تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی در نارمک

تعمیر لباسشویی در نارمک

تعمیر لباسشویی در نارمک

تعمیر لباسشویی در نارمک

تعمیر لباسشویی در نارمک توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی در نارمک با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی هومیکسو ارائه می شود.

تمامی قطعات بکار رفته به منظور تعمیر لباسشویی در نارمک اصل و اورجینال بوده و متخصصین نمایندگی تعمیر لباسشویی در نارمک اولویت کار خود را تعمیر دستگاه لباسشویی به جای تعویض قطعات قرار می دهند.

تعمیر لباسشویی در شرق تهران

چه زمانی با نمایندگی تعمیر لباسشویی در شرق تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در لباسشویی خود صدای عجیبی شنیدید، اگر آب را تخلیه نکرده و یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر لباسشویی در نارمک تماس بگیرید.
  • اگر ماشین لباسشویی خاموش است ولی پر از آب شده باشد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه لباسشویی در نارمک تماس حاصل فرمایید.
  • اگر هنگام خشک کردن لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار شدید و ناهنجاری از خود تولید می کند یا اینکه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق لباسشویی روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیرات لباسشویی در نارمک و خدمات پس از فروش لباسشویی در نارمک تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در نارمک

دوستان عزیزی که پس از تهیه کردن لباسشویی به دنبال نمایندگی تعمیر لباسشویی در نارمک هستند میتوانند در صورت بروز مشکل برای دستگاه خودبا همیکسو تماس گرفته و از تکنسین های نمایندگی تعمیرلباسشویی در نارمک برای رفع عیب دستگاه خود کمک بگیرید . 

برخی از مشکلات متداول لباسشویی و دلایل بروز آن ها

صدای ماشین به هنگام کار زیاد است دلیل بروز این مشکل چیست

از اصلی ترین دلایل این مشکل میتوان به :

تراز نبودن لبایشویی 

سبک و یا سنگینی بیش از اندازه 

خراب بودن کمک های لباسشویی و خراب بودن شفت 

 بلبرینگ و دیگ لباسشویی اشاره کرد.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی چیست 

لباسشویی آب گیری میکند اما نمیچرد ! ابتدا لباس های داخل ماشین را در بیاورید و با توجه به حداکثر ظرفیت لباسشویی آن هارا در ماشین لباسشویی قرار دهید. یکی دیگر از دلایل میتواند خراب بودن درب لباسشویی باشد.

آموزش تعمیر لباسشویی در نارمک

 تعمیر المنت (گرمكن یا هيتر دستگاه لباسشویی) یا ساختمان المنت

ابتدا سيم كرم نيكل يا كرم آلمينيوم درون پودر چيني يا سراميك نسوز قرار گرفته و سپس جهت ممانعت از نفوذ آب و رطوبت آن را درون يك محافظ فولادي قرار مي دهند. المنت درون ديگ فرعي قرار مي گيرد و در توان هاي مختلف ساخته شده و استفاده مي شود . آب بندي المنت بوسيله لاستيك محافظش صورت مي گيرد از اينرو هرگز نبايد المنت را در حاليكه درون ديگ آبي وجود ندارد به برق متصل نمود. براي تست المنت استفاده از لامپ سري ، اهم متر يا اتصال چند ثانيه اي مستقيم به برق توصيه مي شود.

تعمیر قفل مغناطيسی درب لباسشویی

همانطور كه در مورد ميكروسوئيچ ذكر شده باز شدن درب ماشين در زمان شستشو و در حاليكه ديگ تا حدودي پر از آب است مي تواند محيط منزل را آلوده سازد زيرا آب مخلوط با پودر رختشويي به بيرون از ماشين مي ريزد. كاربرد ميكروسوئيچ اين حسن را ایجاد می کند كه در صورت بروز چنين اشتباهي مدار ماشين قطع مي شود.

در بعضي از ماشين ها زمينه ی اين اشتباه را از بين رفته است. پس از روشن شدن ماشين (البته مشروط به بسته شدن كامل درب ) يك رله مغناطيسي زبانه درب را در اختيار گرفته و به هيچ وجه درب ماشين باز نمي شود. در صورت اعمال نيروي بيش از حد دستگيره قفل درب خواهد شكست. درب زماني باز مي شود كه اولا برق ماشين قطع شود (تايمرخاموش شود ) ثانيا حد اقل مدت 2 دقيقه از خاموش شدن دستگاه بگذرد تا آثار مغناطيسي درون قفل مغناطيسي كاهش يافته و زبانه ی قفل درب رها شود. در بعضي از ماشين ها ميكروسوئيچ و قفل مغناطيسي در يك مجموعه گنجانيده شده است.

  ترموستات يا هيتر استارت لباسشویی

از آنجا كه جريان مصرفي هيتر بالاست و توسط تايمر مرتب در حال قطع و وصل است ، اين احتمال مي رود كه بر اثر كار زياد و مداوم ، سطح كنتاكت هاي تايمر مربوط به هيتر فرسوده شده و به يكديگر جوش داده شوند. در اين صورت هيتر در تمام مدت كار ماشين كه گاهی به 3 ساعت و نيم نيز مي رسد در مدار خواهد بود رسيدن دماي آب به نقطه جوش علاوه بر البسه داخل ماشين، رابط هاي پلاستيكي و شلينگ ها را نيز فرسوده مي سازد. از اينرو استفاده از هيتر استات ( ترموستات ) اجتناب ناپذير است. هيتر استات در واقع مشابه ترموستات بي متالي در سماور برقي عمل مي كند.

قسمت فلزي منعكس كننده حرارت به تيغه هاي بي متالي در داخل آب قرار گرفته ( در ديگ فرعي ) و حرارت آب بر آن اثر مستقيم مي نهد. اين حرارت توسط خود صفحه به تيغه ها منعكس شده و اگر از حد معيني تجاوز کند يكي از تيغه ها كه حساسيتش به حرارت بيشتر است، با خميده شدن خود ، ارتباط هيتر با شبكه را قطع مي سازد زيرا هيتر استات و هيتر هميشه با يكديگر در حالت سري قرار مي گيرند.

دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی در نارمک

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی در نارمک

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

تعمیر لباسشویی منزل در نارمک

تعمیر لباسشویی در نارمک

تعمیر لباسشویی در نارمک

تعمیر لباسشویی منزل در نارمک توسط متخصصین مجرب هومیکسو و با رعایت تمامی اصول و استانداردها انجام می شود.

متخصص مربوطه به محل شما اعزام شده و بعد از تعیین نوع تعمیر و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه ی خدمات و قطعات نسبت به تعمیرات دستگاه معیوب شما اقدام می نمایند.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر لباسشویی نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی در نارمک به شماره تماس 77166615 و 77114767 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی در نارمک توسط متخصصین نمایندگی تعمیر لباسشویی در نارمک شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی در نارمک کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *