تعمیر ماکروفر بکو

تعمیر ماکروفر بکو

تعمیر ماکروفر بکو ، تعمیرات ماکروفر بکو

با خراب شدن ماکروفر شما نیاز به تعمیر ماکروفر بکو در شما تشدید خواهد شد و به دنبال مرکز تعمیرات ماکروفر بکو در نزدیکی محل سکونت خود میگردید تا در کوتاه ترین زمان تعمیر کار به منزل شما بیاید و ماکروفر شما را تعمیر کند اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام نرسیده باشد میتوانید به صورت رایگان از خدمات نمایندگی بکو استفاده بکنید ولی در صورت اتمام گارانتی باید به مرکز تعمیر ماکروفر بکو که زیر نظر نمایندگی اصلی کار میکند تماس بگیرید تا با هزینه های منصفانه و زیر نظر اتحادیه و نمایندگی مشغول به خدمات رسانی است. در ادامه مقاله به ویژگی های این مرکز اشاره خواهیم کرد و نکات قابل توجهی راجع استفاده صحیح از دستگاه را به شما گوشتزد خواهیم کرد.

ماکروفر در پخت و گرم کردن غذا سریع تر از اجاق گازهای معمولی هستند. بعضی ویتامین ها وقتی غذا با ماکروفر پخته شود بیشتر از حالتی که با اجاق گاز پخته شود باقی می مانند. زیرا زمان طولانی در پخت مواد مغذی در غذا را از بین می برد. ماکروفر به جای استفاده از گاز و سوخت های فسیلی از برق استفاده می کند که باعث می شود اثر کربن کاهش پیدا کند. ماکروفر غذا را برشته نمی کند؛ مخصوصا پروتئین را. موجودات خطرناک و غیر مفید زمان کمتری برای رشد کردن در غذا دارند زیرا غذا در زمان کوتاهی در دمای بالایی قرار می گیرد و فورا استفاده می شود.

اگر ماکروفر شما از کار افتاده و یا دیگر مثل قبل کار نمیکند با گارانتی ماکروفر بکو خود تماس بگیرید تا برای تعمیرات اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت تمام شدن زمان گارانتی دستگاه خود با شرکت ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه مصوب نمایندگی و اتحادیه ماکروفر شما را تعمیر کنند. برای اینکه ماکروفر شما دیرتر نیاز به تعمیر پیدا کند بهتر است نکات زیر را رعایت کنید.

تعمیرات ماکروفر بکو

تعمیر ماکروفر بکو

نکات مهم هنگام استفاده از ماکروفر بکو

  • وقتی از ماکروفر استفاده می نمایید ، در آن باید خوب بسته و چفت گردد.
  • اگر نور، فن ، سینی چرخشی وقتی درب ماکرفر باز استکار می کند ، ازآن استفاده ننمایید و حتما به مرکز تعمیرات ماکروفر بکو اطلاع دهید.

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشوید.

ماکروفر را مستقیما به پریز برق بزنید و از سیم رابط استفاده نکنید.

ماکروفر را در جایی بگذارید که ارتفاع مناسب را داشته باشد ، و همه بتوانند راحت از آن استفاده نمایند.

غذا ها را دور از صورتتان بیرون بیاورید. ممکن است بخار گرم آن صورتتان را بسوزاند.

غذاها درماکروفر ممکن است یکنواخت گرم نشود یا خیلی گرم بشود قبل از اینکه آن را به بچه ها بدید حتما تست کنید.

هیچ وقت بطری شیر کودک را داخل ماکروفر نگذارید .

ماکروفری را بخرید که حتما برچسب اینکه کنترل شده را داشته باشد.حتما کارت عضویت آن را پر کنید و تحویل دهید، بااین کار سازنده می تواند در صورت هر مشکلی به شما دسترسی داشته باشد

قبل از اینکه بخواهید غذا ها را یخ زدایی نمایید ، مواد غذایی را از بسته بندیشان خارج کنید. روی آن سلفون نکشید چون پلاسیک در برابر دماهای بالا مقاومت ندارد. قدرت یخ زدایی را 30 تا 40 درصد  قدرت ذوب قرار دهید تا به آرامی مواد غذایی یخ زدایی گردند.

گوشت و غذاهای مرکب شده از گوشت ، مرغ، تخم مرغ وماهی را بلافاصله بعد از اینکه در ماکروفر یخ زدایی شد بپزید. در حین یخ زدایی در ماکروفر،غذاها گرم می شوند و ممکن است باکتری های موجود در آن چند برابربشود.

برای پوشاندن روی ظروف غذایی باید از ظروفی استفاده شود که در ماکروفر قابل استفاده است . کلا باید از ظروفی در ماکروفر استفاده گردد که برچسب ماکروفر خورده باشد حتی برای ظروف چینی و سرامیکی به این نکته توجه کنید.

دستورات غذایی که باید با آب زیاد پخته بشود را در ماکروفر استفاده ننمایید ، مثل پاستا، اولاکه خوب در ماکروفر نمی پزد و دوم اینکه روی اجاق گاز در زمان کمتری آماده می شود.

گه گاهی غذاها را هم بزنید و برگردانید تا گرما به همه ی قسمت های آن برسد.

اگر امکانش هست موادغذایی را به تکه های کوچکتری ببرید .تکه های کوچکترنسبت به بزرگتر زودتر می پزد.

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های و آتش سوزی بشوید.

تعمیرات ماکروفر بکو

تعمیرات ماکروفر بکو

نكات ايمني در استفاده از ماكروفر

  1.  مواد سازنده پلاستيک که براي استفاده در ماکروفر توصيه نمي‌شوند، در صورت استفاده مي‌توانند به غذا نفوذ کنند.
  2. جابه‌جا کردن و در دست گرفتن ظروف و مواد غذايي که با اين اجاق‌ها داغ شده باشند، موجب سوختگي شديد خواهند شد.
  3.  ممکن است مواد غذايي يا مايعاتي که به طور يکنواخت حرارت نديده باشند، منفجر شده و صدماتي چون سوختگي ايجاد کنند.
    علت های خرابی و نقص فنی مایکروویو که نیاز به تعمیر دارد شامل:

    1. فیوز سوزاندن ماکروفر
    1. گیر کردن دکمه های پنل
    2. از کار افتادن گریل
    3. روشن نشدن ماکروفر
    4. از کار افتادن پنل ماکروفر
    5. باز نشدن درب ماکروفر
    6. مشاده کد خطا و ارور روی صفحه نمایش
    7. صدای غیر نرمال ماکروفردر حین کار
    8. جرقه زدن ماکروفر
    9. گرم نشدن ماکروفر

در صورت بروز هر مشکلی که احساس کردید ماکروفر شما نیاز به تعمیر دارد و مثل سابق کار نمیکند با مرکز تعمیر ماکروفر بکو تماس بگیرید تا برای تعمیرات ماکروفر بکو شما در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسا ن ما به تکنسین مربوطه ارجاء داده تا برای تعمیرات ماکروفر بکو شما اقدامات لازم را انجام دهند.

02122737566

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *