تعمیر اتو مو فیلیپس

تعمیر اتو مو فیلیپس

تعمیر اتو مو فیلیپس

تعمیر اتو مو فیلیپس در نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس

اتو مو فیلیپس یکی از مرغوب ترین اتو موهای موجود در بازار است ولی از آنجا که اتو مو مانند دیگر وسایل برقی میشود امکان دارد که اتو مو دچار مشکلاتی شود ، از َآنجا که مشکلات اتو مو به دو دسته مشکلات غیر تخصصی و تخصصی تقسیم میشوند که دسته شامل مشکلاتی است که ما میتوانیم با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات دستگاه از وارد شدن مشکلات جدی به دستگاه جلوگیری کنیم و مشکلات را برطرف کنیم . اما دسته دوم مشکلاتی تخصصی هستند که حل کردن این مشکلات نیاز به تخصص بالایی دارد شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز این مشکلات به نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس مراجعه کنید و مشکلات خود را برطرف کنید .

تعمیر اتو مو فیلیپس

نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس

دوستان عزیزی که به دنبال نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس هستند میتوانند برای تعمیر اتو مو فیلیپس خود به نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس همیکسو با داشتن کادری مجرب و تکنسین های مجرب ، دوره دیده و متعهد آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز است . در ضمن نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس در صورت خرابی قطعه ، قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه خراب میکند . شما دوستان عزیز میتوانیتد برای تعمیر اتو مو فیلیپس خود به نمایدگی تعمیر اتو مو مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر اتو مو فیلیپس در نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس

انواع اتو مو

انواع اتو ممو از جنس کفی آن ها شناخته میشوند . اتو مو ها عمداً از جنس کفی به 3 دسته تقسیم میشوند که این 3 دسته شامل:

اتو مو سرامیکی :

این مدل اتو مو از قیمت مناسبی برخوردار است و حرارت را به صورت یکنواخت پخش می کند . این اتو برای موهای نازک بسار مناسب بوده و به خاطر جنس سرامیکی کفه آن آسیب کمتری به مو وارد می کند . یکی از اصلی ترین مشکلات این دستگاه شکستن کفی سرامیکی آن است .

اتو مو تیتانیومی :

این اتو برای آرایشگرها و حرفه ای ها انتخاب مناسبی است . اتو مو هایی که شامل صفحه تیتانیومی هستند زود تر داغ شده و رسانایی گرمای زیادی دارد ، این اتو برای افرادی که موهای پر پشت و ضخیم دارند انتخاب ناسبی است .

اتو مو تورمالینی :

تورمالین یکی از سنگ های نیمه قیمتی بوده که در صعنت آرایش استفاده زیادی از آن همیشود. هنگام ساخت اتو پودر تورمالین را روی، صفحه سرامیکی یا تیتانیومی روکش می‌زنند. اتو مو تورمالینی، مدت زمان بیشتری برای داغ شدن میبرد . اما حرارت را در خود نگه داشته و مو را براق و درخشان می‌کند .

مشکلات متداول اتو مو و دلایل  بروز آن ها

اتو مو ، مورا صاف نمی کند

دستگاه روشن نمی شود

اتو قطع و وصل میشود

دستگاه روشن میشود اما گرم نمی کند

اتو مو ، مورا صاف نمی کند

یکی از اصلی ترین و اساسی ترین مشکلات اتو مو که در بیشتر مواقع رخ می دهد این است که اتو موهارا صاف نمی کند ، اما دلیل بروز این مشکل چیست در ادامه با دو دلیل اصلی بروز این مشکل آشنا میشویم

اول از همه در نظر داشته باشید که حجم مویی که در بین صفحه دستگاه قرار داده اید زیاد نباشد زیرا در صورتی که حجم موی داخل دستگاه زیاد باشد باعث میشود که زمان بیشتری صرف صاف کردن موهای خود بکنید

توجه داشته باشید که موهای شما خیس نباشد توجه داشته باشید که همیشه قبل از اتو کشیدن مو ، موهارا به خوبی خشک نماییم زیرا در صورت خیس اتو کشیدن مو اتو دچار آسیب جدی میشود

اتو مو روشن نمی شود دلیل بروز این مشکل چیست

روشن نشدن اتو مو میتواند دلایل محتلفی داشته باشد اما اصلی ترین دلایل روشن نشدن اتو مو عبارت اند از :

خراب بودن پریز خانه

سوختگی در بخش ورودی دستگاه

دوشاخه دستگاه را چک کنید زیرا خرابی در دوشاخه دستگاه باعث میشود که دستگاه روشن نشود

اگر موارد بالارا بررسی کردید و همچنان دستگاه شما مشکل دارد این امکان وجود دارد که موتور دستگاه شما سوخته باشد شما دوستان عزیز میتوانید برای تعمیر و یا تعویض موتور اتو مو خود به نمایندگی تعمیر اتو مو همیکسو مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس

اتو قطع و وصل میشود دلیل بروز این مشکمل چیست

شاید این مشکل برای شماهم پیش آمده باشد که در هنگام کار با اتو مو ، اتو خاموش و روشن میشود دلایل بروز این مشکل چیست

در مرحله اول از سالم بودن سیم یا دوشاخه دستگاه مطمعن شوید دستگاه را از برق کشیده و از وجود داشتن جریان برق در سیم مطمعن شوید

بعد از چک کردن سیم  و دوشاخه دستگاه پریز خانه را چک کنید و از سالم بودن پریز مطمعن شوید برای مطمعن شدن از سالم بودن پریز برق میتوانید از یک ستگاه برقی دیگر استفاده کنید

در صورتی که موارد بالا را چک کردید و از سالم بودن آن ها مطمعن شدید مشکل مربوط به سیم اتو مو شما است شما دوستان عزیز میتوانید برای تعویض سیم اتو مو خود به نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دستگاه روشن میشود اما گرم نمی کند دلیل بروز این مشکل چیست

شاید شماهم با این مشکل مواجه شدید که دستگاه را به پریز وصل کرده اید دستگاه روشن میشود اما گرم نمی کند در صورت بروز این مشکل چه باید کرد

در اولین مرحله پیچ های ریز دستگاه را باز کنید و قطعات داخلی دستگاه را تمیز کنید .

اگر با تمیز کردن قطعات مشکل دستگاه حل نشد مشکل از المنت دستگاه است که سوخته است ، درصورتی که المنت دستگاه سوخته باشد میتوانید به نمایندگی تعمیر اتو مو فیلیپس مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

دفترچه راهنمای تعمیر اتو مو فیلیپس

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای اتو مو فیلیپس

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر اتو مو خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی اتو مو فیلیپس آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اوتو مو فیلیپس چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

 

راه های ارتباط با ما :771473​​30_88592650_77169195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *