تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر

تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر

 

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در ظفر در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در ظفر ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی نصب لباسشویی مدیا در ظفر

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر ، اگر ماشین لباسشویی مدیا شما هر مشکلی دارد میتوانید با ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی میدیا را به محل شما اعزام کنیم خدمات ما به صورت ۷ روز هفته می باشد. ما میدانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر با شماره تلفن های پایین صفحه ی سایت و نزدیکترین شعبه به محل تان تماس بگیرید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مدیا

 

ذخیره انرژی در راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی میدیا

 

در صفحه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی میدیا کارهایی که برای ذخیره انرژی ماشین لباسشویی میدیا لازم است انجام دهید را به ‌صورت کامل برای شما آموزش داده‌ایم.

در هنگام ریختن مواد شوینده در ماشین لباسشویی میدیا حتماً به‌ اندازه موردنیاز موارد شوینده بریزید.

از ریختن بیش‌ازحد مواد شوینده خودداری کنید.

چون ریختن بیش‌ازحد مواد شوینده نه ‌تنها لباس‌هایتان را تمیزتر نمی‌کند، بلکه باعث ایجاد مشکل در ماشین لباسشویی نیز می‌شود.

بهتر است در هنگامی ‌که لباس‌هایتان از ظرفیت مجاز ماشین لباسشویی کمتر است برنامه شستشویی را انتخاب کنید که درجه حرارت آن پایین‌تر است.

همچنین زمان مورد نیاز برای شستن لباس‌هایتان نیز کوتاه‌ تر باشد.

اگر فکر می ‌کنید شستن لباس‌هایتان با آب گرم باعث رنگ دادن آن‌ها می‌شود برنامه شستشو با دمای پایین را برای شستن لباس‌هایتان استفاده کنید.

شما می‌ توانید در ماشین لباسشویی میدیا با فشار دادن دکمه Eco در مصرف برق و آب صرفه‌جویی کنید.

نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا Midea  در تهران

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در ظفر با بیش از 12 سال سابقه درخشان به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در ظفر مشغول به فعالیت است.

از این رو شما می ‌توانید برای بهره‌ مندی از تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر بصورت اصولی و با هزینه‌ ای مناسب از نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی مدیا در ظفر کمک بخواهید. این نمایندگی با داشتن سابقه طولانی مدت، از تعمیرکاران مجرب و کارشناسان متخصص بهره مند بوده و این ضمانت را به شما می‌دهد که بدون اتلاف وقت و به صورت کاملا تضمینی ، مشکلات لوازم خانگی شما را رفع کند.

آموزش تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر

 

ارور E20 یا F20 در ماشین لباسشویی میدیا

در صورتی که المنت ماشین لباسشویی میدیا دارای مشکلی باشد آب داخل دستگاه گرم نمی شود و لباسشویی این ارور را می دهد. همچنین خرابی سنسور NTC نیز می تواند باعث ظاهر شدن این ارور در ماشین لباسشویی مدیا شود.

با یک مرتبه خاموش و روشن کردن لباسشویی می توان دستگاه را ریست کرد و خطا را برطرف نمود. در صورت عدم برطرف شدن ارور نمایش داده شده نیاز است تا با تعمیرکار متخصص در این زمینه تماس بگیرید. تعمیرکاران شرکت هومیکسو قادر به انجام تعمیر لباسشویی مدیا در منزل می باشند.

ارور E26 یا F26 در ماشین لباسشویی میدیا

وجود مشکلات مختلف در هیدرواستات ماشین لباسشویی باعث می شود تا مقدار مشخص و دقیقی از آب وارد شده به ماشین لباسشویی قابل تشخیص نبوده و در نتیجه دیگ لباسشویی پر از آب شود.

در این مواقع لباسشویی مدیا این ارور را نمایش می دهد. این مشکل می تواند به علت معیوب بودن سنسور فشار نیز باشد که نیازمند تعمیر لباسشویی مدیا توسط تعمیرکار می باشد. ولتاژ طبیعی برای کارکرد ماشین لباسشویی مابین 0.5 تا 3.5 می باشد.

ارور E32 یا F32 در ماشین لباسشویی میدیا

این ارور در هنگام وجود مشکل در زمان خشک کردن لباس ها ظاهر می شود و حجم زیاد لباس در موقع خشک کردن باعث بروز این ارور می شود. همچنین حجم کمتر لباس ها نسبت به ظرفیت ماشین لباسشویی می تواند سبب نماش دادن ارور E32 یا F32 شود. این ارور به راحتی با تنظیم حجم لباس ها قابل برطرف شدن می باشد.

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مدیا

 

تعمیرات لباسشویی مدیا

تعمیرات لباسشویی مدیا

علت خرابی پمپ تخلیه لباسشویی

دلایل مختلفی موجب خرابی پمپ در ماشین لباسشویی می‌شود که در این بخش همه آنها را برای شما توضیح خواهیم داد.

  • اصلی‌ترین علت خرابی پمپ تخلیه لباسشویی، شکستن پروانه‌های پمپ است که، با تعویض آن می‌ توان این مشکل را برطرف کرد. شکستگی پروانه پمپ تخلیه، اغلب به دلیل اشیای ریز جامانده، در لباس‌ها است.
  • گیر کردن پرز لباس یا هرگونه شی ریزی درون فیلتر پمپ، باعث انسداد آن شده و عملکرد پمپ تخلیه را دچار اختلال می‌کند. برای خارج کردن این پرزها، باید فیلتر پمپ را باز کرده و هر چیزی که درون آن است را خارج و این قطعه را تمیز کرده و دوباره سرجای خود قرار دهید.
  • سوختن پمپ ماشین لباسشویی هم یکی از دلایل خرابی پمپ تخلیه است که برای تعمیر آن باید به‌صورت کلی، پمپ را تعویض کنید.
  • برد در ماشین لباسشویی، به مانند مغز عمل می‌کند. اگر این قطعه خراب شود، هیچ فرمانی مبنی بر تخلیه آب صادر نشده و پمپ نیز کار نمی‌کند.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی مدیا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در ظفر به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی مدیا در ظفر کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *