تعمیر ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ظرفشویی سامسونگ ، تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ظرفشویی سامسونگ را باید به تکنسین های نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ سپرد تا با عیب یابی صحیح ،ایراد  اصلی دستگاه را تشخیص دهند و از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری کنند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در اکثر خانه ها ماشین ظرفشویی موجود است و با مشغله کاری که همه در خانه ها دارند ترجیح میدهند زمانی را که صرف شستن ظرف ها پای سینک ظرفشویی صرف میکنند را با خانواده باشند و از این رو ماشین ظرفشویی اهمیت و کاربرد موثر خود را بیش از پیش نمایان میکند.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ

تعمیرکاران  ما در مرکز تعمیرات ظرفشویی سامسونگ از متخصصین با تجربه در امر تعمیر ظرفشویی سامسونگ میباشند که با تجربه چند دهه در امر تعمیر به این تخصص رسیدند و تمام سعی خود را میکنند که در کوتاه ترین زمان ممکن ظرفشویی شما را تعمیر کنند و تا جایی که ممکن است قطعه ای که خراب شده را تعمیر کنند نه تعویض.

با توجه به شرایط کشور ما و تحریم های زیادی که روی کشور ما اعمال میشود قطعه اورجینال به سختی بدست می آید و نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ  چون با مجوز اتحادیه شروع به کار کرده به صورت محدود قطعات اورجینال دریافت میکند و از این رو  نگران قطعه تعویضی ماشین ظرفشویی خود هم نباشید .

از بابت هزینه های تعمیرات ظرفشویی سامسونگ  باید این نکته را متذکر شوم که این مرکز چون زیر نظر اصناف و نمایندگی سامسونگ میباشد نرخ مصوب شده ای را دارد و نمی تواند مبلغ بیشتری را دریافت کند. و هزینه تعمیر هم بستگی به خرابی دستگاه شما دارد و هزینه حدودی قبل از اعزام متخصصین به منزل شما توسط تعمیر کاران مجموعه هوممیکسو  که از خرابی دستگاه شما مطلع هست با خبر میشوید و در صورت تمایل میتوانید اجازه اعزام نیرو را به محل مورد نظر بدهید.

نکات لازم برای استفاده بهینه از ظرفشویی

-دقت کنید دقیقا به همان اندازه پیشنهادی، پودر داخل ماشین ظرفشویی بریزید. پودر بیش تر روی ظرف ها باقی می ماند و مقدار کم تر آن باعث کثیف ماندن ظروف می شود.
2- تنها زمانی که ماشین ظرفشویی پر است، شستشو را آغاز کنید. در صورت پر نبودن، برای از بین بردن بوی غذا از دور آبکشی استفاده کنید.
3- از مایع براق کننده استفاده کنید. براق کننده، کشش سطحی آب را کم کرده و مانع ایجاد لکه آب روی ظروف می شود. به خصوص در جاهایی که آب سخت دارند، باعث خشک شدن زودتر ظروف شده و در مصرف انرژی در دور خشک کن صرفه جویی می کند.
4- ظرف ها را با کم ترین درجه حرارت خشک کنید. حرارت زیاد روی لیوان های بلور لکه به جا می گذارد.
5- ظروف زیر را داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
آکریلیک، قطعات چسب دار، تمام آلومینیوم، آنتیک، برنز، چدن، ظروف چینی با تزیینات متالیک، کریستال، ظروف پلاستیکی که برچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند، کارد و چنگال با دسته های استخوانی، پلاستیک، چوبی یا منبت کاری شده، قاشق و چنگال های طلایی، آهنی، چاقوها، بسیاری از تابه و قابلمه های نچسب، شیشه شیر، ظروف مفرغی، ابزارهای پلاستیکی، قوطی و قاشق های چوبی.
6- پودر را روی قاشق و چنگال های نقره ای نریزید، چون لکه های قهوه ای و کدر ایجاد می کند.
7- قرار دادن بیش از حد قاشق و چنگال داخل سبد مخصوص، موجب خش افتادن آن ها می شود.
8- فلزهای مختلف را با هم داخل ماشین قرار ندهید. بشقاب های نقره و قاشق و چنگال های فولاد ضد زنگ را حتی در دور آبکشی ساده، همزمان داخل ماشین نگذارید. واکنش بین دو فلز به هر دو آسیب می رساند. چاقوها را به دلیل لبه فلزی از ظروف نقره دور نگه دارید.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

چه موقع باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام کنید؟

توصیه می شود در صورت بروز هر یک از نواقص زیر در اولین فرصت با تعمیرکار ماشین ظرفشویی تماس بگیرید:

  • ماشین ظرفشویی روشن نمی شود: اگر برق ورودی مشکلی ندارد احتمالا برد الکتریکی دستگاه ایراد دارد که باید توسط متخصصین تعمیر و یا تعویض شود.
  • ماشین ظرفشویی آبگیری نمی کند: اگر مسیر ورود آب کاملا عادی ست باید آکواستاپ ماشین ظرفشویی توسط تعمیرکاران بررسی شود.
  • ماشین ظرفشویی آبگیری کرده اما برنامه اجرا نمی شود:ممکن است ایراد از موتور و یا سیم کشی دستکاه باشد.
  • آب ماشین ظرفشویی گرم نمی شود: المنت دستگاه و یا سنسور حرارتی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
  • ماشین ظرفشویی خطا می دهد: خطای هر دستگاه با توجه به برند آن دستگاه نشانه یک ایراد مشخص است.
  • ظرفها را به خوبی نمی شوید و روی ظروف لکه باقی می ماند: برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی ایراد دارد.
  • ظرفهای داخل ماشین ظرفشویی خیس می ماند و خشک نمی شوتد.

در صورت بروز چنین مشکلاتی و یا هر ایراد دیگری که ظرفشویی شما به خوبی سابق کار نمیکند میتوانید با کارشناسان ما به صورت رایگان صحبت کنید و مشاوره و راهنمایی بگیرید و در صورت نیاز به تعمیر کار درخواست خود را ثبت کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیرات ظرفشویی سامسونگ شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند.

02177145282

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *