تعمیر یخچال بوش

تعمیر یخچال بوش

تعمیر یخچال بوش ، تعمیرات یخچال بوش

اگر در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد یخچال بوش خود شده اید و قصد رفع آنها را دارید توصیه ما به شما آن است که سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر یخچال بوش را صرفاً از نمایندگی های رسمی بوش  و مراکز مجاز دریافت نمایید. توجه به این موضوع سبب می گردد تا شما دریافت کننده برترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیرات یخچال بوش باشید. توصیه دیگر آن است که اگر با بروز اشکال در یخچال ، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس تعمیر یخچال بوش در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده ، می کند.

یخچال فریزر یکی از لوازم خانگی پر مصرف و کاربردی هر خانه ای است و به صورت 24 ساعته روشن هست و کار میکند و با خراب شدن آن مشکلات زیادی به وجود می آید یکی از آنها خراب شدن مواد غذایی میباشد که باید در سریع ترین زمان بهترین مرکز تعمیرات یخچال بوش در نزدیکی محل زندگی تان را پیدا کنید تا تعمیرکاران خود را برای تعمیر به محل اعزام کنند تا از خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال هم پیشگیری کنید.

تعمیر یخچال بوش

تعمیرات یخچال بوش

نمایندگی تعمیر یخچال بوش

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در تهران شعبه های مختلفی دارد که شما در صورت خراب شدن یخچال خود با هر کدام از شماره های ما تماس بگیرید نزدیک ترین شعبه تعمیرات یخچال بوش به شما تعمیر کار مربوطه را به محل مورد نظرتان اعزام میکند .به دست تکنسین های حرفه ای این برند در کوتاه ترین زمان انجام میشود.

یخچال آلمانی BOSCH بی شک یکی از بهترین یخچال های موجود در بازار می باشد. یخچال بوش دارای کیفیت و تکنولوژی بالایی می باشد. این یخچال نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مشتریان زیادی دارد.

متاسفانه یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای بوش نیز همانند سایر یخچال ها دچار مشکل می شوند و لازم است که تکنسین تعمیر یخچال بوش آن را بررسی نماید.تعمیرات یخچال بوش در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش در کمترین زمان ممکن و همچنین در محل انجام می گیرد و هرگز نیازی به حمل یا جابجایی یخچال ساید بای ساید بوش برای انتقال به تعمیرگاه نمی باشد.

ساید بای سایدهای شرکت بوش (Bosch) مشتریان مخصوص به خود را دارد چون یکی از برترین مدل های یخچال که دارای تکنولوژی منحصر به فرد و همچنین از اولین انتخاب خریداران ساید بای ساید می باشد.

برای اینکه دیرتر به نمایندگی تعمیرات یخچال بوش نیاز پیدا کنید میبایست نکاتی را رعایت کرده تا عمر یخچال فریزر شما هم افزایش پیدا کند.

محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

نکات حائز اهمیت برای عمر بیشتر یخچال فریزر

از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار شرکت هومیکسو یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

تعمیر یخچال بوش

تعمیر یخچال بوش

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت و خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد.

قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.

جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.

در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاصل فرمایید.

روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.

از مصرف پارچه و ورق های نایلونی بر روی طبقات یخچال فریزر و نیز چسباندن ظروف به یکدیگر که مانع جریان مناسب هوا می گردند خودداری نمایید.

شروع به کار دستگاه: برای آغاز کار دستگاه، پس از اتصال به برق بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد.

 

برای جلوگیری ازدیرتر خراب شدن و تعمیرات یخچال بوش خود بهتر است نکات بالا را رعایت کنید تا یخچال فریزر شما عمر بیشتری داشته باشد و همینطور به صورت سالیانه از سرویس دستگاه خود غافل نشوید تا اگر مشکلی داشت آن را بر طرف کرده تا هزینه گزافی روی دستتان نگذارد. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه شما که نیاز به تعمیر یخچال بوش پیدا کردید با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش تماس بگیرید و یا  با پر کردن فرم انتهای مقاله به صورت آنلاین در خواست خود را ثبت نمایید تا تعمیر کاران ما در کمترین زمان برای تعمیرات یخچال رنزو شما به منزلتان اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل یخچال فریزر رنزو شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02188592650

02144287993

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *