تعمیر یخچال پارس

تعمیر یخچال پارس

تعمیر یخچال پارس ، تعمیرات یخچال پارس

تعمیر یخچال پارس به صورت تخصصی در محل توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر یخچال پارس صورت می گیرد.اگر یخچال فریزری که استفاده میکنید برند پارس هست و نیاز به تعمیر یا سرویس و یا نصب دارد ، ما یخچال PARS شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی استفاده می کنیم  و در صورت سرویس شدن و نصب نیز میتوانیم با اعزام متخصصین خود در کوتاه ترین زمان مشکل شما را حل نموده و تا مشکل را برای همیشه و به صورت کامل برطرف میکنیم. اگر یخچال شما خراب شده در هر نقطه از تهران و کرج که هستید با مرکز مجاز تعمیرات یخچال پارس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم.

تعمیرات یخچال پارس

تعمیر یخچال پارس

نمایندگی تعمیر یخچال پارس

بررسی ها نشان می دهد که افراد ترجیح می دهند تا خدمات را به صورت روزانه و بدون فوت وقت استفاده کنند. از این رو نمایندگی اصلی یخچال پارس ارائه خدمات را در کمتر از چند ساعت انجام می دهد.

در واقع از زمان ثبت درخواست در این مرکز تا ارائه خدمات در منزل تنها چند ساعت زمان لازم است. علاوه بر این افراد می توانند با مرکز برای تعیین دریافت خدمات تعامل داشته باشند و هماهنگی های مورد نیاز را انجام دهند.

مرکز تعمیر یخچال پارس با این روش توانسته از اتلاف وقت جلوگیری کند و تعیین زمان ارائه خدمات را بر اساس زمان آزاد مشتریان تنظیم نماید. این شیوه از ارائه خدمات برای افرادی که شاغل بوده و توان دریافت خدمات در ساعات کاری و اداری را ندارند بسیار مناسب بوده و از بار مشکلات آن ها خواهد کاست.

نکات مهم و کلیدی برای تعمیرات یخچال پارس

  • شروع به کار دستگاه: برای آغاز کار دستگاه، پس از اتصال به برق بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد.
  • استفاده از ترانس جهت اتصال دستگاه به برق: تحقیقات انجام شده روی لوازم برقی و دستگاه های الکترونیکی نشان می دهد که ضعف و نوسانات برق شهر (حتی نوساناتی که برای ما محسوس نیست)  یکی از مهمترین عوامل اصلی خرابی و از کار افتادگی این دستگاه ها است.  بنابراین برای تنظیم و کنترل این نوسانات و طول عمر بیشتر دستگاه یخچال فریزر خود، حتماٌ از ترانس استفاده کنید.
  • تمیز کردن یخچال: فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در خرابی وسایل برقی منجمله یخچال، خاک گرفتن آن ها، قرار گرفتن در مکان های خاک گرفته و نیز کثیف شدن آن هاست. بنابراین حتماٌ هرچندوقت یکبار یخچال خود را به جلو کشیده و زیر آن را تمیز نمایید.

همچنین بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال را نیز می توانید با محلول آب و جوش شیرین شستشو دهید. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و نیز در امان ماندن از خطر برق گرفتگی بهتر است زمان تمیز کردن داخل یخچال آن را از برق بکشید.

  • پس از نصب دستگاه یخچال فریزر حدود 20 قالب یخ اول و 7 لیوان آب اول را دور بریزید. یخها و آبهای اولیه ممکن است حاوی ذرات داخل لوله شلنگ آب و یا منبع تغذیه آب بوده و یا بوی آنها را بدهد. این عمل در صورت عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه لازم الاجرا می‌باشد.
  • هرگز قوطی نوشابه یا کنسرو را جهت سریع خنک شدن در محفظه نگهداری یخ قرار ندهید. این کار باعث خرابی یخساز خودکار می‌گردد
  • هرگز از ظروف کریستال نازک و یا ظروف سفال جهت دریافت یخ استفاده نفرمایید. این ظروف احتمال شکستن دارند.
  • ابتدا یخ را در لیوان ریخته و سپس آن را با آب یا نوشابه ‌های دیگر پر نمایید. زیرا افتادن یخ در آب باعث ایجاد ترشحات در اطراف لیوان می‌گردد
تعمیرات یخچال پارس

تعمیر یخچال پارس

نقص فنی موجود در یخچال رنزو که نیاز به تعمیر یخچال پارس دارد شامل:

مشاورانی که در مرکز تعمیرات یخچال پارس فعالیت می کنند به صورت کامل اطلاعاتی درباره ی این محصول داشته و بنابراین هنگام صحبت با مشتریان می توانند نواقص موجود را شناسایی کنند.مشتریان از روی علائمی که روی یخچال ایجاد می شود به نقایص پی می برند اما مشاوران مرکز تعمیر یخچال  می بایست از بعد فنی این اطلاعات را رصد کنند.

بنابراین کیفیت کار مشاوران و نیاز های مشتریان وابستگی زیادی به یکدیگر دارد و می تواند بهترین نتایج را ایجاد کند.بعد از آن نوبت به کارشناسان و تکنسین فنی است که با اعزام به محلف کار آن ها آغاز می شود. کارشناسان تیم مرکز تعمیرات یخچال پارس دانش کافی در این زمینه دارند و پس از عیب یابی کار تعمیر را شروع خواهند کرد.

فریزر خوب منجمد نمی‌کند.

موتور یخچال خیلی داغ شده است.

یخچال برفک می‌زند.

از آبریز یخچال آب قطره قطره خارج نشت می‌کند.

فشار آب آبریز یخچال کم است.

یخچال صدا می‌دهد.

یخچال اتومات نمی‌کند.

یخچال روشن نمی‌شود.

مواد داخل یخچال منجمد شده و سرما بیش از حد زیاد است.

بدنه یخچال برق دارد.

صدای یخچال زیاد و غیرعادی است.

قبل از اینکه یخچال  کار کند، صدای خاصی می‌دهد و از کار می‌افتد.

موتور یخچال خوب کار می‌کند، سرما مناسب است ولی لامپ روشنایی روشن نمی‌شود.

موتور یخچال کم کار می‌کند و سرمای یخچال کم شده است.

موتور یخچال مدت زیادی کار می‌کند، سرما مناسب نیست ولی گاز یخچال کامل می‌باشد.

فریزر یخچال فریزر خوب خنک می‌شود، ولی قسمت یخچال اصلا خنک نمی‌شود.

اواپراتور یخچال برفک زیاد می‌زند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما به تکنسین مربوطه ارجاء داده تا برای تعمیرات یخچال شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *