تعمیر اتو تفال

تعمیر اتو تفال

تعمیر اتو تفال

 

تعمیر اتو تفال

تعمیر اتو تفال

تعمیر اتو تفال توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اتو تفال در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات اتو تفال هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر اتو تفال ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

آموزش تعمیر اتو تفال

اتوها معمولاً خیلی کم با مشکل خرابی رو به ‌رو خواهند شد، زیرا جزو دستگاه هایی نیست که در طول روز، مداوم مورد استفاده قرار بگیرد.

به همین دلیل اغلب بسیار دیر خراب میشوند. با این وجود دستگاه اتو در هر خانه ‌ای نیاز ضروری است. در بسیاری از مواقع اتو ها دچار آسیب های یکسانی میشوند که از جمله آن ها میتوان موارد زیر را نام برد :

  • کم شدن حرارت اتو
  • بخار نکردن اتو
  • گرم نشدن اتو
  • نشت آب از اتو
  • گرمای بیش از حد تولید کردن  اتو

آموزش تعمیر ترموستات اتو تفال به شرح زیر است

 

  • پیچ محافظ پلاتین سطح اتو و ترموستات را به وسیله پیچ بازکن (پیچ‌گوشتی) باز و به راحتی از یکدیگر جدا نمایید.
  • بازو بی متالی ترموستات اتوبخار را که توسط پیچ کوچک پرس شده، از سطح آن جدا کنید.
  • بازو ترموستات اتو بسیار ظریف است. توجه داشته باشید که آن را به آرامی از داخل دستگاه جدا نمایید. ممکن است ترموستات آسیب جدی ندیده باشد.
  • با یک روش ساده، مقاومت دستگاه المنت به سطح صاف اتو با دقت انجام شود. مقاومت عایقی دستگاه در برابر رفع عیب اتو در حالت استاندارد 10 مگا اهم خواهد بود. حتی اگر از 10 مگا اهم ذره‌ای کمتر باشد، باید علاوه بر کفی فلزی اتوبخار، المنت نیز تعویض شود.

برد اتو تفال

تعمیر برد اتو تفال توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اتو تفال در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

در صورت بروز مشکل در برد دستگاه اتوی تفال شما با نزدیک ترین مرکز نمایندگی تعمیرات اتو تفال تماس بگیرید تا متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اتو در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

نمایندگی تعمیرات تفال

 

سرعت در تعمیر

 

تکنسین های متخصص در نمایندگی تعمیرات هومیکسو جهت تعمیر اتو تفال شناخت کامل به تمام قطعات و تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای اتو پرس به وجود آید را دارند و این امر باعث شده تا با بالاترین سرعت کار خود را انجام دهند.

هزینه مناسب تعمیر

 

هدف اصلی هومیکسو ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. قطعات استفاده شده در اتو پرس، بصورت تمام اصل بوده و با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

ضمانت تعمیر دستگاه

پس از ارائه خدمات در هومیکسو، در صورتی که اتوپرس در بازه زمانی 100 روزه بعد از تحویل دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد به صورت کاملا رایگان انجام می گردد.

تعمیر اتو مخزن دار تفال

تمیز کردن اتو برای جلوگیری از بسته شدن محفظه‌های آن

بهتر است که هر چند وقت یکبار، اتو خود را تمیز کنید. زیرا محفظه آب و محفظه زیر سطح فلزی دستگاه اتو رفته‌ رفته بسته خواهد شد. با استفاده از یک سنجاق می‌توانید محفظه زیر سطح را تمیز کنید تا امکان رسوب ‌گذاری وجود نداشته باشد. در برخی مواقع، محفظه آب نیز ممکن است بسته شود که می‌توانید با یک سنجاق، آن را باز کنید.

هشدار های ایمنی و آموزشی تعمیرات اتو

نکات ایمنی و مهمی  را که باید با آن ها توجه داشته باشید تا از خراب شدن اتو جلوگیری کنید، با دقت مطالعه فرمایید. با رعایت چند نکته ایمنی و آموزش تعمیرات اتو به خوبی از اتو خود محافظت خواهید کرد و از خراب شدن آن نیز جلوگیری می کنید:

  • جنس پارچه‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ پس در هنگام اتو زدن با توجه به جنس لباستان، درجه ترموستات را مطابق دستورالعمل دستگاه اتو تنظیم نمایید. ممکن است برخی از پارچه‌های نازک توسط گرمای زیاد، سریعاً بسوزند.
  • هنگام پر کردن آب اتو مواظب باشید که بیش ‌از اندازه استاندارد درج‌ شده، آن را پر نکنید.
  • برخی از لباس‌ها دارای دکمه، زیپ، غزن و… هستند. در هنگام اتو زدن مراقب باشید تا سطح فلزی اتو به وسیله این اجسام دچار آسیب نشود.

نمایندگی تعمیر اتو بخار تفال در تهران

 

تعمیر اتو تفال در تهران

تعمیر اتو تفال در تهران

گروه تخصصی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اتو تفال هومیکسو با استفاده از متخصصان زبده در امر تعمیرات انواع اتو علاوه بر ارائه ی یک کار تخصصی ، از نگرانی های شما در امر تعمیرات کاسته و نوید انتخابی درست جهت تعمیرات انواع اطو را به شما می دهد.

اتوبخارها از لوازم بسیار رایج خانگی هستند که معمولا یا برای نگهداری آنها بی توجه هستند یا به شکل اشتباهی از آنها نگهداری و استفاده می شود. برای طول عمر بالا و سالم ماندن اتوبخارهابه نکات زیر برای نگهداری و استفاده آنها توجه نمایید:

  •    هرگز برای اتوکشی از آب معطر یا آب همراه با محلول نرم کننده لباس استفاده نکنید ، آب مورد استفاده باید آب تمیز و بدون رسوبات باشد. برای این کار از آب مقطر استفاده کنید. توجه کنید که آب مقطر با آب جوشیده فرق می کند.
  •    برای اتوکشی بهتر، لباس های تیره را برای محافظت از براق شدن یا تغییر رنگ از داخل اتو کنید.
  •    به طور مستقیم روی دکمه ها یا سایر قسمت های مشابه لباس اتو نکنید. در بعضی موارد حرارت اتو ممکن است دکمه را ذوب کند و به لباس و صفحه زیرین اتو آسیب برساند.
  •    همچنین برای محافظت از صفحه زیرین اتوبخار، روی زیپ لباس ها یا سایر قسمت های فلزی و یا تیز لباس اتو نکنید، چرا که باعث ایجاد خراش روی صفحه می شوند.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه اتوی تفال شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اتو تفال به شماره تماس 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اتو تفال شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اتو تفال در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *