تعمیر ظرفشویی بیسمارک

تعمیر ظرفشویی بیسمارک

تعمیر  ظرفشویی بیسمارک ، نمایندگی ظرفشویی بیسمارک

برای تعمیر ظرفشویی بیسمارک باید ماشین ظرفشویی را به دست متخصصین نمایندگی ظرفشویی بیسمارک بسپارید که با دوره های آموزشی که دیده اند و با تجربه ای که برای تعمیر ظرفشویی دارند میتوانند ایراد دستگاهتان را در کوتاه ترین زمان به صورت صحیح دریافت کنند.

هر وسیله برقی که از آن استفاده میکنیم  چه وسیله هایی مثل گاز و یخچال که هر روز از آنها استفاده میکنیم چه ماشین لباسشویی و یا ماشین ظرفشویی همگی نیاز به مراقبت دارند و باید نکاتی را برای بیشتر شدن عمر این وسیله ها  انجام بدهیم و هر سال و یا هر چند ماه یکبار نسبت به استفاده خودمان از وسیله سرویس و بازدید بشه توسط تکنسین تا به یکباره قطعه وسیله خراب نشود و از کار بی افتد و هزینه زیادی را روی دستتان بگذارد.

نمایندگی ظرفشویی بیسمارک

نمایندگی ظرفشویی بیسمارک

در ادامه به برخی از موارد کاربری استفاده از ماشین ظرفشویی نکات ایمنی مراقبت از ظرفشویی میپردازیم تا با رعایت این نکات عمر ماشین ظرفشویی خود را بالا ببرید.

– دقت کنید دقیقا به همان اندازه پیشنهادی، پودر داخل ماشین ظرفشویی بریزید. پودر بیش تر روی ظرف ها باقی می ماند و مقدار کم تر آن باعث کثیف ماندن ظروف می شود.
2- تنها زمانی که ماشین ظرفشویی پر است، شستشو را آغاز کنید. در صورت پر نبودن، برای از بین بردن بوی غذا از دور آبکشی استفاده کنید.
3- از مایع براق کننده استفاده کنید. براق کننده، کشش سطحی آب را کم کرده و مانع ایجاد لکه آب روی ظروف می شود. به خصوص در جاهایی که آب سخت دارند، باعث خشک شدن زودتر ظروف شده و در مصرف انرژی در دور خشک کن صرفه جویی می کند.
4- ظرف ها را با کم ترین درجه حرارت خشک کنید. حرارت زیاد روی لیوان های بلور لکه به جا می گذارد.
5- ظروف زیر را داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
آکریلیک، قطعات چسب دار، تمام آلومینیوم، آنتیک، برنز، چدن، ظروف چینی با تزیینات متالیک، کریستال، ظروف پلاستیکی که برچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند، کارد و چنگال با دسته های استخوانی، پلاستیک، چوبی یا منبت کاری شده، قاشق و چنگال های طلایی، آهنی، چاقوها، بسیاری از تابه و قابلمه های نچسب، شیشه شیر، ظروف مفرغی، ابزارهای پلاستیکی، قوطی و قاشق های چوبی.
6- پودر را روی قاشق و چنگال های نقره ای نریزید، چون لکه های قهوه ای و کدر ایجاد می کند.
7- قرار دادن بیش از حد قاشق و چنگال داخل سبد مخصوص، موجب خش افتادن آن ها می شود.
8- فلزهای مختلف را با هم داخل ماشین قرار ندهید. بشقاب های نقره و قاشق و چنگال های فولاد ضد زنگ را حتی در دور آبکشی ساده، همزمان داخل ماشین نگذارید. واکنش بین دو فلز به هر دو آسیب می رساند. چاقوها را به دلیل لبه فلزی از ظروف نقره دور نگه دارید.

تعمیر ظرفشویی بیسمارک

نمایندگی ظرفشویی بیسمارک

ویژگی تعمیر در نمایندگی ظرفشویی بیسمارک

برای تعمیر ظرفشویی بیسمارک خود در نمایندگی ظرفشویی بیسمارک نیاز به هیچگونه نگرانی از بابت تعویض قطعه در صورت نیاز نداشته باشید چون تمامی تکنسین های مرکز تعمیر ظرفشویی بیسمارک در تهران تمامی تلاش خود را در راستای تعمیر قطعه معیوب میکنند و در صورت سوختگی وسیله به مجبور به تعویض هستند که چون زیر نظر نمایندگی ظرفشویی بیسمارک و اتحادیه هستند تمامی قطعات مصرفی اصل و اورجینال میباشد.

تمامی تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان خود را به محل مورد نظرتان میرسانند تا ایراد اصلی ماشین ظرفشویی شما را به درستی تشخیص دهند و از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری کنند.

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته یکی دیگر از مزیت های نمایندگی ظرفشویی بیسمارک میباشد که این نمایندگی را از بقیه نمایندگی ها متمایز کرده .

استفاده از قطعات اورجینال و اصل برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بیسمارک یکی دیگر از مهمترین مزیت های این نمایندگی میباشد.

تجربه و تخصص بالای تمامی تکنسین های مجموعه باعث میشود تا بدون اتلاف وقت در تشخیص دهی و تعمیرات ظرفشویی مشکل ماشین ظرفشویی حل شود.

هزینه های متعارف که زیر نظر اتحادیه میباشد مهترین نکته برای تمامی مشتریان هست که زیر نظر نمایندگی لباسشویی بیسمارک و اتحادیه میباشد و خبالتان از بابت هزینه اضافه راحت میشود.

هومیکسو کدام مشکلات ظرفشویی بیسمارک را تعمیر می کند؟

  1. فیلتر نیاز به تعویض دارد.
  2. بدنه ظرفشویی برق دارد.
  3. ظرفشویی کار نمیکند.
  4. کدهای خطا و ارور روی صفحه نمایش مشاهده میشود.
  5. شیر برقی ماشین ظرفشویی سوخته است.
  6. هیدروستات ظرفشویی خراب شده است.
  7. ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد.
  8. شیر تخلیه درست کار نمی کند.
  9. شستشو ظرفها خوب انجام نمیشود.

اهمیت نگهداری در پیشگیری تعمیر ظرفشویی بیسمارک 

برای اینکه دیرتر به تعمیر ظرفشویی بیسمارک نیاز پیدا کنید لازم است نسبت به نظافت دستگاه خود حساس باشید، بیش از اندازه و ظرفیت از آن استفاده نکنید. همیشه استفاده نادرست از ظرفشویی عامل اصلی خرابی این دستگاه است.

نسبت به بررسی دوره دستگاه خود اقدام کنید تا کمتر به خدمات تعمیر ظرفشویی بیسمارک نیاز داشته باشید.به این ترتیب در هزینه های تعمیر ظرفشویی بیسمارک به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد.

برای تعمیر و یا سرویس و نصب ماشین ظرفشویی خود در هر منطقه از تهران که هستید با شماره های نمایندگی تماس بگیرید و یا فرم انتهای مقاله را پر کرده تا به صورت آنلاین پبت سفارش کرده باشید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده ، تکنسین مربوطه را برای بر طرف کردن مشکل دستگاه و تشخیص ایراد دستگاهتان به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

02177147330

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *