تعمیر لباسشویی زیرووات

تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت

تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت، نمایندگی لباسشویی زیرووات در رسالت

تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت یکی از خدمات ارزنده ای است که مرکز هومیکسو با همت کارشناسان و کادر توانمند خود ارائه می دهد. برای تعمیرات لباسشویی زیرووات در رسالت دیگر نگرانی مشتریان نخواهند داشت و خدماتی که در نمایندگی لباسشویی زیرووات در رسالت  داده می شود راهی برای رهایی از مشکلات تعمیر لباسشویی خواهد بود.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رسالت

برای تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت آنچه اهمیت دارد دسترسی به امکانات است. بسیاری از مناطق از جمله رسالت در شرق تهران تحت پوشش این مرکز قرار گرفته و خدمات برای مردم این منطقه قابل دسترس است. از آنجا که سرعت ارائه خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت  نیز یکی از مهم ترین نیاز های مشتریان می باشد لذا در کمترین زمان ممکن این خدمات ارائه خواهد شد. همچنین سهولت دسترسی وقتی تکمیل می شود که در تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت بتوان خدمات را در منزل و بدون جابه جایی وسایل انجام داد. در واقع اهمیت این موضوع باعث شده تا بسیاری از خدمات این مرکز بدون نیاز به حمل وسایل تا مرکز درون منزل و با بیشترین کیفیت ارائه شود.

تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رسالت

نکاتی در مورد ماشین لباسشویی زیرووات:

* همیشه به علامت های روی دستگاه توجه کنید. به خصوص در مورد انتخاب برنامه خشک کن دقت کنید حرارت بالا در برنامه خشک کن باعث چروک شدن البسه می شود، به خصوص اگر الیاف مصنوعی داشته باشد. قبل از شروع برنامه خشک کن باید حتماً اول با دور تند ماشین آبگیری داشته باشد

۱. با توجه به نوع محصول و دمای مورد نیاز برای شستشو، برنامه را انتخاب کنید.
۲. لباس های سفید و رنگی را از هم جدا کنید.
۳. تا حد امکان لباس هائی را که از جنس مشابه دارند با هم بشوئید.
۴. شستن پرده احتیاج به دقت بیشتری دارد. از کاربرد برنامه های سنگین و پودر زیاد اجتناب کنید.
۵. جنس توری پرده باعث می شود کف زیادی تولید شود که با آبکشی از پرده خارج نشده و پرده زودتر می پوسد.
۶. لباس های پشمی را در ماشین بیاندازید، اگر برنامه ماشین را روی لباسهای پشمی تنظیم کرده باشید، مطمئن باشید که شستشوی ماشین به آنها صدمه ای نخواهد زد.
۷. لباس های نو، به خصوص اگر رنگی باشند می تواند به سایر لباس های رنگ پس دهد، بهتر است اولین بار آن ها را جداگانه بشوئید.
۸. استفاده از مواد سفیدکننده یا ضدعفونی کننده و از این دست، فقط برای محصولی قابل مصرف است که مقاومت کافی نسبت به این نوع مواد شیمیائی داشته باشند.

مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت

ماشین‌های لباسشویی زیرووات دارای کیفیت بالایی بوده و در صورت بروز مشکل در هر قسمتی کد خطای خاصی را نمایش می‌دهند. برای تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت  در نمایندگی لباسشویی زیرووات در رسالت با ما تماس بگیرید. اگر درخواست را به صورت آنلاین ارسال کنیدکارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مورد نظر را یرای تعمیرات تخصصی لباسشویی شما با هماهنگی با شما به محل اعزام میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را بر طرف کنند.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در رسالت

تعمیر لباسشویی زیرووات در رسالت

سوالات متداول راجع لباسشویی زیرووات :

ماشین لباسشویی زیرووات چکه میکند و آب پس میدهد :
این مشکل ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده در لباسشویی ،نشتی یا سوراخ شدن یا ترک برداشتن دیگ لباسشویی و شلنگ ورودی آب ، شل شدن شلنگ ها ، انسداد شلنگ تخلیه ، خرابی پمپ ها و غیره  پیش بیاید، دقت داشته باشید در صورت چکه کردن و پس دادن آب در اولین اقدام ماشین لباسشویی را از برق کشیده و به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید ، چون احتمال برق گرفته گی و یا وارد شدن آب به داخل موتور و یا اجزای الکترونیکی دستگاه بسیار بالاست و ممکن است هزینه های غیر قابل جبران به همراه داشته باشد، در صورت پیش آمدن همچین مشکلاتی تعمیرکاران مجرب نمایندگی مجاز لباسشویی زیرووات در رسالت در کوتاه ترین زمان ممکن از دستگاه شما بازدید کرده و عمل عیب یابی را انجام میدهند.
لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی زیرووات:
معولا لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی به علت تراز نبودن دستگاه پیش می آید، و یا ممکن است دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار گرفته باشد، همچنین ممکن است به علت ساییده گی نوارهای لرزش گیر داخلی هم این مشکل ایجاد شود، این مشکل جزئی در صورت برطرف نشدن میتواند صدمات جدی و بیشتری به ماشین لباسشویی شما وارد کند.
آب ماشین لباسشویی زیرووات به درستی تخلیه نمی شود:
وقتی این مشکل پیش می آید، که پمپ تخلیه شما معیوب شده و یا تسمه دستگاه پاره شده باشد، حتی ممکن است شلنگ تخلیه دستگاه مسدود شده باشد که آب باقی مانده در ماشین لباسشویی را تخلیه نمیکند

درباره لوازم خانگی زیرووات چه می‌دانید؟

زیرووات، (به ایتالیاییZEROWATT) کارخانه لوازم خانگی ایتالیایی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر فابریانو، استان آنکونا، ایتالیا قرار دارد. شرکت زیرووات، از پیشروهای تولید لوازم خانگی در اروپا است و به‌عنوان دومین تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی مدرن در اروپا و پنجمین در جهان به‌شمار می‌آید. شرکت زیرووات در سال ۱۹۷۵ با نام صنایع مرلونی در شهر فابریانو ایتالیا و توسط ویتوریو مرلونی تاسیس گردید. در طول ۳ دهه با کسب موفقیت در صنایع و تولیدات خود، با گسترش حوزه فعالیت سیر تکاملی خود را پیموده و با رشدی قابل توجه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی دنیا به شمار می‌آید.در طول این سال‌ها، میلیون‌ها خانواده در سراسر جهان محصولات زیرووات را انتخاب و مورد استفاده قرار داده‌اند، که برخی شیفته نوآوری و طرح‌های متنوع آن شده و برخی دیگر کیفیت بالای آن‌را ملاک این انتخاب گذاشته‌اند.

جهت تعمیر لباسشویی زیرووات در شرق تهران با شماره زیر تماس بگیرید :

02177114767

02177147330

همچنین میتونید با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما مطلع سازید تا با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مورد نظر را برای تعمیر به محل اعزام نمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *