تعمیر ماکروفر اخوان

تعمیر ماکروفر اخوان

تعمیر ماکروفر اخوان ، تعمیرات ماکروفر اخوان

بعضی از ماکروفر ها نحوه تعمیر متفاوتی دارند مثل تعمیر ماکروفر اخوان که باید حتما اگر گارانتی داریم به گارانتی دستگاه خود زنگ بزنیم تا برای تعمیرات ماکروفر اخوان شما اعزام شوند و در صورت اتمام گارانتی ماکروفر خود با مرکز تعمیرات ماکروفر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر ماکروفر اخوان شما به محل مورد نظر اعزام شوند.

امروزه به دلیل استفاده فراوان از ماکروفر ها و نحوه اشتباه استفاده زودتر خراب شده و باید شماره مرکز مجاز تعمیرات ماکروفر اخوان را داشته باشید تا در صورت خرابی ماکروفر خود در خواست تعمیرکار کنید. برند اخوان یکی از برند های معروف در تولید ماکروفر میباشد.

تعمیر ماکروفر اخوان

تعمیرات ماکروفر اخوان

 ویژگی های مرکز تعمیر ماکروفر اخوان

تعمیرات ماکروفر اخوان در منزل شما

دیگر نگران حمل و نقل لوازم خانگی خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

تعمیر در سریعترین زمان 

مدت زمان تعمیر ماکروفر اخوان شما به میزان خرابی دستگاه مرتبط است. اما این نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهد که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی  خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها را قبل از تعمیر به شما میگوند در صورت تمایل تکنسین کار تعمیر شما را انجام میدهد.

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این مرکز تعمیرات به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم میتوان اشاره کرد که از مزایای قابل اهمیتی است چون افراد شاغل زیادی با این نمایندگی ها سر این قضیه به مشکل میخورند و این مزیت شرکت باعث شده تا شاغلین عزیز ساکن تهران هم بتوانند در زود ترین زمان ماکروفر خود را تعمیر کنند و استرس از بابت اینکه منزل نیستند را نداشته باشند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر  ماکروفر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر ماکروفرخرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ماکروفر شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیرماکروفر  چون به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات ماکروفر اخوان  مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی  ماکروفر احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما  ماکروفر خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و  ماکروفر را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند اخوان و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اخوان به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

تعمیرات ماکروفر اخوان

تعمیر ماکروفر اخوان

مراحل ثبت سفارش تعمیر در مرکز تعمیرات هویکسو

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم

بعد از انجام کار و دریافت فا کتور کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماکروفر تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماکروفر اخوان شما به محل مورد نظرتون اعزام میکنند.

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *