تعمیر پنکه گوسونیک

تعمیر پنکه گوسونیک

تعمیر پنکه گوسونیک

تعمیر پنکه گوسونیک نیاز به تخصص بالایی دارد و در صورت خرابی قطعات باید قطعات فابریکی و اصلی جایگزین شوند ، همیکسو با داشتن کادری مجرب آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیر پنکه گوسونیک آماده خدمات رسانی به شما دوستان عزیز است .

همچنین همیکسو در صورت خرابی قطعه ، قطعه فابریکی و اصلی را جایگزین قطعه خراب می کند . در صورت بروز مشکل می توانید با همیکسو تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید .

تعمیر-تخصصی-پنکه-گوسونیک

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برخی از مشکلات و سوالات متداول پنکه گوسونیک و رفع آن ها

پنکه روشن نمی شود

یکی از مشکلات رایج و کلی پنکه ها روسن نشدن آن هاست که می تواند دلایل مختلفی داشته ، دلایلی از جمله پریز برق در که در صورت بروز حتما باید پریز برق چک شود شما میتوانید به وسیله یک فاز متر پریز برق را چک کنید .

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پنکه می توان به سوخت بودن موتور اشاره کرد که می توانید با باز کردن در پوش های موتور و مشاهده سیم پیچی میتوان از سالم بودن و یا خراب بودن موتور با خبر شویم .

موتور پنکه صدا می دهد اما روشن نمی شود

این امکان وجود دارد که شماهم با این مشکل برخورده باشید که موتور پنکه صدا می دهد اما روشن نمی شود و کار نمی کند از دلایل بروز این مشکل می توان به خراب بودن بوش ها ، خراب بودن خازن راه انداز و یا نیم سوز شدن موتور اشاره کرد .

در بیشتر مواقع در صورتی که خرابی مربوط به بوش ها باشد هنگامی که شما کلید یک و دو پنکه را می زنید پنکه کار نمی کند

اما در صورتی که 3 کلید را همزمان بزنید به دلیل تولید ولتاژ بالا پنکه روشن می شود .

پنکه بسیار داغ می شود

از دلایل داغ شدنن پنکه می توان به نیم سوز بودن سیم پیچی ها ، خرابی خازن یا گشادی بوش ها اشاره کرد که باعث داغ شدن پنکه می شود .

پنکه سر و صدای زیادی دارد

دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد ، ممکن است که پنکه شما از نوع بی کیفیت باشد که در ساخت آن از مواد بی کیفیت برای تولید استفاده شده باشد ، در بعضی ا زموارد برای رفع این مشکل می توان یک تعدیل کننده ی صوتی را اضافه کرد تا این مشکل برطرف شود . این امکان وجود دارد که مشکل از موتور و یا سایر اجزای داخلی پنکه باشد .

علت نچرخیدن پنکه

از دلایل نچرخیدن پنکه می توان به ضعیف بود برق ، گرفتی پره ها و تنظیم نبودن سرعت پنکه اشاره کرد . البته این امکان وجود دارد که شما پنکه خود را روی دور کند گزاشته اید ، البته با شروع شدن فصل تابستان در ساعات اوج مصرف برق احتمال قطعی و یا ضعیف شدن جریان برق ورودی میشود.

تعمیر-پنکه-گوسونیک

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر پنکه گوسونیک خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرپنکه گوسونیک اماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرت در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر پنکه گوسونیک چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *