تعمیر یخچال فریزر کنوود

تعمیر یخچال کنوود در صادقیه

تعمیر یخچال کنوود در صادقیه

 

تعمیر یخچال کنوود در صادقیه

تعمیر یخچال کنوود در صادقیه

تعمیر یخچال کنوود در صادقیه توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در صادقیه در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در صادقیه هومیکسو ارائه می شود.

 

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر یخچال کنوود در صادقیه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در صادقیه هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در صادقیه، خدمات تعمیر یخچال کنوود در صادقیه را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

تعمیر موتور یخچال کنوود

 

در یخچال های کنوود از موتورهایی با گاز R600 استفاده شده است که این گاز اشتعال زا میباشد وهنگام تعویض کمپرسور باید این کار با دقت زیادی انجام گردد. برای تعویض کمپرسور یخچال نیاز به انجام جوشکاری و شارژ گاز دستگاه میباشد.

در بسیاری از تعمیرگاه های غیرمجاز از کمپرسور برندهای مختلف برای تعویض استفاده مینمایند، شما میتوانید با تماس با مرکز تعمیرات یخچال کنوود کمپرسور فابریک یخچال کنوود خود را تهیه کنید.

نمایندگی کنوود

 

نکته مهم دیگر این است که زمانی که شما برای تعمیر یا عیب یابی ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و یا ماشین لباسشویی خود با نمایندگی کنوود تماس می گیرید و کار را به تعمیرکاران ما می سپارید.

مطمئن باشید در صورتی که دستگاه شما به تعویض یک یا چند قطعه یدکی نیاز داشته باشد، ما فقط از قطعات اصلی و ارجینال شرکتی که دارای کیفیت تضمین شده هستند و گارانتی دارند، استفاده می کنیم.

متخصصین با تجربه نمایندگی کنوود پس از عیب یابی اولیه مشکل دستگاه شما را پیدا می کنند، سپس هزینه تقریبی تعمیرات و بر طرف کردن عیب را به شما اطلاع می دهند و در صورت تمایل و رضایت شما اقدام به شروع مراحل تعمیرات می کنند.

تعویض و تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر کنوود

برد الکترونیک یخچال ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا شستن یخچال خراب شوند. که در این صورت با تعمیر و یا تعویض برد اصلی یخچال فریزر کنوود مشکل رفع خواهد شد. جهت جلوگیری از بروز خرابی برد اصلی یخچال فریزر کنوود از محافظ برق استفاده نمایید.

برد الکترونیکی یخچال فریزر کنوود یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه است و مانند ای سی یو خودرو عمل میکند. لذا تعمیر این قطعه نیازمند تخصص ویژه در حوزه الکترونیک را دارا میباشد.

مهندسین ما در مرکز تعمیرات کنوود با توجه به تجربه طولانی و شناخت المان های مرتبط با این قطعه اقدام به تعمیر برد الکترونیک یخچال فریزر کنوود نموده و در اجرای این مهم از قطعات اورجینال کنوود استفاده خواهد شد.

قطعات یخچال فریزر کنوود

مهم ترین قطعات یخچال کنوود

پیش از این که خرید قطعات یخچال کنوود را آغاز کنید، بهتر است به طور نسبی با آن ها آشنا شوید. در ادامه آی پی یدک از مهم ترین و حیاتی ترین قطعات یخچال کنوود برای شما نام برده است:

  • فن یخچال کنوود
  • سنسور یخچال کنوود
  • برد الکترونیکی یخچال کنوود
  • رله اورلود یخچال کنوود
  • ترموستات یخچال کنوود
  • کمپرسور یا موتور یخچال کنوود
  • ترموفیوز یخچال کنوود
  • تایمر یخچال کنوود
  • ترمودیسک یخچال کنوود

اگر هر یک از قطعات نام برده شده در ساختار یخچال کنوود را نیاز داشتید، می توانید به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در صادقیه هومیکسو مراجعه کنید. فروشگاه هومیکسو یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های برای خرید قطعات یخچال کنوود به شمار می آید.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در تهران

 

تعمیر یخچال کنوود در صادقیه

تعمیر یخچال کنوود در صادقیه

یخچال فریزر و ساید بای ساید های کنوود دارای سیستم عیب یابی خودکار میباشند .

شرکت تولید کننده کنوده با توجه به مشکلات و خرابی های یخچال کنوود برای برخی از قطعات و سنسور  ها که ممکن است در یخچال یا فریزر معیوب شوند سیستم عیب یابی خودکار را طراحی کرده است .

چنانچه یکی از این قطعات معیوب شود باعث از کار افتادن یخچال و در نهایت خنک نکردن یخچال میشود .

اگر ارور برروی صفحه شما ظاهر شده است بدانید به تعمیر یخچال کنوود نیاز دارید و سریعا نسبت به رفع آن باید اقدام کنید .

در ادامه به معنی ارور یخچال فریزر کنوود خواهیم پرداخت .

 

کد ارور E0 یخچال فریزر کنوود

 

  • سنسور فریزر معیوب است .

باید صفحه روی اوپراتور فریزر را باز کنید و سپس سنسور فریزر را با مولتی متر چک کنید .

مولتی متر را در حالت اهم قرار دهید و مقاومت دو سر سنسور را اندازه گیری کنید ، این عدد باید بین 5 تا 10 کیلو اهم باشد .

در غیر اینصورت باید سنسور جدید تهیه و جایگزین شود .

 

خطای E1 در یخچال فریزر کنوود

 

  • سنسور دیفراست یا یخ زدایی معیوب میباشد .

باید قاب روی اواپراتور باز شود و مانند سنسور دما اهم آن اندازه گیری شود .

مقدار مقاومت سنسور دیفراست نیز همانند سنسور فریزر بین 5 تا 10 کیلو اهم میباشد .

کد ارور E3 در یخچال فریزر کنوود

 

  • سنسور در یچه دمپر بین یخچال فریزر معیوب است .

لازم است بدانید سرمای یخچال از طریق یک دریچه داخل فریزر تامین میشود ، اگر این دریچه نتواند در مواقع مورد نیاز به درستی باز و بسته شود این خطا رخ میدهد .

باید سنسور و دریچه دمپر چک شود تا بتوان کد ارور یخچال فریزر کنوود را برطرف کرد .

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه یخچال کنوود شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در صادقیه به شماره تماس 44287993 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال کنوود در صادقیه شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال کنوود در صادقیه کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *