تعمیر اجاق گاز ویرپول

تعمیر اجاق گاز ویرپول

تعمیر اجاق گاز ویرپول ، تعمیرات اجاق گاز ویرپول

در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز  ویرپول هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما یا انتقال یا جابجایی دستگاه معیوب ویرپول شما نمی باشد و این یکی از ویژگی های مهم خدمات اکثر تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی تعمیر اجاق گاز ویرپول و لوازم خانگی ویرپول می باشد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد. این ویژگی موجب شده است تا کارشناسان ما در محل شما حضور یابند و تعمیرات محصولات ویرپول را در منزل شما انجام دهند.

با این روش رضایت مشتریان بیش از پیش فراهم شده است و قدم بزرگی در راستای رضایت مشتریان برداشته ایم.

تعمیرات اجاق گاز ویرپول

تعمیر اجاق گاز ویرپول

ویژگی مرکز تعمیر اجاق گاز ویرپول

اجاق گاز یکی از وسایل پر کاربرد در منزل به شمار می رود که در طول روز کاربرد فراوانی دارد. در واقع نیاز به استفاده از اجاق گاز سبب می شود تا خانوار ها تمایل به اجرای کار تعمیر در مدت زمان کم داشته باشند و این امر تنها توسط برخی از مراکز ممکن است.

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیر اجاق گاز  دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی ویرپول با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند ویرپول و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ویرپول آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند

تعمیرات در محل

با جابه جایی  اجاق گاز احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما  اجاق گاز خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و  اجاق گاز را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر  اجاق گاز شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر گاز به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن اجاق گاز شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر گاز چون به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  اصل و اورجینال است و از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات اجاق گاز ویرپول  را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات اجاق گاز ویرپول

تعمیرات اجاق گاز ویرپول

مشکلات احتمالی و راه های تعمیرات اجاق گاز:

یکی از مشکلاتی که معمولا برای اجاق گاز ها پیش می آید این است که شعله قدرت کافی ندارد و برای تعمیر این مشکل شما می توانید با تنظیم پیچی که در روی پیلوت قرار گرفته است قدرت شعله را زیاد نمایید. روشن نشدن شعله نیز یکی دیگر از مواردی است که در اجاق های منزل پیش می آید و برای تعمیرات اجاق گاز ویرپول در این زمان بهتر است تا توسط تعمیرکاران قطعاتی چون سنسور دما و پیلوت بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. استشمام بوی گاز از اجاق گاز نیز یکی دیگر از مواردی است که معمولا برای اجاق های در منزل اتفاق می افتد و برای رفع آن نیز می توان با چک کردن لوله و بست ها این مشکل را رفع نمود.

انجام کلیه خدمات از جمله :

  • درست کردن و تنظیم شعله
  • رفع نشتی اجاق گاز
  • تعمیر و سرویس فر و گریل اجاق گاز
  • درست کردن برق گرفتگی اجاق گاز
  • درست کردن جرقه زن گاز که اتصالی کرده و صدای فندک قطع نمیشود
  • تعویض ترموکوپل اجاق گاز
  • تبدیل کردن اجاق گاز شهری به کپسولی و برعکس
  • انجام کلیه امور تعمیراتی اجاق گاز ویرپول  توکار و فردار
  • سرویس و تنظیم فر
  • خدمات و سرویس گاز
  • علت خاموش شدن فر توکار
  • علت خاموش شدن فر اجاق گاز
  • خرابی فندک اجاق گاز
  • و ….

اگر نیازمند سرویس اجاق گاز ویرپول یا تعمیر اجاق گاز ویرپول در تهران هستید، شرکت هومیکسو می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیرات اجاق گاز ویرپول در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که اجاق گاز شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند و یا فندک اجاق گاز کار نمی کند شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم را در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ویرپول در تهران دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

نمایندگی های مجاز اجاق گاز ویرپول در سراسر تهران:

غرب تهران

نمایندگی اجاق گاز در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز ویرپول در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران

نمایندگی اجاق گاز ویرپول در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران

نمایندگی اجاق گاز  در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

 

جهت تعمیر اجاق گاز ویرپول خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177394838

 02122737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *