تعمیر یخچال امرسان

تعمیر یخچال امرسان

تعمیر یخچال امرسان ، تعمیرات یخچال امرسان

امروزه در همه ی منازل و حتی شرکت ها وجود یخچال ضروری است و بنابراین گاه ممکن است نیاز به تعمیرات یخچال امرسان به وجود آید.اگر برند یخچال فریزر شما امرسان هست و نیاز به تعمیر دارد و برای تعمیرات یخچال خود نمیدانید چه اقدامی انجام دهید باید به شما بگوییم در اولین قدم  در صورت اعتبار زمان گارانتی دستگاه خود با نمایندگی امرسان تماس گرفته در صورت اتمام زمان گارانتی مراکز مجاز و دارای مجوز تعمیر متعددی وجود دارد که میتوانید با تماس با این مراکز تعمیر یخچال امرسان خود  را به آنها بسپارید.

تعمیر یخچال امرسان

تعمیر یخچال امرسان

 

یکی از مهم‌ترین وسایل یک آشپزخانه یخچال فریزر است و استفاده همه ما از آن به صورت 24 ساعته و بی وقفه هست و به همین دلیل باید نکات ایمنی و طرز استفاده صحیح از ان را آموزش ببینیم تا دیرتر خراب شود و عمر دستگاه لیشتر شود. خرید بهترین برند و استفاده درست از آن، مانع از نیاز به تعمیر یخچال فریزر در منزل خواهد شد.گاهی اوقات، با وجود تلاش‌های بسیار ما و استفاده درست از وسایل آشپزخانه، به‌خصوص این وسیله محبوب، در نهایت خراب شده . در این مواقع تنها گزینه پیش‌رو، تماس با تعمیرکار این دستگاه برای حل این مشکل در محل است.

اگر شما هم در چنین مواقعی، دغدغه پیدا کردن یک تعمیرکار یخچال با تجربه ذهنتان‌ را درگیر کرده است، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی، پیدا کردن یک مجموعه کامل از متخصصین با تجربه و متعهد برای هر فردی دور از ذهن نیست و به‌راحتی امکان پذیراست.

یکی از مهم ترین موارد تعمیر یک یخچال فریزر ، تعمیرکار آن است. این تعمیرکاران باید با تجربه و ماهر باشند. لازم است این افراد، با مدل های مختلف این وسیله آشنا باشند و دانش خود را برای درست کردن مدل های مختلف آن به روز نگه دارند. متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال امرسان ، در این زمینه آموزش دیده اند و دوره های تعمیرات یخچال امرسان با تکنولوژی جدید ساخت آن را دیده اند وبسیار با تجربه هستند. این افراد با برندهای مختلف آشنا هستند. این متخصصین در مرحله اول یخچال فریزر  شما را بررسی می کنند و پس از تشخیص صحیح عیب آن، وسیله مورد نظر را با استفاده از تجهیزات مدرن در محل شما درست می کنند.

نکاتی که باید برای نگهداری از یخچال بدانید:

رعایت نکاتی که  درباره ی آن صحبت می کنیم، می تواند به افراد کمک کند تا کمترین هزینه را برای تعمیرات یخچال امرسان خود متقبل شوند.

  • قبل از استفاده، یخچال بایستی به صورت صحیح و در محل مناسب قرار داده شود.

محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید كه در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

  • هرگز با كشیدن سیم یخچال دوشاخه را از برق خارج نفرمایید. همیشه دو شاخه را محكم گرفته و به طور مستقیم از پریز خارج کنید.
  • از خم كردن، كشیدن و پیچاندن كابل برق خودداری فرمایید زیرا باعث آتش سوزی و برق گرفتگی می‌گردد. ضمنا از وصل بودن سیم زمین (ارت) مطمئن شوید.
  • از قراردادن ظروف شیشه ‌ای داخل فریزر بپرهیزید زیرا بر اثر انبساط خواهند شكست.
  • یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.
  • جهت جلوگیری از لرزش در حین كار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.
  • دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی كاركرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.
  • یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.
  • برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.
  • روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.
  • از مصرف پارچه و ورق های نایلونی بر روی طبقات یخچال فریزر و نیز چسباندن ظروف به یکدیگر که مانع جریان مناسب هوا می گردند خودداری نمایید.

شروع به کار دستگاه: برای آغاز کار دستگاه، پس از اتصال به برق بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد

تعمیرات یخچال امرسان

تعمیرات یخچال امرسان

قراردادن چیزهای گرم در یخچال

غذاهای گرم را داخل یخچال نگذارید زیرا سبب گرم کردن فضای یخچال وکم کردن اثر سرما می شود و به همین علت ذرات برفک و یخ آب شده و به همراه آلودگی داخل غذا می چکند و سبب آلوده شدن غذا می شوند.

هوای سرد و گرم در یخچال

یخچال هایی که بالای آنها یخدان نیست ، طبقات پایین سرمای بیشتری از طبقات بالا دارد زیرا هوای سرد به علت سنگینی پایین تر از هوای گرم قرار می گیرد پس طبقات بالا سرمای کمتری دارند. همچنین وسایلی که در قسمت در یخچال گذاشته می شود چون در مجاورت هوای بیرون هنگام باز و بسته شدن قرار می گیرد، از سرمای کمتری نسبت به قسمتهای دیگر یخچال برخوردار است.

 

استفاده از تیم تخصصی و کارآزموده برای تعمیر یخچال تنها توسط مراکز مجاز امکان پذیر است زیرا این مراکز با آموزش های ضمن خدمت که به صورت دوره ای اجرا می کنند، سعی در بالا بردن دانش تیم متخصص خود دارند. تعمیرات یخچال تنها زمانی با موفقیت رو به رو خواهد شد که توسط تیم تخصصی با دلسوزی کامل انجام شود.

افرادی که به تعمیر کاران غیر مجاز برای تعمیر یخچال امرسان  مراجعه می کنند از این خدمات بهره مند نشده و به همین خاطر است که اغلب موجی از نارضایتی را در پی دارد. بهتر است در ابتدا برای گرفتن مشاوره جهت تعمیرات یخچال با کارشناسان مشورت کرد تا با ارائه ی راهکاری درست بتوانند موجب عدم اتلاف هزینه ی افراد شوند.

همچنین با اعزام کارشناسان به محل می توان از میزان وقت تلف شده برای تعمیر یخچال جلوگیری کرد. این کار اگرچه کاری ساده به نظر می آید اما در عمل می توان به مزایای آن پی برد.

مردم به دنبال راهی ساده برای تعمیرات یخچال می گردند که بهترین آن از دید کارشناسان، مراجعه به مراکز مجاز جهت تعمیر یخچال امرسان با ارائه ی ضمانت کتبی می باشد.

جهت تعمیر  یخچال امرسان خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

 غرب 02144287993

شرق02177114767

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *