تعمیر ماکروفر الجی

تعمیر ماکروفر الجی

تعمیر ماکروفر الجی ، تعمیرات ماکروفر الجی

تعمیر ماکروفر الجی را باید به دست متخصصین نمایندگی تعمیرات ماکروفر الجی سپرد تا در کوتاه ترین زمان ایراد دستگاه شما را تشخیص دهند و برای جلوگیری از صدمات و خسارات بیشتر تعمیرات ماکروفر را در محل مورد نظرتان بر عهده بگیرند .

تعمیر ماکروفر الجی

تعمیرات ماکروفر الجی

مرکز تعمیر ماکروفر الجی در تهران

نمایندگی تعمیرات ماکروفر الجی در تمامی روزهای هفته آماده ارائه سرویس های سالیانه و نصب و تعمیر ماکروفر الجی به شما عزیزان که در تهران ساکن هستید را دارد ، ایم مرکز تعمیر تمامی تکنسین های با تجربه خود را با تکنولوژی روز دنیا آپدیت کرده و تمامی آموزش های تعمیر ماکروفر را دیده اند و سرعت عیب یابی و تعمیر ماکروفر الجی بسیار بالا رفته اینکه تعمیرکاران ما به درستی ایراد دستگاه شما را تشخیص دهند تا خسارتی به دستگاه شما وارد نکنند از ویژگی های بارز این مرکز تعمیرات ماکروفر الجی میباشد.

همه ما با نام برند الجی آشنا هستیم و از کیفیت این برند در تمامی لوازم خانگی اطلاع داریم اما استفاده نادرست ما از لوازم خانگی با برند الجی مخصوصا ماکروفر آن باعپ خراب شدن و ایراردات وارده به دستگاه خواهد شد برای اینکه نیاز خود به تکنسین های مرکز تعمیر ماکروفر الجی را کم و یا قطع کنید باید نکاتی را در استفاده کردن از ماکروفر رعایت کنید در ادامه به برخی از این نکات ایمنی میپردازیم تا بیشتر از قبل حواستان به طرز استفاده از ماکروفرتان باشد.

حال با خراب شدن ماکروفرتان اگر زمان گارانتی دستگاه شما به اتمام نرسیده باشد میتوانید با گارانتی دستگاه خود تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ماکروفر الجی شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند و در صورت اتمام زمان گارانتی دستگاهتان میتوانید با مرکز تعمیرات ماکروفر الجی که زیر نظر نمایندگی این شرکت فعالیت میکند تماس بگیرید تا طی چند ساعت تکنسین های خود را برای عیب یابی صحیح و  تعمیرات ماکروفر الجی به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

هم­زمان با پیشرفت علم و تکنولوژی خیلی از کارها با دستگاها و لوازم الکتریکی انجام می­شود . همان­طور که همه می­دانیم این اتفاق جنبه­ های مثبت و منفی زیادی دارد. مثلا دیگر لازمم نیست کد­بانو خانه وقت­اش را سر اجاق گاز هدر بدهد ، بلکه میتواند دما و زمان یک ماکروفر و تنظم کند و مشغول خوندن رمان مورد علاقه­اش باشد و با صدای هشدار دستگاه از آماده شدن غذا با خبر شود.

امروزه دستگاه ماکروفر  جزئی از لوازم اصلی هر آشپزخانه حساب می­شود، و اغلب برای پخت­ و­پز و گرم کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرد. آشپزی با ماکروفر یک تجربه شاد است. اما بسیار مهم است که با احتیاط از این دستگاه را استفاده کنید تا دیرتر نیاز به تعمیرات ماکروفر داشته باشید.

دستورالعمل های ایمنی استفاده از ماکروفر الجی

-مقادیر مواد غذایی با رطوبت کم می تواند به سرعت خشک شود، بسوزد یا آتش بگیرد .
-تخم مرغ را با پوسته گرم نکنید. فشار ممکن است ایجاد شود و تخم ها می توانند منفجر شوند.
برای جلوگیری از انفجار باید قبل از آشپزی آنها را سوراخ کنید.
-همیشه مایعات را قبل از گرم کردن مخلوط کنید. مایع گرم می تواند فوران کند، اگر با هوا مخلوط نشود .

-در هنگام درست کردن پاپ کورن فعالیت ماکروفر را مشاهده کنید .
-شیشه ای امن و یا صفحه سرامیکی برای جلوگیری از گرم شدن و ترک خوردگی سینی ماکروفر بر روی آن قرار دهید و مواد غذایی را درون آن قرار دهید .
-از زمان پیشنهادی تولیدکنندگان ماکروفر  برای تهیه غذا تجاوز نکنید، این کار باعث پخت و پز بهتر نمی شود بلکه ممکن است منجر به آتش سوزی شود .

تعمیر ماکروفر الجی

تعمیر ماکروفر الجی

روش تمیز کردن ماکروفر الجی

تمیزکاری ماکروفر در نمایندگی تعمیرات ماکروفر الجی

تمیز کردن ماکروفر در فواصل مشخص از خرابی در کار دستگاه و تعمیر ماکروفر می کاهد .

عدم حفظ اجاق در یک وضعیت تمیز می تواند منجر به خسارت شود و سطح کثیف  می تواند بر عمر دستگاه تاثیر بگذارد و احتمالا منجر به یک وضعیت خطرناک در ماکروفر شود .

  • از پودرهای تمیزکننده فلزی، پاک کننده های ساینده، پد های پشمی، استفاده نکنید.چونکه می تواند به کنترل پنل، و سطوح داخلی و خارجی اجاق ها آسیب برساند. استفاده از یک اسفنج با مواد شوینده خفیف یا یک حوله کاغذی با پاک کننده شیشه ای اسپری کافی است ،  شیشه پاک کننده اسپری را به یک حوله کاغذی بمالید و به طور مستقیم بر روی ماکروفر اسپری نکنید.
  • در فواصل منظم، به ویژه اگر ناپایداری رخ داده است، صفحه چرخان را برداشته و پایه ی ماکروفر را پاک کنید.
  • ماکروفر با صفحه چرخان کار می کند ، هنگامی که میز متحرک برای تمیز کردن برداشته شده است، ماکروفر را اجرا نکنید.
  • برای تمیز کردن سطوح داخلی، جلو و عقب درب و باز کردن درب از پاک کننده، آب و پارچه نرم استفاده کنید.

مهم: اجازه ندهید چربی یا ذرات مواد غذایی در اطراف درب ماکروفر قرار گیرند.

  • برای لکه های سفت و سخت، یک فنجان آب در ماکروفر برای مدت 2 یا 3 دقیقه جوش کنید تا بخار شود و لکه های سفت و سخت را نرم کند سپس می توانید بعد از خنک شدن با حوله کاغذی لکه های نرم شده را پاک کنید .
  • هنگام تمیز کردن اجاق ماکروفر از وسایل بخارزا استفاده نکنید.
  • برای از بین بردن بوی ناشی از سوختی یا مواد غذایی طبخ داده شده کافی است چند قطره آب لیمو در فنجان آب اضافه کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه بجوشد به طور معجزه آسایی بوی نا مطبوع از بین خواهد رفت .

امروزه در دنیای بی وقفه و سریع، به نظر می رسد که همه می خواهند کارهای شان را با سرعت هر چه بیشتر بدون کاهش کیفیت در انجام امور به سرانجام برسانند ، ویژگی های چنین شیوه زندگی حتی در آماده سازی غذا نیز تأثیر گذار خواهد بود، به همین دلیل شرکت های تولیدی لوازم خانگی ماکروفر ها را روانه بازار کردند که در سرعت بسیار پایین تری و کیفیت بالاتر نسبت به اجاق گازهای معمولی غذا را برای خانواده تهیه کند، اگر از این دستگاه کارآمد درست استفاده شود از هزینه تعمیر ماکروفر الجی کاسته می شود،

ثبت سفارش تعمیرات ماکروفر در مناطق مختلف تهران:

با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی دقیق از خرابی دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام خواهند کرد.

شمال:22737566
شرق :77394838

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *