تعمیر جاروبرقی لایف, تعمیرات جاروبرقی لایف

تعمیر جاروبرقی لایف، تعمیرات جاروبرقی لایف

تعمیر جاروبرقی لایف، تعمیرات جاروبرقی لایف

تعمیر جاروبرقی لایف ، تعمیرات جاروبرقی لایف

افراد مصرف کننده از جاروبرقی قبل از اختراع جاروبرقی با استفاده از جاروهای دستی منزل و یا محل مورد نظر خود را جارو میکردند که این کار باعث میشد زمان و انرژی زیادی برای تمیز کردن مورد نظر خود از صرف میکردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گذشت زمان و با اختراع شدن جاروبرقی ها کار ما در تمیز کردن آسان تر شده است، اما این امکان وجود دارد که جاروبرقی شما دچار مشکلاتی شود. به همین دلیل ما در این مقاله اطلاعاتی در زمینه تعمیر جاروبرقی لایف ، (تعمیرات جاروبرقی لایف) را برای شما آماده کرده ایم تا در صورت مواجه شدن با این مشکلات، مشکلات جاروبرقی خود را برطرف کنید. اما برخی از مشکلات دیگر وجود دارد که در صورت بروز این مشکلات شما باید به تکنسین متخصص در زمینه تعمیرات جاروبرقی لایف مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

تعمیر جاروبرقی لایف

نمایندگی تعمیر جاروبرقی لایف

در صورتی که جاروبرقی لایف دچار مشکل است و نیاز به تعمیر دارد اما شما به دنبال یک تعمیرگاه مجاز در زمینه تعمیر جاروبرقی لایف هستید میتوانید به همیکسو مراجعه کنید و با کمک گرفتن از تکنسین های ما مشکلات جاروبرقی خود را برطرف کنید. همیکسو با همکاری کردن با تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات تخصصی جاروبرقی لایف آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر جاروبرقی لایف به شما دوستان عزیز است. همچنین ما این امتیاز را داریم که در صورت خرابی جاروبرقی شما تکنسین مربوط به مشکل شما را به محل مورد نظرتان اعزام کنیم تا به برطرف کردن مشکلات جاروبرقی بپردازند. همچنین ما در صورتی که قطعه خراب قابل تعمیر باشد، قطعه را به کارگاه آورده و به تعمیر قطعه خراب میپردازیم و پس از تعمیر قطعه، آن را به محل شما بازگردانده و روی جاروبرقی تان مجددا نصب میکنیم. اما در صورتی که قطعه خراب قابل تعمیر نباشد تکنسین های ما قطعه اصلی و فابریک دستگاه را جایگزین قطعه خراب میکنند.

برخی از اجزای داخلی و تشکیل دهنده جاروبرقی

برخی از اجزای داخلی و تشکیل دهنده جاروبرقی

موتور جاروبرقی

فیلتر

لوله خرطومی

کیسه یا پاکت جاروبرقی

لوله تلسکوپی

مخزن شیشه ای

سری روپایی

سری های یدکی

سیم جمع کن

دکمه های جاروبرقی

فیلتر سایکون

چرخ های جاروبرقی

چراغ

تعمیر یا تعویض سیم جمع کن جاروبرقی لایف

خرابی در سیم جمع کن ها معمولا به دو دلیل رخ میدهد که این دو دلیل شامل: خرابی الکتریکی و مکانیکی میشود. تعمیر سیم جمع کن ها نیاز به تخصص بالایی دارد، بهتر است که در صورت نداشتن تخصص کافی در زمینه تعمیرات جاروبرقی برای تعمیر سیم جمع کن اقدام نکیند زیرا این امکان وجود دارد که باعث خرابی های بیشتر در جاروبرقی شوید. بهتر است که در صورت خرابی سیم جمع کنی با نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی لایف همیکسو تماس بگیرید و با کمک گرفتن از تکنسین های ما مشکل خود را برطرف کنید. تکنسین های همیکسو به صورت تخصصی به عیب یابی دستگاه شما میپردازند و پس از بررسی کردن سیم جمع کن به شما می گویند که سیم جمع کن شما قابل تعمیر است یا نیاز به تعویض دارد.

نحوه ثبت خرابی جاروبرقی لایف در تعمیرگاه مجاز همیکسو

  • برای ثبت خرابی دستگاه خود میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را برای کارشناسان ما شرح دهید تا بعد از شرح دادن خرابی و هماهنگی های لازم با کارشناسان منتظر بمونید تا تکنسین متخصص به محل شما اعزام شوند تا به برطرف کردن مشکل شما بپردازند.
  • در ضمن شما مراجعه کنندگان عزیز میتوانید به صورت آنلاین در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته خرابی دستگاه خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و تکنسین متخصص را برای برطرف کردن مشکل شما به محل مورد نظرتان ارسال کند.

تعمیرات جاروبرقی لایف

برخی از مشکلات جاروبرقی لایف و دلایل بروز آن ها

صدای جاروبرقی هنگام کار زیاد است.

یکسره کار کردن موتور جاروبرقی.

کار نکردن جاروبرقی.

روشن نشدن جاروبرقی.

جاروبرقی به هنگام کار صدای زیادی تولید میکند

دلیل صدای زیاد جاروبرقی به هنگام کار چیست

یکی از اصلی ترین مشکلات جاروبرقی صئای گوش خراش آن به هنگام کار است که در صورت عدم توجه به این مشکل باعث بروز مشکلات د رجاروبرقی میشود.

اولین موضوع قابل توجه در صورت بروز مشکل این است که نوع موتور جاروبرقی پر صدا است یا کم صدا.

در صورت کم صدا بودن نوع موتور شما باید برای برطرف کردن این مشکل به موارد زیر توجه کنید:

یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل خراب بودن بلبرینگ جاروبرقی است، بلبرینگ را بررسی کنید و مطمئن شوید که دچار مشکل نشده است.

خرابی پروانه دستگاه نیز میتواند باعث بروز این مشکل باشد، پروانه دستگاه را بررسی کنید از سالم بودن آن مطمئن شوید.

در صورت جرقه زدن کلکتور، جاروبرقی تولید صدای گوش خراش می کند.

چرا موتور جاروبرقی یکسره کار میکند

شاید این اتفاق برای شما هم پیش آمده باشد که جاروبرقی را به پریز وصل کرده اید ولی جاروبرقی یکسره کار می کند،

دلیل یکسره کار کردن جاروبرقی چیست؟

اولین موضوع قابل توجه در هنگام بروز این مشکل بررسی کردن کلید جاروبرقی است زیرا این امکان وجود دارد که کلید جاروبرقی شما با مشکل رو به رو شده باشد، مطمئن شوید که کلید جاروبرقی به خوبی کار می کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث بروز این مشکل میشود خرابی دیمر دستگاه است، دیمر جاروبرقی را بررسی کنید و مطمئن شوید که این موضوع باعث یکسره کار کردن جاروبرقی نیست.

یکی دیگر از مشکلاتی که برطرف کردن آن نیاز به تخصص بالایی دارد یکسره کار کردن موتور جاروبرقی است که برطرف کردن آن نیاز به تخصص بالایی شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات تخصصی به همیکسو مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

جاروبرقی کار نمی کند، دلیل کار نکردن جاروبرقی چیست؟

دلایل مختلفی باعث میشوند که جاروبرقی شما کار نکند اما از دلایل اصلی این موضوع میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کیت الکتریکی جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهید، این امکان وجود دارد که کیت الکتریکی جاروبرقی شما دچار مشکل شده باشد.

اتصالات مرتبط با موتور و ذغال های موتور را مورد بررسی قرار دهید و از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.

پلاتین های سیم جمع کن مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید پلاتین ها قطع نشده باشند.

سیم جاروبرقی را به خوبی بررسی کنید امکان قطعی سیم جاروبرقی وجود دارد.

جاروبرقی روشن نمی شود، دلیل بروز این مشکل چیست؟

یکی از مشکلاتی که بیشتر مراجعه کنندگان برای آن به همیکسو مراجعه میکنند عدم روشن شدن جاروبرقی است که دلایل مختلفی باعث بروز این مشکل می شوند.

در ادامه مقاله با دلایل بروز این مشکل آشنا خواهیم شد:

دوشاخه را بررسی کنید، این امکان وجود دارد که دوشاخه جاروبرقی دچار مشکل شده باشد.

موتور و مدار سری جاروبرقی را چک کنید و مطمئن شوید که دچار قطعی نشده باشد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود، خرابی کلید خاموش و روشن است زیرا در صورت خرابی کلید خاموش و روشن جاروبرقی شما روشن نمی شود.

در صورت بروز مشکلاتی که نیاز به تخصص بالایی دارد میتوانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز همیکسو مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

تعمیرات جاروبرقی لایف

ما در این مقاله برخی از مشکلات غیر تخصصی و پیش پا افتاده جاروبرقی را برای شما بازگو کردیم تا در صورت بروز این مشکلات بتوانید مشکل جاروبرقی خود را برطرف کنید. اما برخی از مشکلات وجود دارد که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد، در صورتی که تخصص کافی برای برطرف این مشکلات را ندارید بهتر است که برای برطرف کردن این مشکلات اقدام نکنید زیرا این امکان وجود دارد که باعث بروز خسارت و مشکلات بیشتری در جاروبرقی شوید. در صورت بروز اینگونه مشکلات میتوانید به همیکسو مراجعه کنید و با کمک گرفتن از تکنسین های ما مشکلات خود را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *