست پوینت تماس بگیرید تا برای تعمیر هر چه سریعتر یخچال شما به نزدیک ترین شعبه به محل زندگی شما اطلاع دهد تا تکنسین مربوطه برای تعمیرات یخچال وست پوینت شما در کمترین زمان اقدامات لازم را اتخاذ کند.

تعمیر یخچال وست پوینت

تعمیر یخچال وست پوینت

خدمات مرکز تعمیر یخچال وست پوینت

مرکز تعمیر هومیکسو  یکی از تخصصی‌ترین مراکز تعمیرات یخچال وست پوینت در تهران بزرگ میباشد که سال‌هاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.و تکنسین های خود را با آموزش های دوره ای با تکنو لوژی روز آپدیت نگه داشته تا تکنسین ها در کوتاه ترین زمان به درستی ایراد دستگاه را تشخیص دهند و  در کمترین زمان ممکن برای تعمیر آن دست به کار شوند و از رساندن آسیب به  دستگاه جلوگیری کنند و .از دیگر ویژگی های مرکز تعمیرات یخچال وست پوینت در ادامه بیشتر خواهیم گفت تا با خیالی آسوده در صورت نیاز به سرویس های دوره ای و تعمیر یخچال وست پوینت خود به این مرکز معتبر اعتماد کنید.

یخچال از وسایلی است که به صورت دائم در حال کار است و اگر به هر دلیلی صدایی غیر نرمال تولید کند آرامش خانه را بر هم خواهد و برای این صدا ها باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر خود تماس بگیریم تا برای تعمیر یخچال فریزر ما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تمامی پرسنل خود را موظف نموده تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات به منزل مشتری بروند چون خرابی یخچال فریزر باعث اختلالات زیادی در آشپزخانه هر خانه ای خواهد شد و ضرر زیادی را به ما وارد میکند فاسد شدن مواد غذایی درون یخچال خود باعث خسارات زیادی است.

نمایندگی تعمیرات یخچال وست پوینت

خرابی یخچال دردسرهای بزرگی ایجاد خواهد کرد. یخچال قلب تپنده ی آشپزخانه است و اگر به هر دلیلی از کار بیافتد علاوه بر اینکه کل موادغذایی داخل آن در معرض فساد قرار می گیرد جا به جایی و هزینه تعمیرات دستگاه مشکلات مربوط به خود را ایجاد خواهد کرد. یخچال دستگاهی بزرگ است و جا به جایی آن بسیار سخت و پر هزینه است. همه اینها به کنار تشخیص درست مشکل و رفع آن نیز مورد دیگری است که باید به آن توجه کرد چه بسا که با تشخیص اشتباه تکنسین بعد از تعمیر نیز همچنان مشکل به قوت خود باقی بماند یا حتی مشکلات بیشتری برای دستگاه ایجاد شود. یا حتی ممکن است خرابی یک قسمت از یخچال باعث خرابی قسمت های دیگر شده باشد و هنگام تعمیرات یخچال توسط تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال مربوطه تشخیص داده نشود و تعمیر یخچال را به چند مرحله موکول نماید.

غیر از سرعت و دقت در تعمیر از سوی نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ، از دیگر مزایای تعمیر یخچال توسط نمایندگی، اعزام تکنسین به محل قرارگیری دستگاه است. ریسک حضور یک فرد غریبه در خانه شاید کمی زیاد باشد ولی تکنسین های شرکتی با ارائه کارت یا معرفی نامه از نمایندگی  این اطمینان را به فرد می دهند که تکنسین اعزامی قابل اعتماد است و حضور او در خانه مشکلی برای فرد و خانواده اش ایجاد نخواهد کرد. همچنین اعزام تکنسین از سوی نمایندگی کاربر را از انتقال و جا به جایی دستگاه بی نیاز خواهد کرد. به جز در موارد خاص که امکان تعمیرات یخچال در خانه وجود نداشته باشد و دستگاه باید به تعمیرگاه مرکزی نمایندگی منتقل شود.

نمایندگی تعمیر یخچال وست پوینت همواره آماده ی خدمت رسانی و کمک به شما در جهت تعمیر یخچال می باشد.

متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال وست پوینت در اولین فرصت به محل مورد نظر مراجعه کرده و جهت سرویس سالیانه یخچال شما را بررسی می کنند.

از جمله مواردی که متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال وست پوینت در حین سرویس دوره ای و یا سالیانه بررسی می کنند در ادامه شرح میدهیم.

تعمیرات یخچال وست پوینت

تعمیرات یخچال وست پوینت

هر کجای تهران که باشید، تنها با یک تماس ساده می توانید از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر یخچال وست پوینت بهره مند شوید. خدماتی که در این رابطه به مشتریان ارائه می شوند عبارتند از:

  • تعمیر یخچال در منزل
  • تعمیر برد یخچال
  • تعویض فیلتر یخچال
  • تعمیر ساید بای ساید
  • بررسی دما
  • رفع صدا
  • رفع برفک و یخ زدگی مواد غذایی
  • تعمیرات یخچال فریزر
  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر یخچال
  • انجام تعمیر یخچال  در کمتر از 2 ساعت

تاریخچه وست پوینت

برند فرانسوی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله یخچال فریزر  و انواع لوازم خانگی می پردازد.یخچال دوقلو وست‌پوینت دارای استاندارد CE میباشد، یعنی این محصول مورد تایید استاندارد اروپاست. علاوه بر آن این محصول، موفق به کسب استاندارد CB نیز شده است. این برند توانسته است یخچال های خود را به تکنولوژی چرخش هوای چند منظوره، سیستم یخ زدایی – سیستم تنظیم دمای خودکار – مناسبترین کلاس انرژی و فریز کردن سریع مجهز نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و یا راهنمایی به صورت رایگان میتوانید با کارشناسان ما درارتباط باشید و در صورت جدی بودن مشکل دستگاهتان درخواست تعمیرکار بکنید

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *