تعمیر ظرفشویی ریتون

تعمیر ظرفشویی ریتون

تعمیر ظرفشویی ریتون ، تعمیرات ظرفشویی ریتون

امروزه ظرفشویی بیشتر از فبل در خانه ها موجود است و استفاده از آن هم بیشتر شده و رعایت نکردن نکات ایمنی در حین استفاده و مراقبت های بعد از خرید ظرفشویی باعث خراب شدن آن میشود اگر ظرفشویی شما برند ریتون است و به تعمیر ظرفشویی ریتون نیاز پیدا کردید و زمان گارانتی دشتگاه شما به اتمام رسیده میتوانید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ریتون تماس بگپیرید تا به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید و در صورت جدی بودن ایراد دستگاهتان تکنسین مربوطه به محل مورد نظرتان اعزام شود.

تعمیرات ظرفشویی ریتون

تعمیرات ظرفشویی ریتون

در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد تا با رعایت آنها عمر ماشین ظرفشویی خود را افزایش داده و کمتر به تعمیرکاران مرکز تعمیر ظرفشویی ریتون نیاز پیدا کنید.

در واقع نمایندگی تعمیر ظرفشویی ریتون با استفاده از ارائه ی سرویس های منظم می تواند بر میزان عمر دستگاه بدون تعمیر بیافزاید.

تعویض فیلتر یکی از دلایلی است که نیاز به سرویس را دو چندان می کند و به همین خاطر لازم است افراد از این طریق بهترین نتایج را کسب کنند.

مسلما افزایش دوام یک ماشین ظرفشویی با خدمات نمایندگی ریتون می تواند رضایت خاطر را در مشتریان فراهم کند اگرچه بهتر است خدمات بسته به نیاز افراد و ماشین ظرفشویی آن ها انتخاب شود تا هزینه ی کمتری نیز در قبال آن پرداخته شود.

نکات ایمنی استفاده از ظرفشویی

دقت کنید دقیقا به همان اندازه پیشنهادی، پودر داخل ماشین ظرفشویی بریزید. پودر بیش تر روی ظرف ها باقی می ماند و مقدار کم تر آن باعث کثیف ماندن ظروف می شود.

2- تنها زمانی که ماشین ظرفشویی پر است، شستشو را آغاز کنید. در صورت پر نبودن، برای از بین بردن بوی غذا از دور آبکشی استفاده کنید.
3- از مایع براق کننده استفاده کنید. براق کننده، کشش سطحی آب را کم کرده و مانع ایجاد لکه آب روی ظروف می شود. به خصوص در جاهایی که آب سخت دارند، باعث خشک شدن زودتر ظروف شده و در مصرف انرژی در دور خشک کن صرفه جویی می کند.
4- ظرف ها را با کم ترین درجه حرارت خشک کنید. حرارت زیاد روی لیوان های بلور لکه به جا می گذارد.
5- ظروف زیر را داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
آکریلیک، قطعات چسب دار، تمام آلومینیوم، آنتیک، برنز، چدن، ظروف چینی با تزیینات متالیک، کریستال، ظروف پلاستیکی که برچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند، کارد و چنگال با دسته های استخوانی، پلاستیک، چوبی یا منبت کاری شده، قاشق و چنگال های طلایی، آهنی، چاقوها، بسیاری از تابه و قابلمه های نچسب، شیشه شیر، ظروف مفرغی، ابزارهای پلاستیکی، قوطی و قاشق های چوبی.
6- پودر را روی قاشق و چنگال های نقره ای نریزید، چون لکه های قهوه ای و کدر ایجاد می کند.
7- قرار دادن بیش از حد قاشق و چنگال داخل سبد مخصوص، موجب خش افتادن آن ها می شود.
8- فلزهای مختلف را با هم داخل ماشین قرار ندهید. بشقاب های نقره و قاشق و چنگال های فولاد ضد زنگ را حتی در دور آبکشی ساده، همزمان داخل ماشین نگذارید. واکنش بین دو فلز به هر دو آسیب می رساند. چاقوها را به دلیل لبه فلزی از ظروف نقره دور نگه دارید.

بهره‌گیری بهتر از ماشین ظرفشویی

برای اینکه بیشترین بهره را از ماشین‌ظرفشویی ببرید ، ظروف را در جهت افشانه آب در آن بچینید و دهانه لیوان و فنجان‌ها را به سمت پایین قرار دهید.
زیاد پودر نریزید استفاده بیش از حد از شوینده های ماشین ظرفشویی موجب ایجادخراشیدگی روی ظروف شیشه ای می شود ، پس در این مورد هم یادتان باشد که مصرف شوینده بیشتر سبب تمیزی ظرف ها نمی شود و مشکلات دیگری ایجاد می کند.
فیلتر ها را كنترل كنید ؛ اگر ظروف شما بعد از شست و شو تمیز و براق نیستند ، ممکن است فیلتر های ماشین ظرفشویی به تعویض یا تمیزکاری نیاز داشته باشند ، شاید هم ذرات غذا بخش اسپری کننده آب را مسدود کرده جو کنید یا از باشند . به هرحال بهتر است علت را خیلی زود فهمید و تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید تا برای تعمیرات ظرفشویی ریتون شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند تا انرژی را بی جهت تلف نکنید و مجبور نباشید ظرف ها را دوباره با دست بشویید.

تعمیرات ظرفشویی ریتون

تعمیرات ظرفشویی ریتون

ویژگی مرکز تعمیر ظرفشویی ریتون

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیرات ظرفشویی ریتون  میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات ظرفشویی ریتون دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی ریتون با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند ریتون و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ریتون آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر ظرفشویی ریتون به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02177147330

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *