تعمیر ماکروفر هسلر

تعمیر ماکروفر هسلر

 

تعمیر ماکروفر هسلر

 

تعمیر ماکروفر هسلر در هومیکسو توسط تکنسین های مجرب و متعهد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن، ارائه می شود. تعمیرات ماکروفر هسلر در مرکز خدمات تعمیر ماکروفر، توسط متخصصین تیم ما انجام می شود.

در گذشته ماکروفرها مکانیکی بوده و در آنها هیچ برد الکترونیکی وجود نداشت.  با پیشرفت تکنولوژی به مرور زمان و سوق پیدا کردن بازار به سمت مدارهای الکتریکی ، مایکروفرهایی همراه با بردهای الکترونیکی تولید شد، بنابراین هنگام اختلال در برق یا سوختن قطعه ای از برد الکترونیکی مایکروفرهای پیشرفته منجر به کار نکردن مایکروفر و یا گرم نکردن غذا میشود .

 

تعمیر ماکروفر هسلر

تعمیر ماکروفر هسلر

نمایندگی هسلر در تهران

 

تعمیر ماکروفر هسلر در تهران توسط متخصصین با تجربه ی نمایندگی تعمیرات ماکروفر هسلر در تمامی نقاط تهران انجام می شود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه ماکروفر شما، ابتدا با نزدیکترین شعبه ی تعمیرات ماکروفر هسلر تماس بگیرید و با تماس شما به منظور تعمیر ماکروفر هسلر مشاوره ی رایگان توسط کارشناسان مجرب انجام می شود تا بدون حضور تکنسین عیب دستگاه برطرف شود.

و در صورتیکه با مشاوره ی کارشناس مشکل دستگاه برطرف نشد کارشناس مربوطه طی سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر حاضر شده و مشکل دستگاه را برطرف می کند.

و در صورتیکه ایراد دستگاه طوری باشد که نیاز به حمل دستگاه به مرکز تعمیرات ماکروفر هسلر باشد، ماکروفر به این مراکز حمل شده و در مدت زمان کوتاهی بعد از جابجایی به شما تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعات، تمامی قطعات استفاده شده جهت تعمیر ماکروفر هسلر اورجینال و اصل می باشند.

فرق سولاردام با فر چیست؟

 

به چند نکته در مقایسه ی سولار دام با فر که در زیر اشاره کردیم دقت نمایید:

  • سولاردام، با این تفاوت که المنت های نوری به آن اضافه شده است همان ماکروفر است.
  • در سولاردام پخت غذاهایی مانند ماهی، مرغ بریانی خشک نشده و آب خود را حفظ میکنند. به این دلیل که، هیتر ذغالی که نوعی از المنت نوری است در کف و بالای سولاردام قرا دارد. این آپشن اضافه ی سولاردام نسبت به ماکروفر باعث میشود پخت غذا با سرعت بیشتری انجام شود و در نهایت مواد مغذی نیز در غذا بیشتر حفظ شود.
  • سولاردام، همه ی ویژگی‌های مایکروفر را دارد و علاوه بر آن همچنین می‌تواند غذا را از پایین نیز گریل کند.
  • سولاردام می‌تواند قدرت پخت یا کباب‌ شدن بهتر غذاها را با استفاده از گرمای حاصل از لامپ هالوژنی تا حد زیادی بالا برد.
  • بهتراست بدانید، در تمام سولاردام‌ها گزینه کانوکشن وجود دارد، می‌تواند غذا را با حفظ طعم و مزه غذایی که روی گاز پخته می‌شود با سرعت بیشتر از 4 برابری نسبت به اجاق‌های معمولی؛ برای شما آماده کند.
  • مایکروفر با امواج الکترومغناطیسی و با سرعت بالا می‌تواند، باعث به جریان افتادن مولکول‌های آب موجود در موادغذایی شود و با گرم‌کردن سریع این مولکول‌ها، غذا را در مدت زمان اندکی پخته یا گرم کند.
  • از جایی که قدرت نفوذ این امواج به تمام سطح غذا یکسان نیست، بهتر است برای پختن یا گرم‌ شدن تمام قسمت‌های موادغذایی، هر چند دقیقه یک ‌بار، غذا را زیر و رو کنید.
  • ماکروفر یا مایکروویو هر دو کارایی سولاردام را دارند با این تفاوت که المنت های نوری در بالا و کف آن ها تعبیه نشده است.

فر بهتر است یا مایکروفر

 

تعمیر ماکروفر هسلر

تعمیر ماکروفر هسلر توسط متخصص

 

کیفیت و زمان پخت غذا یک رابطه مستقیم با یکدیگر دارد، هر چه قدر برای پختن غذا زمان بیشتری صرف شود طبیعتا از کیفیت بهتری نیز برخوردار خواهد بود. به این دلیل است که کیفیت غذای پخته شده با فر همخوانی بیشتری با ذائقه ی ما ایرانی ها دارد. زیرا ما اغلب گرایش بیشتری به جا افتادن غذا و زمان های پخت طولانی داریم.

هر چه زمان پخت بیشتر باشد مواد مغذی موجود در مواد غذایی تازه خاصیت خود را بیشتر از دست می دهند. پس اگر به سالم بودن غذا بیشتر از طعم و کیفیت آن اهمیت می دهید پس مایکروفر برای شما انتخاب بهتری است. زیرا پخت سریع غذا باعث می شود مواد غذایی به خصوص ویتامین ها در سبزیجات کمتر مورد تخریب قرار گیرند.

تفاوت مایکروفر و مایکروویو و سولاردام

 

مایکروویو مجهز به المنت تابشی از بالا و گرمکن با اشعه ی امواج مایکرو است. این امواج خاصیتی مثل فرکانس بالا با طول موج کوتاه دارند که با توجه به نوع ماده ای که به آن تابیده می شوند، سه واکنش متفاوت از خود نشان می دهند.

به این معنا که یا جذب آن ماده شده یا منتشر می شوند و یا از آن انعکاس می یابند. از جایی که امواج مایکرو با جذب شدن در مواد دارای آب، دمای آن را بالا می برند، برای آشپزی و پخت غذا نیز بکار برده می شوند. در واقع پخت غذا در مایکروویو توسط امواج با طول موج کوتاه تر انجام می شود.

مایکروفر با ایجاد حرارت و گرما توسط ریز موج های الکترومغناطیسی باعث به جنبش در آمدن آب و دیگر مولکول های غذا می شود و در نتیجه در کم ترین زمان ممکن باعث پخت غذا می شود.

اگر بخواهیم به بیان ساده تفاوت این دو دستگاه را بیان کنیم باید بگوییم در مایکروفر فرآیند پخت و پز توسط دما و گرما انجام می شود اما برای فرآیند پخت و پز در مایکروویو، اشعه نیز علاوه بر دما و گرما، دخالت دارد.

سولاردام در واقع ترکیبی از امواج گرمایشی نوری و تکنولوژی مایکروویو است. سیستم پخت مایکروویو در سولاردوم نیز جود دارد اما المنت های نوری نیز به سیستم اضافه شده است.

به این صورت که سرعت پخت غذا با توجه به تولید امواج نورانی با گرما و عمق نفوذ بسیار بالا توسط هیتر زغالی بالای محفظه ، بالاتر می رود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه ماکروفر هسلر شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر ماکروفر هسلربه شماره تماس های 77394838 و نیز 22737566 تماس بگیرید تا تکنسین های متعهد و مجرب نمایندگی تعمیرات ماکروفر هسلر در سریع ترین زمان ممکن برای انجام خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر ماکروفر هسلر کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *