تعمیر ماکروفر تکا

تعمیر ماکروفر تکا در شمال تهران

تعمیر ماکروفر تکا در شمال تهران ، نمایندگی ماکروفر تکا در شمال تهران

برای تعمیر ماکروفر تکا در شمال تهران بهترین راه برای اینکه ماکروفرتان آسیبی نبیند و مثل سابق کار کند بهتزین اقدامی که میتونید بکنید این است که ماکروفرتان رو به دست متخصصین نمایندگی ماکروفر تکا در شمال تهران بسپارید تا با علم به روز و تجربه بالا خود در امر تعمیرات ماکروفر تکا ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهند.

امروز ماکروفر یکی از وسیله های کاربردی در تمامی آشپزخانه ها چه در خانه و چه در اداره ها به حساب می آید زیرا در وقت شما بسیار تاثیر گذار بوده و دیگر نبازی نیست ساعت ها جلوی اجاق گاز بباستید تا غذایی را درست کنید و یا گرم کنید در عرض چند دقیقه همان کاری که اجاق گاز در طول زمان چند ساعت انجام میشود را در عرض چند دقیقه انجام دهید.به همین دلیل استفاده ما از ماکروفر خیلی بیشتر از قبل و حتی بیشتر از اجاق گاز شده و همین امر باعث شده تا خرابی ماکروفر بیش تر از قبل شود و نداشتن علم کافی ما از استفاده صحیح از ماکروفر باعث این موضوع هم میشود.

نمایندگی ماکروفر تکا در شمال تهران

تعمیر  ماکروفر تکا در شمال تهران

در ادامه به برخی از این نکات کاربردی و مهم اشاره میکنیم تا با رعایت این نکات عمر ماکروفر خود را بیشتر کنید و نیاز خود را به تکنسین های مرکز تعمیر ماکرفر تکا در شمال تهران کم کنید:

ظروفی که نباید در ماکروفر از آن استفاده کرد

فویل های آلمینیومی

این نکته را حتما می دانید که وسایل آهنی را اصلا نباید در ماکروفر قرار دهید و این امر در مورد فویل های آلمینیومی نازک نیز برقرار است. فویل های نازک سریعا داغ می شوند ممکن است بر اثر افزایش دمای زیاد آتش گرفته و حتی باعث آتش سوزی خانه شما نیز بشود.

ظروف چینی

یکی از نکاتی که کمتر رعایت می شود در مورد ظروف چینی است. برخی از این ظروف رگه هایی از آهن در داخل رنگ و یا جنس آن وجود دارد و بعد از برخورد با امواج جرقه می زنند. در این حالت شاید جرقه ها باعث آتش سوزی شوند و یا حتی ظرف شما بشکند.

میوه و سبزی

از قرار دادن هر گونه میوه و سبزی در داخل ماکروفر جدا خودداری کنید. این امر در کنار آن که می تواند باعث سمی شدن و از بین رفتن خواص میوه و سبزی ها شود، مشکلات دیگری نیز به وجود می آورد. برخی از میوه ها به امواج حساس هستند و ممکن است از داخل منفجر شوند همچنین سبزی ها نیز امکان دارد آتش بگیرند.

تخم مرغ

اگر وقت کم دارید و می خواهید یک تخم مرغ را درست کنید حتما از اجاق گاز استفاده کنید و آن را در ماکروفر قرار ندهید. تخم مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی است و یک پوست سخت نیز بر روی آن قرار دارد. قرار دادن تخم مرغ زیر امواج باعث انفجار آن و یا حتی از کار افتادن دستگاه شما شود.

پلاستیک

یکی دیگر از موادی که نباید در ماکروفر قرار دهید پلاستیک است چرا که بعد از برخورد با امواج ممکن است سمومی را وارد غذا کند. قبل از اینکه ظرف را در دستگاه قرار دهید روی آن را بخوانید تا مطمئن شوید که قابلیت استفاده در ماکروفر: را داشته باشد. برخی از ظروف غیر استاندارد بعد از گرم شدن آب می شوند و این میتواند برای غذا شما بسیار مضر باشد همچنین ظرف شما نیز بی استفاده می شود.

بسیاری از ظروف برای استفاده در ماکروفر ایمن نیستند. معمولا سازندگان و کارخانه ها بر روی ظروفی که قابل استفاده در ماکروفر می باشند برچسب ایمنی میزنند و ظروفی که این برچسب را ندارند به هیچ وجه قابل استفاده در ماکروفر نمی باشند.

ظروف شیشه ای،  سرامیک و یا ظروف پلاستیکی که روی آن ها برچسب ایمن در ماکروفر (Microwave Safe) خورده است، ظروف مناسبی برای گرم کردن غذا می باشند. به هیچ وجه از ظروف شیشه ای یا سرامیکی که دارای یک لبه فلزی هستند استفاده نکنید.

نمایندگی ماکروفر تکا در شمال تهران

نمایندگی ماکروفر تکا در شمال تهران

اگر شما برچسبی که در بالا اشاره شد روی ظروف خود پیدا نکردید می توانید از شیوه های زیر متوجه شوید که ظروف شما مناسب یا نامناسب می باشند.

۱ –  ظرفی را که می خواهید تست کنید خالی درون ماکروفر قرار دهید.

۲ – ظرف دوم را با یک فنجان آب شیر درون ماکروفر قرار دهید.

۳ – به مدت یک دقیقه ظرف را در دمای بالا قرار دهید  و سپس با دقت دمای ظروف خالی را تست کنید.

اگر ظرف پس از بیرون آوردن گرم نشده بود یعنی اینکه این ظرف کاملا مناسب برای پخت و پز در ماکروفر می باشد. اگر کمی گرم شده بود یعنی ظرفی است که فقط برای گرم کردن غذا مناسب می باشد، و اگر ظرف داغ بود اصلا برای ماکروفر مناسب نمی باشد و نباید استفاده شود.

موادی که داخل ظروف یک بار مصرف هستند را از داخل ظروفشان بیرون بیاورید و جداگانه گرم کنید. این ظروف دارای مواد شیمیایی پلی استر می باشند که بر اثر گرم شدن به داخل غذا نفوذ کرده  و باعث سرطان می شوند.

ماکروفرها روش پخت و پز سریع و راحت را ارائه می دهند و در صورتی غذای تهیه شده در آنها سالم می باشد که ظروف استفاده شده برای طبخ غذا ایمن و مناسب باشند.

کاربران ماکروفر باید از دمای مطمئن برای گرم کردن دوباره غذا استفاده نمایند تا از رشد باکتری های روی غذا در داخل ماکروفر جلوگیری به عمل آید.

مشکلاتی که ممکن است برای ماکروفر تکا به وجود آید و نیاز به تکنسین برای  تعمیر ماکروفر تکا در شمال تهران پیدا کنید. تمامی این موارد و مشکلات را متخصصین ما در نمایندگی ماکروفر تکا در شمال تهران با علم به روز خود تعمیر میکنند. اما می توان به چند مورد رایج تر اشاره نمود:

  • ماکروفر روشن نمی شود
  • سینی گردان ماکروفر نمی چرخد
  • صدای غیرعادی ماکروفر
  • ماکروفر گرم نمیکند
  • داخل ماکروفر هنگام کار جرقه میزند
  • نیمی از غذا داخل ماکروفر گرم و نیمی دیگر سرد است
  • ماکروفر شروع به کار نمیکند
  • به محض روشن شدن ماکروفر فیوز منزل میپرد

در صورت بروز هر یک از موارد بالا و مشکلات دیگر برای ماکروفرتان با نمایندگی ماکروفر تکا در شمال تهران تماس بگیریدتا در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاهتان را به درستی تشخیص دهند و تعمیر کنند.

 با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده ، تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماکروفر تکا در شمال تهران  و تشخیص ایراد دستگاه به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند :

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *