تعمیر لباسشویی زیرووات

تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش

تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش ، نمایندگی لباسشویی زیرووات در تجریش

تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش با کادری مجرب و با تجربه در تمامی روزهای هفته آماده ارائه سرویس تخصصی به شما عزیزان در منطقه شمال تهران هست ، نمایندگی لباسشویی زیرووات در تجریش  و تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش  برای ارائه خدمات به روز از سرویس دهی تا نگه داری لوازم خانگی و ماشین لباسشویی می باشد.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در تجریش

از آنجا که ماشین لباسشویی در منزل بیشترین کارایی را دارد و اغلب خانوار ها اطلاعات دقیقی درباره ی نحوه ی استفاده از این دستگاه ندارند، لذا لازم است تا نمایندگی لباسشویی زیرووات در تجریش این اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار دهد.از آنجا که برای تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش نیاز است تا این خدمات به صورت به روز و استاندارد ارائه شود لذا کیفیت خدمات نقش مهمی در انتخاب مشتریان خواهد داشت.

با افزایش کیفیت خدمات مراکز مختلف در تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش اغلب مردم نیز به دنبال سطح کیفی بالایی هستند و به همین دلیل ترجیح می دهند انتخابی درست از میان مراکز داشته باشند. شاید مهم ترین خدماتی که در نمایندگی لباسشویی زیرووات در تجریش ارائه می شود و مردم از آن بهره مند می شوند، خدمات حضور کارشناس در منزل باشد. همه ما می دانیم که به چه میزان حمل و جا به جایی وسایل و لوازم خانگی سخت است و حرکت دادن این وسایل برای تعمیر کاری غیر ممکن خواهد بود. زیرا که اغلب مردم در خانه های چند طبقه در تهران زندگی می کنند و از عهده این کار بر نخواهند آمد. به همین خاطر است که تعمیر لباسشویی تخصصی با حضور کارشناسان در منزل مشتریان انجام می شود. این کار راهکاری برای کاهش وقت و هزینه ی ایشان خواهد بود و تبعات مثبت زیادی در بر خواهد داشت.

تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش

تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش

چندین نکته برای نگهداری از ماشین لباسشویی زیرووات 

به چندین نکته باید برای نگهداری دستگاه ماشین لباسشویی خود توجه داشته باشید: برخی افراد تصور می کنند که اگر در داخل ماشین لباسشویی پودر بیشتری بریزند لباس ها بیشتر تمیز می شود در صورتی که این طور نیست با استفاده ی بیش از حد مجاز پودر باشد لباس ها تمیزتر نخواهد شد.

برای بهتر تمیز شدن لباسها بایستی برنامه ی شست و شو را تغییر داد با توجه به کثیفی لباسها و جنسشان انتخاب کنید، اگر می خواهید که از نرم کننده استفاده کنید در ابتدا باید با مقداری آب آن را رقیق کنید و بعد در مخزن مخصوصش بریزید و همیشه برنامه ی مناسب برای شست و شوی لباس ها انتخاب کنید و این که بیشتر وقت ها از خشک کن برنامه ی لباسشویی با دور تند استفاده نکنید و بسته به نوع لباس انتخاب کنید.

هیچ گاه در مدت طولانی و به طور مکرر از ماشین لباسشویی استفاده نکنید و بعد از هر بار شست و شو حتماً درب دستگاه را باز گذاشته تا کاملاً خشک شود و هر دو ماه بهتر است از جرم گیر استفاده کرد و دستگاه را جرم گیری کنید.

در زمانی که کلید استارت ماشین لباسشویی زیرووات را میزنید ولی دستگاه به کار نمی افتد، شما باید در مرحله ی اول درب دستگاه را بررسی کنید، اگر درب بسته بود احتمال دارد این ایراد به خاطر هرز شدن کلید روشن ماشین لباسشویی باشد که در این صورت باید از متخصصین کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی من آب می دهد ، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید ، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده – شیر تخلیه پاره نشده ؟

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک  تکه  مقوا کوچکتر از سایزلباسشوییتان ببرید و لباسشویی راروی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما هست ترکیب آب سرد و گرم خانه یتان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند .

می تواند مشکل از شیر تغذیه آب ورودی باشد ، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هاییکه دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شستشو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده زیاد بریزید برای حجم لباسی که دارید می شویید.سعی کنید شوینده را نصف بریزید.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در تجریش

نمایندگی لباسشویی زیرووات درنجریش

درباره لوازم خانگی زیرووات چه می‌دانید؟

زیرووات، (به ایتالیایی: ZEROWATT) کارخانه لوازم خانگی ایتالیایی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر فابریانو، استان آنکونا، ایتالیا قرار دارد. شرکت زیرووات، از پیشروهای تولید لوازم خانگی در اروپا است و به‌عنوان دومین تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی مدرن در اروپا و پنجمین در جهان به‌شمار می‌آید. شرکت زیرووات در سال ۱۹۷۵ با نام صنایع مرلونی در شهر فابریانو ایتالیا و توسط ویتوریو مرلونی تاسیس گردید. در طول ۳ دهه با کسب موفقیت در صنایع و تولیدات خود، با گسترش حوزه فعالیت سیر تکاملی خود را پیموده و با رشدی قابل توجه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی دنیا به شمار می‌آید.در طول این سال‌ها، میلیون‌ها خانواده در سراسر جهان محصولات زیرووات را انتخاب و مورد استفاده قرار داده‌اند، که برخی شیفته نوآوری و طرح‌های متنوع آن شده و برخی دیگر کیفیت بالای آن ‌را ملاک این انتخاب گذاشته‌اند.

تعمیر ماشین لباسشویی زیروات در تجریش در محل

تعمیر لباسشویی زیرووات در تجریش کاری تخصصی است و سپردن آن به دست افراد نا مطمئن و نا بلد موجب خرابی های بیشتر ماشین لباسشوییتان میگردد و در آن هنگام مجبور به تعویض دستگاهتان می شوید، دکتر آچار یکی از نمایندگی های تعمیر لباسشویی زیرووات در نجریش در محل می باشد و کار تعمیرات شما را در سریع ترین زمان برایتان انجام خواهد داد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماشین لباسشویی خود میتوانید با مرکز تعمیرات لباسشویی زیرووات درتجریش تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان خود را برای تعمیر لباسشویی مورد نظرتان برسانند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده متخصصین مربوطه رابا هماهنگی به محل اعزام میکنند.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *