تعمیر ساید بای ساید الجی

تعمیر ساید بای ساید الجی

نمایندگی ساید بای ساید الجی

یکی از راه های افزایش رضایت استفاده کنندگان از لوازم خانگی الجی، ایجاد ارتباط میان آن ها با نمایندگی ساید بای ساید الجی می باشد. این مرکز با ارائه ی خدمات پس از فروش و تعمیر ساید بای ساید الجی  به مشتریان در میان آن ها شناخته می شود و اغلب نیز با همین خدمات، مشتریان را از این برند راضی نگه داشته است.

شرط اصلی دوام یک محصول، داشتن سرویس های متعدد برای آن است که نمایندگی ساید بای ساید الجی با ارائه ی این موارد توانسته مشتریان خود را ساپورت کند. پوشش خدمات در سطح شهر توسط نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی وجود دارد و لذا مردم در تمامی منطقه های شهری می توانند از خدمات نمایندگی ساید بای ساید الجی بهره مند شوند.

سرویس لوازم خانگی الجی توسط نمایندگی ساید بای ساید الجی به افراد کمک می کند تا نقص های احتمالی را شناسایی کنند و لذا از عملکرد نادرست دستگاه بکاهند. بسیاری از مشکلات عدیده ای که هنگام تعمیر لوازم خانگی پدید می آید، در صورت تشخیص به موقع سریعا اصلاح شده و تعمیر را منتفی خواهد کرد.

به همین خاطر نمایندگی مجاز ساید بای ساید الجی این خدمات را به صورت شبانه روزی در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند پیش از ایجاد هر گونه مشکل، از این خدمات استفاده کنند.

همچنین نمایندگی مجاز ساید بای ساید الجی طریقه ی استفاده از انواع لوازم خانگی را به کاربران آموزش می دهد تا بتوانند بازدهی خوبی را از این محصولات شاهد باشند. کیفیت انواع لوازم خانگی الجی منوط به استفاده ی درست از این وسایل است که آموزش آن توسط نمایندگی ساید بای ساید الجی ارائه می گردد.

تاریخچه الجی 

شرکت ال جی در سال 1958 فعالیتش را آغاز کرد و در طول فعالیش محصولاتی با کیفیت فوق العاده را تولید کرده است که کاربران فراوانی را جذب خود کرده است. در حال حاضر این شرکت از برترین برند تولید کننده ی لوازم خانگی است، محصولات این برند خوش نام دارای فناوری های خاصی هستند که به واسطه ی آن ها این تولیدات کارایی عالی یافته اند. شرکت ال جی در بخش های مختلف فعالیت می کند که از برترین و بزرگ ترین این بخش ها ال جی می باشد که لوازم خانگی و دیجیتال در این قسمت تولید خواهند شد.

تعمیر ساید بای ساید الجی

تعمیر ساید بای ساید الجی

تعمیر ساید الجی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی نیز یکی دیگر از خدمات خوب و به روز نمایندگی ها می باشد. این برند اگرچه کیفیت بالایی را در محصولات خود ایجاد کرده اما لزوم تعمیر ساید الجی پس از استفاده ی مکرر از آن بر کسی پوشیده نیست. به همین خاطر بهتر است قبل از هر چیز برای تعمیر ساید الجی از خدمات مراکز تعمیر مجاز اطلاع پیدا کرد.

شاید یکی از دغدغه های اصلی مشتریان جهت تعمیر ساید بای ساید الجی، جا به جایی یخچال ساید بای ساید باشد که با مشکلات زیادی همراه است. مراکز تعمیر ساید بای ساید الجی با علم بر این موضوع، به ارائه ی راهکاری متفاوت روی آورده است. در این مراکز برای نمایندگی ساید بای ساید الجی ، تکنسین فنی به محل سکونت اعزام شده و می توانند بدون وجود این دغدغه، کار تعمیر ساید الجی را انجام دهند.

اگرچه تعمیر ساید بای ساید الجی به این شیوه نیاز به حمل تجهیزات مختلف برای کارشناسان دارد اما می توان از وجود خطر های احتمالی جا به جایی یخچال ساید بای ساید از قبیل صدمه به یخچال جلوگیری نمود. هر چند در مواردی این امر اجتناب ناپذیر است اما در اکثر موارد می توان تعمیر ساید بای ساید الجی را در منزل افراد به صورت صحیح به پایان رساند.

تعمیر ساید الجی به صورت اصولی نیاز به دانش کافی در این زمینه دارد و کارشناسان مراکز مجاز از این علم آگاهی داشته و به بهترین نحو می توانند کار تعمیر را برای مشتریان انجام دهند.

نکات لازم در نگه داری یخچال و ساید بای ساید الجی

برای دوام بیشتر یخچال به این نکات توجه کنید:

یخچال را در جایی قرار دهید که دور از وسایل حرارتی از قبیل اجاق گاز،فر و آبگرمکن باشد.
پشت یخچال حداقل باید ۱۰ الی ۱۵ سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد.
ترجیحا درب یخچال را برای مدت زمان زیادی باز نگذارید.
یخچال باید از سطح زمین فاصله داشته باشد تا بدین ترتیب سطح پایینی یخچال دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.
برای افزایش طول عمر، نوار دور یخچال همیشه باید تمییز باشد.(سطح تماس آن بایخچال و بالعکس نیز باید تمییز باشد، نه قدرت چسبندگی آهنربای آن بیشتر شود ).
در زمستان از درجه های ۱ تا ۲ و در تابستان از درجه های ۲ تا ۴ استفاده شود.برای مسافرت های طولانی بهتر است یخچال را از برق جدا کنید.
به هنگام جابجائی حتما آن را به صورت ایستاده حمل کنید،به طوری که قسمت موتور در پایین و قسمت راس یخچال همیشه به سمت بالا باشد.
برای تمیز کردن یخچال هیچگاه از آب استفاده نکنید و همیشه از دستمال نمدار و سپس خشک استفاده کنید.

نمایندگی ساید بای ساید الجی

نمایندگی ساید بای ساید الجی

حتی الامکان برای تمامی وسایل الکتریکی و الکترونیکی از جمله یخچال در منزل از ترانس استفاده کنید.در صورت نبودن ترانس در هنگام قطع برق،یخچال را از برق در آورده و حدودا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بعد از وصل شدن برق خانه، دوشاخه را به برق بزنید.

برای جدا کردن مواد غذائی از داخل یخچال فریزر و یا یخدان هرگز از چاقو و وسایل تیز استفاده نکنید.

محل قرار دادن بطری در یخچال نباید زیاد سنگین شود، زیرا این امر سبب شکستگی این قسمت شده و در ضمن درب نیز، اسیب خواهد دید.

کندانسور یخچال یا همان رادیاتور مشکی که در پشت یخچال قرار دارد، هر ساله باید یک یا دو بار، جهت کندکسیون و گردش بهتر حرارت، تمییز شود.

قسمت موتور یخچال را نیز با جاروبرقی یا سشوار تمییز کنید تا مخفیگاه سوسک ها نشود.

بعد از تمیز کردن یخچال درب آن را چند ساعت باز بگذارید تا بو های نامطبوع از یخچال خارج شود.

در صورت بروز هر گونه مشکلی، با نمایندگی رسمی آن تماس بگیرید و از تعمیر یخچال بدون آگهی لازم خودداری کنید.

به تعمیر گاههای متفرقه هرگز اطمینان نکنید و حتما از طریق خود شرکت تولید کننده اقدام به تعمیر آن کنید.

روش های مختلفی وجود دارد تا یخچال شما برق کمتری مصرف کند که در مطالب زیر با آنها آشنا میشویم.

در هر خانه ای یخچال و فریزر پر مصرف ترین وسایل برقی در آشپزخانه میباشد. زیرا ۲۴ ساعت شبانه روز را در تمام سال بی وقفه کار می کنند

با عمل به توصیه ساده زیر، قبض برقتان کمتر شده و به تعمیر یخچال و فریزر و ساید بای ساید افزوده خواهد شد:

مرتب برفک های یخچال و فریزرتان را تمیز کنید تا به صورت قشر ضخیمی از یخ درنیاید.هر سال یکبار، نرده های پشت یخچال را از گرد و غبار تمیز کنید.قشر یخ داخل فریزر اگر حدود ۳ سانت شود، دو برابر برق مصرف می کند تا برودت دستگاه را حفظ کند.

بهتر است یخچال خود را در محل خنک قرار دهید.مصرف دستگاه به درجه حرارت محیط اطرافش بستگی دارد. مثلا چنانچه به جای محیط ۱۸ درجه سانتیگراد در محیطی با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد باشد مصرف برق آن ۳۸ درصد افزایش پیدا می کند.

در صورت نیاز و مشکل  نگران ساید بای ساید خود نباشید همکاران مجرب دوره دیده ما در خدمت شما عزیزان میباشند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ساید بای ساید الجی شما را رفع کنند.

جهت تعمیر ساید بای ساید الجی خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *