تعمیر مخلوط کن, مخلوط کن

تعمیر مخلوط کن

تعمیر مخلوط کن

تعمیر مخلوط کن نیاز به تخصص بالایی دارد و برای تعمیر آن باید به شرکت های معتبر مراجعه کرد. مادر همیکسو آماده خدمت رسانی با بهترین تکنسین ها در خدمت شما دوستان  عزیز هستیم . ما در این مقاله قصد داریم تا شمارا با اجزای مخلوط کن آشنا کنیم تا شما بتوانید راحت تر مشکل خود را برطرف کنید . اما بعضی از مشکلات وجود دارد که نیاز به اخصص دارد ، شما میتوانید در صورت بروز همچین مشکلاتی با همیکسو تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر مخلوط کن

آشنایی با اجزای مخلوط کن

موتور 

مهم ترین و اصلی ترین قطعه در این دستگاه است.

معمولا از نوع یونیورسال بوده و در صورت نیاز به تعویض حتما باید با قطعات فابریک تعویض شود

کوپلینگ 

دارای دو بخش نری و مادگی است.

برای ایجاد چرخش در دستگاه استفاده می شود.

پارچ مدرج 

 

معمولا از جنس شیشه ای یا پلاستیک شفاف است.

حجم پارچ مخلوط کن ظرفیت آن را نشان می دهد.

تیغه های 

از قطعات بسیار مهم در این دستگاه است که به مرور نیاز به تعویض دارد.

جنس آن معمولا استیل ضد زنگ است.

تعمیر مخلوط کن

مشکلات متداول مخلوط کن و راه حل بر طرف کردن آن ها

دلیل روشن نشدن مخلوط کن چیست و برای حل این مشکل چه باید کرد چه باید کرد ؟

ابتدا پریز را بررسی کنید. در صورت مشکل نداشتن پریز دوشاخه و سیم رابط برق را چک کنید. برای چک کردن سیم رابط از اهم متر استفاده کنید، چنانچه در ترمینال برق نباشد مشکل از سیم رابط است در غیر این صورت؛ یا اتصال از ترمینال جدا شده، کلیدهای دستگاه مشکل دارد، موتور سوخته، اورلود خراب شده و یا سیم بندی دستگاه خراب شده است. چنانچه هر یک از موارد بالا باشد تکنسین های حرفه‌ای همیکسو به راحتی مشکل مخلوط کن را برطرف می‌کنند.

توجه : اگر دستگاه شما روشن نمیشود برای تعمیر مخلوط کن در تهران میتوانید از خدمات تعمیرکار همیکسو بهره مند شوید .

دلیل نشتی مایعات از پارچ دستگاه چیست و برای حل این مشکل چه باید کرد ؟

در داخل پارچ یک پیچ شش ضلعی وجود دارد که بر اثر کارکرد دستگاه به تدریج ساییده شده و از کناره‌های آن مایعات به بیرون نشت می‌کند. اگر با تعویض پیچ شش ضلعی و یا بوش که در آن است مشکل نشتی برطرف نشد مشکل از واشرهای زیر پیچ شش ضلعی است که باید تعویض شود.

چرا دستگاه حین کار کردن صدا می‌دهد ؟

اگر مخلوط کن هنگام کار کردن صدا کند ممکن است تیغه ها بر اثر خرد کردن یخ و سایر مواد سخت تغییر شکل داده باشند و به بدنه گیر کنند و صدا ایجاد کنند. در غیر این صورت ممکن است اسراد از بوش ها و هسته فلزی آرمیچر با هسته فلزی کفشک درگیر شده باشد و باید تعمیر و تعویض شود. تعمیر این موارد نیاز به تخصص و تبحر دارد پس بهتر است برای تعمیر این موارد به تعمیرگاه‌های مجاز تعمیرات مخلوط کن مراجعه نمایید.

چرا مواد غذایی کم خرد شده و یا له می‌شوند ؟

مخلوط کن ازچهار تیغه تشکیل شده است که دو تا به سمت بالا و دو تا به سمت پایین ممکن است تنظیمات تیغه ها بهم ریخته باشد و یا تیغه‌ها بر اثر استفاده مکرر کند شده باشد. اگر قادر به رفع عیب این مشکل نشدید کافی است از خدمات تعمیرکار مخلوط کن در همیکسو بهره مند شوید .

چرا قدرت و سرعت دستگاه کم شده است ؟

کم شدن قدرت مخلوط کن ممکن است بر اثر خراب شدن بوش تیغ، بوش موتور، کثیفی کلکتور، کم شدن ذغال دستگاه و یا نیم سوز بودن آرمیچر و یا بالشتک‌ها باشد که باید تکنسین های حرفه‌ای نمایندگی‌های مجاز مخلوط کن با تجربه خود مشکل را پیدا و آن را برطرف نمایند.

علت خاموش شدن دستگاه پس از روشن شدن چیست ؟

در این مواقع محافظ الکترونیکی(اورلود) دستگاه خراب است چنانچه پس از بررسی مشکل از اورلود نبود باید موتور، هرز گرد شدن موتور پروانه و یا بار اضافی موتور چک شود.

توجه : اگر پس ازروشن شدن ، دستگاه بلافاصله خاموش میشود یک مشکل اساسی است که برای رفع عیب باید از خدمات تعمیر کار مخاوط کن  استفاده کرد . شما میتوانید برای تعمیر مخلوط کن خود با قطعات فابریک به همیکسو مراجعه کنید .

.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر مخلوط کن خود انتخاب میکنند .

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرات مخلوط  کن اماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرت در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر مخلوط کن چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *