تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

از آنجا که سیم جمع کن جارو برقی یکی از وسایل مهم جاروبرقی است و ممکن است پس از استفاده مکرردچار مشکلاتی شود و از آنجا که تعمیر سیم جمع کن جارو برقی نیاز به تخصص بالایی دارد شما دوستان عزیز میتوانید برای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی خود به نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

دوستان عزیزی که در صورت خرابی سیم جمع کن جاروبرقی به دنبال نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی برای تعمیر سیم جمع کن جارو برقی خود میگردند میتوانند برای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی به نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی تا ازخدمات ما استفاده کنند و مشکل دستگاه خود را برطرف کنند .  در صورت نیاز میتوانید با نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

خدمات نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی با داشتن کادری مجرب و تکنسین های دوره دیده در زمینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز است . در صورتی خرابی سیم جمع کن بطوری باشد که نیاز به تعویض داشته باشیم نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی همیکسو قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه معیوب می کند . در صورت نیاز میتوانید با نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید.

تعمیر سیم جمع کن جاوربرقی در نمایندگی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

سیم جمع کن ها معمولا به دو دلیل خراب میشوند که این دو دلیل شامل : مکانیکی _ شیمیایی میشود برسی دلایل بروز این مشکلات

مکانیکی :

سیم جع کن ، سیم  جاروبرقی را جمع نمی کند . برای برطرف این مشکل باید فتر استاپو شفت قرقره بررسی شود و آنهارا روانکاری کنیم در صورتی قطعه مشکل داشت قطعه را تعویض میکنیم .

الکتریکی :

اجزای تشکیل دهنده قسمت الکتریکی سیم جمع کن شامل دو شاخه ، کابل برق ، پلاتین های متصل شده به حلقه مسی و شاخک های انتقال برق به داخل جارو می باشد .

اساس کار سیم جمع کن به این صورت است که انتهای کابل جارو در داخل محفظه سیم جمع کن به کنتاکت ها بسته می شود که این کنتاکت به ریل های دوار متصل هستند. این ریل های به صورتی طراحی شده اند که بر روی چرخ قرقره سیم جمع کن قرار گرفته اند.

هنگامی که کابل سیم به بیرون کشیده می شود این ریل ها به همراه چرخ به گردش در خواهند آمد. برای برقراری ارتباط برق موتور با شبکه، شاخک های ثابت که به ریل های بالا و پایین متصل هستند در تمام لحظات ارتباط را حفظ خواهند کرد.

این شاخک ها به دلیل این که حالت فنری را دارند به سیم جمع کن اجازه چرخش را خواهند داد. از طرف دیگر نیز جریان فاز و نول را دریافت می کنند و به موتور می رسانند.

هنگامی که جریان قطع می شود دو حالت وجود دارد یا کابل برق قطع است یا پلاتین های اتصال دچار مشکل شده اند. برای رفع این مشکل باید بدنه جاروبرقی را باز کنید. سپس سیم های متصل شده به برد موتور را جدا کنید.

در صورت وجود خال بر روی پلاتین ها و حلقه مسی آن ها را با تینر شسته و با سمباده تمیز کنید. گاهی ممکن است پلاتین ها شکسته شده باشند، در این صورت باید آن ها را تعویض و جایگزین کنید .

به این نکته حتما دقت کنید که در بعضی از جارو برقی ها برای دسترسی پیدا کردن پلاتین های دستگاه باید قسمت فنر جمع کن را باز کنیم . حتما مراقب باشید در هنگام باز کردن فنر ، فنر دستگاه در نرود .

هرگونه ایراد یا قطعی در محفظه سیم جمع کن باعث بروز مشکل در سیم جمع کن جاروبرقی خواهد شد. اگر تجربه لازم را برای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ندارید، بهتر است کار را به یک متخصص کاردان بسپارید.

دفترچه راهنمای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *