تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در جنت آباد

تعمیر لباسشویی مدیا در جنت آباد

 

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در جنت آباد توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در جنت آباد در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در جنت آباد ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

آموزش تعمیر لباسشویی مدیا در جنت آباد

لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی مدیا 

 

معولا لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی به علت تراز نبودن دستگاه پیش می آید، و یا ممکن است دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار گرفته باشد، همچنین ممکن است به علت ساییده گی نوارهای لرزش گیر داخلی هم این مشکل ایجاد شود، این مشکل جزئی در صورت برطرف نشدن میتواند صدمات جدی و بیشتری به ماشین لباسشویی شما وارد کند.

 

مشکل تخلیه ماشین لباسشویی مدیا

وقتی این مشکل پیش می آید،که پمپ تخلیه شما معیوب شده و یا تسمه دستگاه پاره شده باشد،حتی ممکن است شلنگ تخلیه دستگاه مسدود شده باشد که آب باقی مانده در ماشین لباسشویی را تخلیه نمیکند.

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مدیا

عیب یابی و تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دچار مشکل شود، در عملکرد کلی دستگاه ایجاد اختلال می کند. برای حل مشکل پمپ تخلیه در ادامه مراحلی را به ترتیب شرح داده ایم. با استفاده از این راهنما ، مشکل پمپ تخلیه را برطرف کنید.ابتدا دستگاه خود را از برق بکشید، لطفا قبل از هر اقدامی مطمئن شوید که برق دستگاه را قطع کرده اید.

مشکل پمپ تخلیه را پیدا کنید؟

رایج ترین مشکلی که تخلیه ماشین لباسشویی ها پیدا می کنند این است که دستگاه اصلا تخلیه نمی کند. ما دلایلی که می تواند باعث شود ماشین لباسشویی اصلا عمل تخلیه را انجام ندهد و یا با سرعت خیلی پایین تخلیه کند را مورد بررسی قرار می دهیم.

وجود شیء خارجی باعث عدم کار پمپ تخلیه می شود ؛ مراحل زیر را برای عیب یابی و تعمیر انجام دهید. گاهی ممکن است یک جسم خارجی در میان لباس ها به دیگ شستشو وارد شود و سپس در شیلنگ تخلیه  گیر گرده و اجازه ندهد پمپ تخلیه آب را خارج کند. روش های زیر را برای از بین بردن این مشکل به کار ببرید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی مدیا

در این مواقع ممکن است مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد که به علت عدم توازن بار بوجود می آید، برای رفع مشکل لباس ها را یکنواخت داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس ها را پخش کنید، و مجددا دستگاه را راه اندازی کنید، اگر مشکل برطرف نشد ممکن است ایراد از برد دستگاه و یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، این یک مشکل تخصصی است و برای برطرف شدن آن میتوانید با کارشناسان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در جنت آباد هومیکسو تماس گرفته تا از دستگاه شما بازدید و عیب یابی شود.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مدیا

نکات مهم در هنگام نصب و راه اندازی لباسشویی میدیا

نکات مهم در هنگام نصب و راه اندازی لباسشویی میدیا را در زیر آورده ایم تا با مطالعه آن ها بتوانید از خطرات احتمالی جلوگیری نمایید.

  • لباسشویی میدیا را بر روی فرش یا موکت نصب نکنید.
  • جهت اتصال به برق حتما از یک محافظ استفاده کنید.
  • پریزی را برای اتصال انتخاب نمایید که کاملا در دسترس باشد.
  • از مقوا و تکه چوب برای تراز کردن لباسشویی استفاده نکنید.
  • مطمئن شوید پایه های لباسشویی کاملا روی سطح زمین قرار دارد.
  • لباسشویی میدیا را در سرما و یا گرمای شدید نصب نکنید.

عوامل موثر بر هزینه ی سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی

هزینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا در صورتی که توسط تعمیرکار انجام شود و نه شرکت فروشنده که گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می کند، به عواملی مثل برند ماشین لباسشویی و قطعات مورد نیاز برای تعمیر بستگی پیدا می کند.

نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا Midea  در تهران

 

تعمیرات لباسشویی مدیا

تعمیرات لباسشویی مدیا

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در جنت آباد با بیش از 12 سال سابقه درخشان به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در جنت آباد مشغول به فعالیت است.

از این رو شما می ‌توانید برای بهره‌ مندی از تعمیر لباسشویی مدیا در جنت آباد بصورت اصولی و با هزینه‌ ای مناسب از تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی مدیا در جنت آباد کمک بخواهید. این نمایندگی با داشتن سابقه طولانی مدت، از تعمیرکاران مجرب و کارشناسان متخصص بهره مند بوده و این ضمانت را به شما می‌دهد که بدون اتلاف وقت و به صورت کاملا تضمینی ، مشکلات لوازم خانگی شما را رفع کند.

 در چه مواقعی به سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی نیاز داریم؟

اگر شما نیز به هر یک از خدمات لباس‌شویی نیاز داشتید می‌توانید از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی بخواهید که دستگاه شما را سرویس کند؛ بنابراین اگر:

 

  • قطعات ماشین لباسشویی مشکل دارند و باید تعویض شوند.
  • دیگ لباسشویی یا کمک ‌فنر لباسشویی سر‌و‌صدا می‌کند و نیاز به سرویس دارد.
  • بُرد، تایمر، پمپ تخلیه، شیرآلات و دیگر تجهیزات ماشین لباسشویی نیازبه تعمیر دارند.
  • ماشین لباسشویی سروصدای بیش‌ از حد دارد.
  • لوله و اتصالات لباسشویی آبریزی کنند.
  • به تعمیر یا سرویس لباسشویی نیاز دارید.
  • لباسشویی آبگیری نکند و یا آب را تخلیه نکند.
  • به نصب و راه اندازی لباسشویی نیاز دارید.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی مدیا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در جنت آباد به شماره تماس 44287993 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در جنت آباد شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی مدیا در جنت آباد کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *