تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج در حکیمیه

تعمیر لباسشویی ارج در حکیمیه ، نمایندگی لباسشویی ارج در حکیمیه

با پیشرفت علم و تکنولوژی روز با خراب شدن لباسشویی ارج شما باید با معتبر ترین مرکز تعمیر لباسشویی ارج در حکیمیه تماس بگیرید تا ایراد دستگاه شما را به درستی تشخیص دهند و با آموزش های جدید و به روزی که تمامی تکنسین های نمایندگی لباسشویی ارج در حکیمیه در زمینه تعمیرات تخصصی لباسشویی ارج دیده اند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را بر طرف سازند.

تعمیر لباسشویی ارج در حکیمیه

نمایندگی لباسشویی ارج حکیمیه

با خراب شدن ماشین لباسشویی شما با برند ارج اگر در شرق تهران ساکن هستید و یا نزدیک به منطقه حکیمیه هستید جای درستی را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کردید. مرکز تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج در حکیمیه با بهره گیری از علم و تجربه بالا متخصصین این نمایندگی سعی در بالا بردن کیفیت خدمات دهی در حکیمیه دارد.

نمایندگی مجاز لباسشویی ارج در حکیمیه با تیمی متخصص در زمینه نصب و سرویس سالیانه ماشین لباسشویی و انواع تعمیرات لباسشویی در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیلات اماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن حکیمیه را داراست.

امروزه لباسشویی یکی از وسیله های کاربردی و مهم هر خانه ای به حساب می آید و خراب شدن و ایراد داشتن دستگاه باعث وجود مشکلات زیادی برای اهالی منزل میشود و باید هر چه سریعتر برای تعمیر و حل مشکل اقدام کنید.

نمایندگی لباسشویی ارج در حکیمیه برای اینکه دیرتر به متخصصین تعمیر لباسشویی ارج در حکیمیه نیازمند شوید و برای تعمیرات تخصصی لباسشویی خود به انها نیازمند شوید به شما پیشنهاد میکند تا با سرویس های دوره ای از خراب شدن ناگهانی دستگاه خود پیشگیری کنید و از خسارت زدن و هزینه های سر سام آور تعمیرات و تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی جلوگیری کنید.

با رعایت نکات ایمنی و استفاده صحیح از لباسشویی خود عمر دستگاهتان را بیشتر کنید و از نیاز خود را از تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی ارج در حکیمیه کم کنید. در ادامه به برخی از نکات نگهداری صحیح از ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد  تا با رعایت آنها از احتمالات اتفاقی و خرابی ها جلوگیری کنید.

نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی باید جدی گرفت

ماشین لباسشویی پر سرو صدا مشکل ساز می شود!
تق تق کردن ماشین وقتی ماشین لباسشویی جدیدی می خرید ابتدا باید آن را روی سطح صاف و مناسب نصب کنید ماشین وقتی بلرزد یا تق تق کند باید ماشین را تعویض یا هزینه زیادی را صرف تعمیر آن کنید پس بهتر است حتما هنگام نصب از نمایندگی معتبر درخواست کمک کنید و تا زمانی که فرد متخصص ماشین لباسشویی را نزد شما امتحان نکرده از ان استفاده نکنید.
زیپ های باز لباس ها را ببندید 
وقتی لباس ها را با زیپ یا گره داخل ماشین میریزیدحتما زیپ را ببندید که درب ماشین را خراش نیندازد و لباس های دیگر خراب نکند.
بیش ازحد پودر استفاده نکنید
اگر میخواهید بعد از شستشو لباس های تمیز داشته باشید طبق دستور از پودر شوینده استفاده کنید بیشتر از حد مجاز استفاده از مواد شوینده کار ماشین را مختل میکند.

شست و شوی لباس ها با ماشین لباسشویی بسیار ساده به نظر می رسد ،قرار دادن لباسها داخل ماشین و اضافه کردن صابون و بعد روشن کردن ماشین اما ممکن است در همین حین اشتباهاتی رخ دهد که به سادگی موجب خرابی لباس یا ماشین میشود پس برای جلوگیری از این مشکل بایستی نکاتی را دانسته و رعایت کنید.

نمایندگی لباسشویی ارج درحکیمیه

نمایندگی لباسشویی ارج درحکیمیه

لباس ها را داخل ماشین لباسشویی جمع نکنید

جمع کردن لباس های کثیف داخل ماشین 1 تا 2 روز موجب بوی بد در فضا می شود که چندان جالب نیست همیشه بعد از شستشو در ماشین را باز بگذاریدتاخشک شود اگر ماشین لباسشویی بوی بدی داد با نصف فنجان جوش شیرین ماشین را ضدعفونی و بشویید.
ماشین لباسشویی را با پاک کننده های خانگی ضدعفونی کنید
یک فنجان سرکه و جوش شیرین را داخل ماشین بریزید و ماشین را روشن کنید تا چرخ کوتاهی بزند.
شستشوی فیلتر ماشین لباسشویی مهم است
آیا میدانستید که همه ماشین ها فیلتر دارند فیلتر ماشین را بیرون بیاورید و بشویید که از انسداد آن جلوگیری کرده باشید اگر نمیدانید فیلتر کجاست به دفترچه آن مراجعه کنید و همینطور آبهایی که داخل درب جمع شده را پاک کنیدتا بوی بدی نگیرد بعد دکمه شست وشو را بزنید تا باقی مانده پودرها شسته شود.
برچسب  لباس ها را چک کنید
ماشین لباسشویی های مدرن برای انواع لباس ها دور های متفاوت دارد به همین منظورقبل از قرار دادن لباسها داخل ماشین لیبل آن را چک کنیدبا انجام این نکات به عمر ماشین لباسشویی و لباس بیافزایید.

ویژگی‌ها و مزایای پودر جرم گیر

  • رفع بوی بد ماشین لباسشویی و خوشبوکننده دستگاه
  • از بین بردن رسوبات موجود در لوله‌های خرطومی زیر دیگ و فیلتر و دیگ داخلی لباسشویی
  • پیشگیری از ایجاد جرم در ماشین لباسشویی
  • ارتقای کیفیت شستشوی لباس‌ها در دستگاه
  • بالا بردن عمر دستگاه
  • صرفه‌جویی در میزان مصرف مواد شوینده
  • تمیز کردن و جرم گیری فیلتر و درنتیجه مصرف کمتر برق ماشین لباسشویی
  • روش جرم گیری ماشین لباسشویی با جوش‌شیرین و سرکه

ترکیب جوش‌شیرین، سرکه و آب یک محلول بسیار قوی و ارزان برای انجام جرم گیری لباسشویی  استفاده می‌شود. البته استفاده از این روش به دلیل اسیدی بودن ۲ ماده توصیه نمی‌شود. چون استفاده زیاد از این ۲ ماده موجب از بین رفتن لاستیک درب دستگاه و صدمه به قطعات لباسشویی می‌شود.

این محلول جرم گیری لباسشویی را در داخل دستگاه بریزید و ماشین را روشن کنید. محلول جوش‌شیرین و سرکه با فرمولاسیون اسیدی که دارد موجب پاک شدن رسوبات و جرم‌های دیگ شستشو می‌شود.

پس از اتمام شستشوی لباسشویی، درب را باز کنید. سپس با یک اسفنج نرم یا پارچه دیواره‌های داخلی ماشین لباسشویی را پاک کنید.

جهت تعمیر لباسشویی با نمایندگی لباسشویی ارج در حکیمیه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

77145282

77166615

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر ماشین لباسشویی ارج در حکیمیه تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *