تعمیر اتو هاردستون

تعمیر اتو هاردستون

تعمیر اتو هاردستون

 

تعمیر اتو هاردستون

تعمیر اتو هاردستون

تعمیر اتو هاردستون توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اتو هاردستون در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات اتو هاردستون هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات اتو هاردستون ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی اتو هاردستون

تعمیر اتو هاردستون در منزل شما طبق ضوابط زیر انجام میگردد :

  • اگر محصول هاردستون شما غیر قابل حمل باید تعمیرکار لوازم خانگی هاردستون در محل به عیب یابی میپردازد.
  • اگر محصول زیمنس شما کوچک یا قابل حمل میباشد ، بعد از تماس شما با نمایندگی هاردستون ، پیک کارگاه در محل شما جهت تحویل دستگاه حاضر میشود.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات اتو هاردستون بعد از تماس مراجعه کننده در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاظر شده ، دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند.

طی تعمیر دستگاه ، سعی نمایندگی تعمیرات هاردستون در محل بر تعمیر قطعه ی معیوب خواهد بود و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز می کنند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده و تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند که این امر در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر موثر است.

نمایندگی اتو هاردستون در تهران

تمام برندها برای خدمات پس از فروش و تعمیر خود نمایندگی هایی داشته که البته به دنبال گران شدن قیمت دلار و اعمال تحریم ها بسیاری از این نمایندگی ها از کشور خارج شده و ارائه خدمات آنها توسط شرکت های داخلی انجام میگردد. شما برای استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر اتو هاردستون میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با شماره ای که روی ضمانت نامه محصول شما نوشته شده است، تماس حاصل نمایید.
  • همچنین در صورتی که قبلا از خدمات شرکت تضمین کننده استفاده کرده اما رضایت نداشتید، میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اتو هاردستون در هومیکسو بهره مند شوید.
  • این خدمات بعد از تمام شدن دوره گارانتی اتو همچنان در هومیکسو برای شما قابل استفاده خواهد بود.

تعمیرات اتو هاردستون

چرا اتو روی لباس ها لکه زرد ایجاد میکند؟

یکی دیگر از مشکلاتی که در استفاده از اتوها ممکن است با آن مواجه شوید، لکه زرد روی لباس است که برای برطرف کردن این مشکل در ادامه به بررسی اینکه چرا اتو روی لباس لکه زرد ایجاد میکند، میپردازیم:

  • رسوبات موجود در آب یکی از اصلی ترین علل ایجاد لکه زرد روی لباس ها است که برای رفع این مشکل بهتر است از آب تصفیه شده استفاده نمایید.
  • همچنین کثیف بودن صفحه کف اتو نیز میتواند دلیل دیگری برای این مشکل باشد که در این شرایط نیز باید به تمیز کردن آن اقدام نمایید.
  • در صورتی که با رعایت موارد بالا همچنان مشکل اتو شما برطرف نشد، بهتر است از یک تعمیرکار اتو هاردستوان بخواهید دستگاه شما را بررسی نماید.

چرا اتو داغ نمیشود؟

یکی دیگر از مشکلات مربوط به اتو که به بررسی آن میپردازیم این است که چرا اتو هاردستون داغ نمیشود؟

ممکن است در اتصال اتو به برق مشکلی ایجاد شده باشد و یا پریزی که اتو را به آن متصل کرده اید، دچار مشکل شده باشد که برای استفاده از اتو در این شرایط بهتر است آن را به پریز دیگری متصل نمایید.

  • همچنین خرابی در المنت اتو دلیل دیگر داغ نشدن اتو است که برای رفع این مشکل باید با تعمیرکار اتو هاردستون تماس حاصل نمایید.
  • در صورتی که ترموستات دمایی اتو نیز خراب شده باشد، بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات اتو هاردستون در هومیکسو تماس حاصل نمایید.

شرکت هاردستون کجاست

مارک هاردستون نام یکی از شرکت های بازرگانی و تجاری می باشد که نام مارک خود را بر روی محصولات کارخانه های دیگر درج می کند که این کارخانه ها تحت نظر این شرکت کار می کند.

در واقع این شرکت بازرگانی کارخانه تولیدی مستقلی ندارد. بلکه با کارخانه داران دیگر همکاری می کند و کیفیت و فروش محصولات این کارخانه ها با این شرکت می باشد. این شرکت اولین بار فعالیت خودش رو در سال 2001 میلادی در انگلستان آغاز کرده است.

تعمیر ترموستات اتو

اگر ترموستات در هر دو نوع اتو بخار معمولی و مخزن دار دچار آسیب شود، اصلی ترین عملکرد اتو یعنی داغ شدن، مختل خواهد شد. در صورت خرابی ترموستات لازم است تنها آن را تعویض نمایید تا مشکل حل شود.

تعمیر کف اتو هاردستون

 

تعمیرات اتو هاردستون

تعمیرات اتو هاردستون

گاهی ممکن است به علت چسبیدن موادی به کف اتو و یا کثیف شدن آن، در هنگام داغ شدن، اتو به لباس بچسبد و باعث کثیف شدن لباس گردد. این مشکل بسیار آزار دهنده بوده و ممکن است به پارچه و لباس شما آسیب وارد کند. بهتر است هر از گاهی کف اتو را با روش های مختلف با توجه ب

ه جنس کف اتو تمیز کنید.

قرار دادن کف اتو در مقدار زیادی نمک می تواند باعث تمیز شدن آن گردد. همچنین با استفاده از پدهایی که نرم بوده و دارای لطافت باشند برای تمیز کردن کف اتو مناسب می باشند. هیچ گاه از سیم یا پدهای خشن برای تمیز کردن کف اتو استفاده نکنید زیرا موجب خش افتادن و خرابی کف اتو می گردند.

در صورت بروز مشکل در دستگاه اتوی هاردستون شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اتو هاردستون به شماره تماس 77166615 و 88592650 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اتو هاردستون شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اتو هاردستون در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *