تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی

تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی ، نمایندگی لباسشویی ارج در نیرو هوایی

اگر به تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی نیاز پیدا کردید و میخواهید در کوتاه ترین زمان ممکن لباسشویی شما تعمیر شود به سایت درستی مراجعه کردید ، نمایندگی لباسشویی ارج در نیرو هوایی با بهره گیری از متخصصین اموزش دیده و با تجربه در زمینه تعمیرات انواع لباسشویی ارج آماده ارائه خدمات در تمامی روزهای هفته به اهالی منطقه نیرو هوایی میباشند و تمامی هزینه های دریافتی برای تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی منصفانه و زیر نظر اتحادیه میباشد و سعی تمامی تکنسین های مرکز تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی تعمیر قطعه معیوب در داخل لباسشویی هست تا هزینه شما کمتر شود ولی در صورت سوختن و از کار افتادن قطعه مجبور به تعویض قطعه هستند.

نمایندگی لباسشویی ارج در نیرو هوایی

نمایندگی لباسشویی ارج در نیرو هوایی

تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی

تعمیر ماشین لباسشویی ارج در نیرو هوایی زیر نظر نمایندگی لباسشویی ارج در نیرو هوایی در خدمت شما است . نمایندگی لباسشویی ارج در نیرو هوایی مورد تایید  تولیدی ارج بوده و برای تعمیر لباسشویی  از کادر مجرب و متخصص در این زمینه استفاده می کنند . همین عامل سبب شده است نمایندگی مجاز لباسشویی ارج در نیرو هوایی  برای ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی همواره مورد تایید همه ی افراد قرار بگیرد و برای بهره مندی از خدمات تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی از نمایندگی ارج استقبال عمومی بالایی باشد اعتبار نمایندگی رضایت شما از خدمات دریافتی در مورد تعمیر لباسشویی  است .

ویژگی های مرکز تعمیر لباسشویی ارج در نیرو هوایی

تعمیرات لوازم خانگی شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل لوازم خانگی خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

تعمیر در سریعترین زمان 

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی شما به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما این نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهد که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج و ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

مشکلات احتمالی لباسشویی ارج

لباس شویی روشن است اما آب نمی‌گیرد.

شیر تغذیه آب ندارد:از جاری بودن آب شهر اطمینان حاصل کنید. در صورت وجود آب در لوله کشی منزل اشکال وجود دارد. نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.
فیلتر ورودی شیر الکتریکی کثیف شده است:شیر آب تغذیه را ببندید و شیلنگ ورودی از شیر الکتریکی باز کنید و اگر توری شیر الکتریکی کثیف شده است آن را تمیز کنید.
هیدرواستات خراب است:پلاتین مربوط به شیر برقی را در هیدرواستات، با دمیدن در لوله ورودی آن، مورد بررسی قرار دهید در صورت عدم رفع عیب هیدرواستات را تعویض کنید.
تایمر خراب است:اتصال شیر به تایمر را بررسی کنید اگر معیوب است، عیب آن را رفع کنید.

نمایندگی لباسشویی ارج در نیرو هوایی

نمایندگی لباسشویی ارج در نیرو هوایی

با این که ماشین خاموش است ولی آب وارد مخزن می شود.

شیر الکتریکی خراب است:خرابی شیر الکتریکی در این حالت مربوط به قسمت مکانیکی آن است. یعنی باید لاستیک سر اهرم فنر، سوراخ شدن لاستیک یا دیافراگم شیر را مورد بررسی قرار داد و درصورت عدم رفع عیب آن را تعویض کنید.

بعد از آبگیری، موتور چند لحظه به کار می‌افتد و سپس از کار می‌افتد.

رله اورلود خراب است:آن را تعویض کنید.
موتور نیم سوز شده است:سیم پیچ موتور را تجدید یا تعویض کنید.
بار ماشین زیاد است:بار ماشین را تعدیل کنید.
تسمه سفت بسته شده است:تسمه را رکلاژ کنید.

گرفتگی فیلتر قبل از پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی

در ماشین لباسشویی قبل از پمپ تخلیه آب، یک فیلتر برای جلوگیری از خراب شدن پمپ و نرسیدن پرز و دکمه لباس‌ها به پمپ تخلیه، تعبیه شده است. در صورت اشباع شدن این فیلتر، پمپ تخلیه نیز کار خود را به درستی انجام نخواهد داد.

در صورت گرفتگی و پر شدن فیلتر پمپ تخلیه، آن را تخلیه و تمیز کنید.

خرابی برد فرمان و یا تایمر ماشین لباسشویی

در صورتیکه از کاربرد برد ماشین لباسشویی اطلاع چندانی ندارید، تصور کنید که برد درست مانند مغز و به عنوان مرکز راهبری فعالیت می‌کند. در واقع برد یا تایمر ماشین لباسشویی دستور شروع مراحل مختلف شست و شو را صادر می‌کند. در صورتیکه این برد خراب شده باشد و یا به علتی فرمان تخلیه آب را صادر نکند، این عمل انجام نمی‌شود.

راهکار

در صورتیکه موارد قبلی را بررسی کرده ‌اید و تقریبا مطمئن هستید که مشکل از برد ماشین لباسشویی است، حتما با پشتیبانی شرکت تولیدکننده ماشین‎تان تماس بگیرید.

 

شکستگی و خرابی پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی

در صورت کارامد نبودن فیلتر قبل از پمپ تخلیه آب، پرز لباس‌ها و قطعات مختلف ممکن است از فیلتر عبور کنند و موجب شکسته شدن پمپ و خرابی آن شوند.

راهکار

در صورتیکه پس از بررسی به شکسته بودن پمپ پی بردید، می‌توانید از طریق دفترچه راهنمای ماشین ارج خود، نوع پمپ را پیدا کنید و برای تعویض آن اقدام کنید.

گرفتگی شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

گاهی اوقات عدم تخلیه آب ماشین، مربوط به گرفتگی و یا جدا شدن شلنگ تخلیه آب در پشت ماشین می‌باشد.

راهکار

می‌توانید با بیرون کشیدن ماشین و بررسی کردن شلنگ از اتصال کامل آن به ماشین و یا پیچ نخوردن و مسدود نشدن مسیرش مطمئن شوید. همچنین می‌توانید آن را باز کرده و مطمئن شوید که هیچ وسیله و کثیفی ای داخل آن نمانده است.

جهت تعمیر لباسشویی با نمایندگی ماشین لباسشویی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

33142528

33812686

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *