تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج در شمیران نو

تعمیر لباسشویی ارج در شمیران نو ، نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو

اگر لباسشویی شما برند ارج هست و دچار مشکل شده و به خوبی قبل کار نمیکند و محل زندگی شما هم در شرق تهران و نزدیک شمیران نو هست به جای درستی مراجعه کرده اید ، مرکز تعمیر لباسشویی ارج در شمیران نو زیر نظر نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو با تکنسین های با تجربه و مجرب خود توانسته چندین سال متعدد با ارائه سرویس های تخصصی به همشهزیان ساکن در شرق تهران یکی از نمایندگی های مجاز شود.

نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو

تعمیر لباسشویی ارج در شمیران نو

در صورت نیاز به تعمیر و یا هرگونه خدماتی از قبیل سرویس و نصب و تعمیر ماشین لباسشویی ارج میتوانید روی تکنسین های نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل حساب باز کنید تا به صورت تخصصی مشکل شما را رفع کنند.

با خراب شدن لباسشویی مشکلات زیادی در تمامی خانه ها به وجود می آید و مرکز تعمیر لباسشویی ارج در شمیران نو این مشکل را بر طرف کرده تا با خیال آسوده لباسشویی خود را به صورت کاملا تخصصی با لوازم اورجینال که از نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو تهیه میشود.

با رعایت نکردن نکات امنیتی و نگهداری نادرست از لباسشویی خود عمر دستگاه خود را کاهش میدهید و نیاز خود را به تعمیرکاران مرکز تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج در شمیران نو یشتر میکنید پس تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید تا با نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو بیشتر آشنا شوید و از ویژگی های متخصصین تعمیرماشین لباسشویی ارج در شمیران نو آگاه شوید.

در برخی از مواقع ایراداتی برای لباسشویی شما پیش می آید که میخواهید دلیل آن را بدانید سوالات متداولی که برای اکثر شما عزیزان که لباسشویی ارج دارید پیش می آید را در ادامه شرح خواهیم داد.

چرا لباسشویی خاموش است ولی آب داخل دیگ جمع می‌شود؟

مکانیزم لباسشویی به طوری طراحی شده که هنگام نصب لباسشویی شیر آب ورودی به لباسشویی وصل می‌شود و شیر آب را باز می‌کنید ولی آب وارد لباسشویی نمی‌شود تا زمانی که شما برنامه را انتخاب کنید و کلید شروع را فشار دهید بعد از آن لباسشویی شروع به آبگیری و شستشو می‌کند.

حالا شاید زمانی متوجه شوید با اینکه ماشین لباسشویی در حالت خاموش یا استندبای است آب وارد لباسشویی شده، همانطور که در بالا توضیح دادیم نحوه عملکرد لباسشویی به گونه است که با وصل کردن لباسشویی به آب و باز بودن شیر آب، آبی وارد دستگاه نمی‌شود تا زمان استارت بعد از استارت کردن لباسشویی برد یا تایمر لباسشویی با قطعه‌ای به نام شیر الکتریکی فرمان می‌دهد و مگنت آن دریچه ورودی را باز می‌کند و آب وارد دستگاه می‌شود و بعد از پر شدن حد مجاز دوباره برد یا تایمر دستور قطع آب را می‌دهد.

۵ علت ماندن آب داخل ماشین لباسشویی در انتهای برنامه یا در اواسط برنامه شستشو

در حالتی که ماشین لباسشویی در انتهای برنامه یا در اواسط برنامه قرار دارد و آب در ماشین لباسشویی باقی می ماند به چند علت بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

 

۱فیلتر ماشین لباسشویی چک شود :

ممکن است به علت گیر کردن نخالات در فیلتر ماشین لباسشویی ، دیگر عملکرد مناسبی نداشته باشید و باعث شود آبد داخل ماشین لباسشویی بماند. برای تعویض فیلتر ماشین لباسشویی میتوانید از قسمت پایین لباس شویی اقدام به تعویض فیلتر نمایید.

 

۲خرطومی زیر دیگ ماشین لباسشویی چک شود :

باید همیشه به این نکته دقت داشته باشید که ممکن است نخلاتی که همراه با لباسهای خود داخل ماشین لباسشویی قرار میدهد در خرطومی دیگ ماشین لباسشویی قرار گیرند که بعد از مدتی از خروج آب جلوگیری خواهد کرد.

برای اطمینان از اینکه خرطومی لباسشویی شما هیچ گونه رسوب و نخلاتی داخلش قرار نگرفته با دست باید خرطومی را فشار دهید و آن را بررسی نمایید.

 

۳پروانه پمپ ماشین لباسشویی بررسی شود :

همانطور که اشاره کردیم وجود هرگونه شی دیگر در بین لباس ها باعث انسداد و عدم کار کردن پروانه پمپ ماشین لباسشویی خواهد شد مثل : پوست پسته، دکمه ها، کش پول و ..

 

۴پمپ تخلیه  ماشین لباسشویی را بررسی کنید :

بعد از اینکه تمام مراحل بالا را امتحان کردید و بازهم مشکل پابرجا بود باید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را بررسی کنید.که میتواند پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خراب باشد. که باید اقدام به تعویض آن نمایید.

 

۵فضلاب داخلی منزل را چک کنید :

راه آب فاضلاب منزل مسدود شده است و اجازه تخلیه آب را نمیدهد. که باید نسبت به رفع انسداد اقدام نمایید.

این موارد جز بیشترین سوالات و مشکلاتی بود که از نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو پرسیده میشد و به تعمیر کاران مرکز تعمیر لباسشویی ارج در در شمیران نو نیاز پیدا میکردید.

نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو

تعمیر لباسشویی ارج در شمیران نو

ویژگی های مرکز تعمیر لباسشویی ارج در شمیران نو

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح

با خراب شدن و هر گونه خرابی دستگاهتان میتوانید با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ارج در شمیران نو که نزدیک محل زندگی شماست تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات تخصصی لباسشویی ارج شما به محل مورد نظرتان از نمایندگی لباسشویی ارج در شمیران نو اعزام شوند و در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اورجینال و اصل برای تعمیر لباسشویی شما استفاده کنند.

 هزینه تعمیر لباسشویی ارج در شمیران نو

تلاش ما بر این است که در کمترین زمان با مناسب ترین هزینه مشکل شما رفع گردد. هزینه دریافتی بابت تعمیرات ماشین لباسشویی ارج شما بستگی به خرابی دستگاه میباشد، و اینکه تکنسین های ما باید دستگاه شما را بازدید کنند تا متوجه شوند ایراد دستگاه با تعمیر قطعه معیوب درست میشود یا باید قطعه را تعویض کنند. امیدواریم که افتخار رضایت شما را به دست آوریم.

با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان مرکز با بررسی دقیق از نوع خرابی تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی به محل مورد نظر شما اعزام خواهند کرد.و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

02177147330

02177145282

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *