تعمیر لباسشویی زیرووات

تعمیر لباسشویی زیرووات در سعادت آباد

تعمیر لباسشویی زیرووات در سعادت آباد ، نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت آباد

اگر به دنبال تعمیر لباسشویی زیرووات در سعادت آباد هستید می­توانید در این زمینه به بهترین نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت ­آباد اعتماد کنید. شرکت هومیکسو  با دارا بودن چندین سال سابقه­ ی درخشان در زمینه­ ی تعمیرات تخصصی لباسشویی  این اطمینان را به شما می­دهد که لباسشویی زیرووات خود با بهترین کیفیت و نازل­ترین قیمت تعمیر شود. ویژگی­های مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در سعادت آباد  آن را به بهترین نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت ­آباد تبدیل کرده است و جایگاه فعلی خود را مدیون تلاش­های خالصانه ­ی خود در زمینه­ ی تعمیر لباسشویی زیرووات در سعادت آباد می­باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات بهترین نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت­ آباد آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت آباد

نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت آباد

مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در سعادت آباد

با توجه به اینکه نیاز به ماشین لباسشویی امروزه به به عنوان یکی از اساسی ترین و ضروری ترین لوازم خانگی به شمار می‌آید و با توجه به اینکه امروزه با توجه به رشد علم و دانش و تکنولوژی در زمینه ساخت لوازم خانگی باعث شده است که انواع و اقسام برندهای گوناگون با مدل‌های گوناگون در زمینه ساخت لوازم خانگی وجود داشته باشد بنابراین ماشین لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد با توجه به اینکه در زمینه خرید یک لوازم خانگی مثلاً ماشین لباسشویی شما قصد دارید که انتخاب خود را به بهترین شکل و کیفیت انجام دهید بنابراین باید یکی از بهترین برندها را در زمینه ماشین لباسشویی انتخاب نمایید.

ماشین لباسشویی زیرووات یکی از بهترین برندها در زمینه تولید ماشین لباسشویی و همچنین خدمات پس از فروش آن می باشد و با توجه به این که ممکن است برای هر لوازم خانگی مشکل عیب و ایرادی پیش آید بنابراین خراب شدن یک ماشین لباسشویی نیز امری طبیعی می باشد و شما نباید هیچ گونه استرس و نگرانی در رابطه با تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات داشته باشید. از آنجا که نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت آباد سعی دارد تمامی خدمات و کارهای خود را به بهترین صورت و کیفیت بالا انجام می‌دهد، بنابراین در زمینه تعمیرات لباسشویی های نیز بهترین کیفیت و کارایی را نیز دارد.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت آباد

این نمایندگی با دارا بودن تیم مجهز و مجرب در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات اولین فرصت تعمیرکار مربوطه را برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی به محل مورد نظر شما اعزام می‌کند و تعمیرکار مورد نظر با دارا بودن تمام تجهیزات استاندارد خود در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی اقدام به تعمیر آن می کند و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از آن را داشته باشد.

آنچه در تعمیر لباسشویی زیرووات در سعادت آباد بیش از پیش اهمیت دارد، دسترسی آسان به این خدمات است. در واقع بسیاری از مشکلاتی که برای تعمیر لباسشویی زیرووات در سعادت آباد وجود دارد با سهولت دسترسی به تعمیرکاران کاهش خواهد یافت و این به معنی آن است که می توان با استفاده از این دسترسی از حجم مشکلات و دغدغه های مردم کاست. مردم اغلب زمان زیادی برای وقت گذاشتن در تعمیر لباسشویی ندارند و ترجیح می دهند تا این کار با سرعت بیشتری انجام شود و لذا در منطقه ی سعادت آباد این مرکز خدمات خود را ارائه خواهد داد.

کدخطای ماشین لباسشویی زیرووات

هر کد خطای ظاهر شده بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی گویای وضعیتی خاص در دستگاه می باشد که در صورت آگاهی از آن به راحتی قابل رفع است، در ادامه به بررسی ارورهای ماشین لباسشویی زیرووات پرداخته شده است تا کاربر به سهولت عیب یابی کرده و مشکلات را رفع کند، فراموش نکنید در صورتی که عامل ایجاد کد خطا اشکال در موتور ماشین لباسشویی یا خرابی در برد الکترونیکی باشد باید حتما با تعمیرگاه مجاز لباسشویی زیرووات در سعادت آباد تماس بگیرید، معمولا با ارائه کد خطا توسط کاربر، این مراکز به شما علت را بازگو می کنند و در صورتی که مشکل جزئی باشد می توانید خودتان تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل را انجام دهید.

  • تمام کد های خطای این دستگاه برای رفاه حال کاربران در زمان بروز ایرادات احتمالی است.
  • از این رو آشنایی با این کدها برای کاربران امری ضروری می باشد.
  • عدم توجه به این نکات می تواند خطرات بعدی را در دستگاه شما به دنبال داشته باشد.
نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت آباد

نمایندگی لباسشویی زیرووات در سعادت آباد

خطای E01 :
این خطا نشان میدهد ورودی آب مشکل دارد ، برای حل مشکل شیر برقی و فیلتر آن و در نهایت فشار آب را بررسی کنید.

خطای E02 :
این خطا نشان میدهد مشکلی برای هیدروستات پیش آمده ، در این مواقع اکثرا هیدروستات فرمانی صادر نمیکند ، برای حل مشکل سوکت ها و شلنگ متصل به آن را بررسی کنید.

خطای E03 :
این خطا نشان میدهد مشکلی برای پمپ تخلیه پیش آمده است ، برای حل مشکل ، پمپ تخلیه و اتصالات مربوط به آن را بررسی کنید.

خطای E05 :
این خطا نشان میدهد مشکلی برای ترموستان پیش آمده است ، معمولا در این موارد ترموستات گرمایشی فرمانی صادر نمیکند ،برای حل مشکل المنت ، سنسور ، سوکت ها ، اتصالات و خود ترموستات را بررسی کنید.

خطای E08 :
این خطا نشان میدهد که مشکلی برای موتور دستگاه پیش آمده است ، برای حل مشکل سوکت های موتور وخود موتور را بررسی کنید.

خطای E09 :
این خطا نشان میدهد که مشکلی برای برد اصلی پیش آمده است ،برای حل مشکل به مدت 24 ساعت دستگاه را از برق بکشید در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکاران خبره در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

خطای E10 :
این خطا نشان میدهد دستگاه در خواندن برنامه مشکل پیدا کرده و فرمان درست ارسال نمیشود ، برای حل این مشکل سلکتور برد الکتریکی را بررسی کنید.

خطای E11 :
این خطا نشان میدهد مشکلی برای ماژول خشک کن پیش آمده است ، ماژول خشک کن را بررسی کنید ، این یک مشکل تخصصی است با تعمیرکاران هومیکسو تماس بگیرید.

خطای E12 ، E13 ، E14 :
هر سه خطای فوق مربوط به مشکلات برد دستگاه میشود ، اگر تخصص فنی دارید برد را بررسی کنید و اگر نه با متخصصین مجرب تماس بگیرید.

خطای E15 :
این خطا نشان میدهد مشکلی برای برد الکترونیکی دستگاه پیش آمده و فرمان را بطور ناقص ارسال میکند ، اگر تخصص فنی دارید برد را بررسی کنید و اگر نه با متخصصین مجرب تماس بگیرید.

خطای E16 :
این خطا نشان میدهد مشکلی در اتصالات برقی پیش آمده و یا برخی قطعات برقی اتصالی کرده است ، برای حل مشکل سیستم سیم کشی ماشین لباسشویی را بررسی کنید.

خطای Error 1 :
این خطا نشان میدهد ، درب ماشین لباسشویی باز است ، در این مواقع معمولا میکروسوئیچ فرمان بسته بودن درب را صادر نمیکند ، برای حل مشکل میکروسوئیچ و اتصالات آن را بررسی کنید.

خطای Error 3 :
این خطا نشان میدهد ، مشکلی برای فیلتر تخلیه آب پیش آمده است ، برای حل مشکل مسیر خروجی ، شلنگ خروجی ، پمپ تخلیه و شیر برقی را بررسی کنید ، دقت کنید شلنگ خروجی از سطح ماشین لباسشویی پایین تر نباشد.

با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان مرکز با بررسی دقیق از نوع خرابی تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی به محل مورد نظر شما اعزام خواهند کرد.و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

22737566

44287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *