ظرفشویی, نمایندگی ظرفشویی الجی

تعمیر ظرفشویی الجی

تعمیر ظرفشویی الجی ، نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی

امروزه با ماشینی شدن زندگی ها استفاده بیش از حد ما از ماشین ظرفشویی باعث خرابی این دستگاه میشود و باید به دنبال مرکز تعمیرات ظرفشویی الجی باشید ما به شما مرکز تعمیر ظرفشویی الجی در تهران را معرفی میکنیم که در کوتاه ترین زمان و با هزینه متعارف زیر نظر نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی هستند.

در ابتدا باید بگوییم که ماشین ظرفشویی نیز مانند دیگر لوازم خانگی زمانی بهترین راندمان را دارد که از همه ظرفیت آن استفاده شود. مطمئن شوید که به اندازه کافی ظرف وجود دارد که دستگاه را پر کند .

خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی  :

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی را می توان به عنوان نماینده ی برتر ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش دانست که بسیاری از مشتریان می توانند به آن مراجعه کنند.

عدم شناخت انواع ماشین ظرفشویی توسط مردم سبب شده تا مرکز تعمیر ظرفشویی الجی اطلاعاتی در زمینه ی نحوه ی استفاده از این دستگاه در اختیار آن ها قرار دهد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی

متقاضیان می بایست ابتدا پس از خرید ماشین ظرفشویی درخواست خود را برای نصب و آموزش نگه داری در نمایندگی ظرفشویی الجی ثبت نمایند. پس از آن در کمترین زمان ممکن این خدمات به صورت شبانه روزی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده بود میتوانید برای تعمیر ظرفشویی الجی خود با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی تماس بگیرید تا برای سرویس و یا تعمیر ماشین ظرفشویی الجی شما اقدامات لازم را انجام دهند.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی الجی متعهد است تا در قبال دریافت هزینه ی مصوب نمایندگی ، خدمات تعمیر تخصصی را به درستی انجام دهد . بسیاری از اطلاعات در زمینه ی چگونگی استفاده از ماشین ظرفشویی در اختیار مشتریان قرار داده شده و نمایندگی تعمیر ظرفشویی الجی برای اطمینان از یادگیری و درک این اطلاعات زمان زیادی را صرف می کند.

با وجود این اطلاعات احتمال خرابی دستگاه به نصف رسیده زیرا عملکرد دستگاه ناشی از نحوه ی استفاده از آن است.

همچنین نمایندگی ظرفشویی الجی برای ارائه ی این خدمات در محل حضور یافته و نیازی به مراجعه ی حضوری افراد به مرکز نمایندگی نخواهد بود.این کار زمان لازم برای یادگیری را برای افراد کم کرده و کیفیت کار را بالا خواهد برد.

نکات مهم برای استفاده صحیح از ظرفشویی

  • هر ظرف را در جای مناسبش قرار دهید.

ظرف ها را در قفسه پایین طوری قرار دهید که ظرف های بلند تر در اطراف و پشت دستگاه باشند تا ظروفی مثل دیس های پهن مانع رسیدن آب داغ به بقیه ظروف نشوند. ظروف  کوچک مثل سس خوری ها را در مرکز قرار دهید.

حتما استکان و لیوان ها را در بالا قرار دهید. قسمت های بالا برای تمیز کردن لیوان ها طراحی شده اند. همچنین، آن ها را به هم نچسبانید. زیرا یا آب به بین لیوان ها نمی رسد و حتی ممکن است لیوان ها در اثر برخورد با هم بشکنند.

ظروف پلاستیکی نگهداری غذا باید از المنت دستگاه دور باشند. آن ها را اگر ممکن بود در بالا قرار دهید و یا در صورتی که قصد دارید آن ها را در قفسه پایین جا بدهید، از مرکز دور نگهشان دارید.

در حالت ایده آل، باید قابلمه و ماهیتابه و امثال این ها در قفسه پایین و در اطرف قرار داده شده باشند. بعد از آن ها، بشقاب ها نزدیک تر به مرکز می گیرند. و در نهایت ظروف کوچک در مرکز جا داده می شوند. کثیف ترین ظروف را بهتر است در مرکز قرار دهید. این کار نه تنها باعث می شود ظرف ها کامل تمیز شوند، بلکه طراحی قفسه های ماشین ظرفشویی های جدید مطابق با این نوع چیدمان است. در نتیجه ریسک شکستن ظروف را نیز کاهش می دهید.

به یاد داشته باشید که همانطور که کامل پر نشدن ماشین ظرفشویی مضر است، بیش از حد پر کردن آن نیز اشتباه است زیرا ممکن است آب به بعضی از قسمت ها نرسد.

قاشق، چنگال و کاردها را طوری قرار دهید که دسته آن ها به سمت پایین باشد. مطمئن شوید این ظروف آن قدر بلند نیستند که جلوی بازوی اسپری کننده را بگیرند یا در استفاده از قفسه پایین محدودیت ایجاد کنند. در صورت ایجاد این مشکلات، آن ها را در قفسه بالا به صورت خوابیده قرار دهید.

  • استفاده از شوینده مناسب در ظرفشویی 

گاهی انتخاب شوینده مناسب به اندازه درست قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی مهم است. پیشنهاد دادن یک محصول خاص مشکل است زیرا انواع مختلفی شوینده در بازار وجود دارد. سعی کنید از شوینده های مختلف استفاده کنید و ببینید کدام برای ماشین ظرفشویی شما مناسب است. البته مطمئن شوید که از دستورالعمل نوشته شده بر روی شوینده مورد نظر استفاده می کنید. برخی افراد بیش از حد شوینده اضافه می کنند که باعث می شود لکه های بر دیواره ماشین ظرفشویی و ظروف (مخصوصا لیوان  ها) باقی بماند.

در مورد لکه های باقیمانده روی لیوان ها، اگر همیشه با این مشکل در لیوان هایتان روبرو هستید، در مخزن شوینده خود مقداری سرکه سفید بریزید. البته مواد شیمیایی نیز برای این کار در بازار موجود است اما سرکه هم به راحتی در دسترس است هم به عنوان یک راه حل قدیمی همیشه موثر بوده است؛ حتی در ماشین ظرفشویی های جدید. البته نیازی نیست همیشه این کار را انجام دهید. فقط زمانی که تعداد زیادی لیوان دارید از این روش استفاده کنید.

از شوینده مناسب و مطابق با دستورالعمل آن استفاده کنید تا از شستن دوباره ظرف ها وقتی کار دستگاه تمام می شود، خلاص شوید.

  • تمیز کردن ماشین ظرفشویی

ممکن است این نکته را ندانید که با اینکه ماشین ظرفشویی مدام با آب داغ و شوینده در حال شستن ظرف هاست، اما به این معنی نیست که خودش را می تواند تمیز کند. بعد از مرور زمان باقی مانده های شوینده را در دیواره ها یا در آن می توانید ببینید. شستن ماشین ظرفشویی به افزایش عملکرد آن کمک زیادی می کند. برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی باید آن را به صورت خالی به کار اندازید. به این علت که ماشین ظرفشویی ها آب زیادی مصرف می کنند، این کار را فقط زمانی که آثار شوینده را روی آن دیدید انجام دهید. برای این کار نیازی به مواد شوینده ندارید؛ بلکه به چیزی که تا حدی ساینده باشد و همه گوشه ها را تمیز کند احتیاج دارید. برای این منظور، می توانید مقداری نوشابه گازدار در کف ماشین ظرفشویی بریزید و دستگاه را با تنظیمات آب داغ و خشک کن روشن کنید. همچنین می توانید در توزیع کننده شوینده سرکه بریزید تا نتیجه معجزه آن را ببینید.

نمایندگی تعمیرات الجی

تعمیرات ظرفشویی الجی

با رعایت کردن نکات بالا باز این امکان وجود دارد که ماشین ظرفشویی شما خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد در این صورت به شما پیشنهاد میشود با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین فرم ثبت سفارش انتهای صفحه را پر کنید.

با پر کردن فرم زیر به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و از خرابی دستگاه خود بنویسید تا کارشناسان ما با بررسی دستگاه شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام کنند:

02122737566

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *