تعمیر اجاق جنرال

تعمیر اجاق جنرال

تعمیر اجاق جنرال

 

تعمیر اجاق گاز جنرال

تعمیر اجاق گاز جنرال

تعمیر اجاق جنرال توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق جنرال در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات اجاق گاز جنرال هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات اجاق جنرال ، خدمات تعمیر اجاق جنرال را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

تعمیر اجاق گاز جنرال

 

برند جنرال الکتریک در بازارهای جهانی با تولید اجاق گازهایی منحصربفرد و قابل اطمینان شناخته می شود.

این برند آمریکایی در مقایسه با دیگر مارک های تولید اجاق گاز، از آن ها پیشی گرفته است و شاید بتوانیم جنرال الکتریک را بهترین برند تولید اجاق گاز در دنیا معرفی کنیم.

بنابراین طبیعی به نظر می رسد که به دنبال حفظ این اجاق گاز ارزشمند در منزل خود باشید، و سرویس و تعمیرات اجاق گاز جنرال الکتریک برایتان مهم باشد.

هومیکسو می تواند با ارتباط مستقیم با متخصصین مرکز تخصصی تعمیرات جنرال الکتریک و ارسال آن ها به محل شما، خیال شما را از یک سرویس حرفه ای راحت کند.

برای استفاده از این خدمات مقرون به صرفه و با کیفیت، تنها نیاز به یک تماس برای تعمیر اجاق گاز جنرال خواهید داشت.

با ما همراه باشید تا بیشتر با خدمات مرکز تخصصی تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک آشنا شوید.

 

تعمیر گاز استیل جنرال

 

ممکن است اجاق گاز یا فرگاز جنرال شما با مشکلاتی مانند: روشن نشدن، خاموش شدن مداوم، مسدود شدن سرشعله ها، از کار افتادن فندک، یکنواخت نبود دمای فر، روشن نشدن فر، باز و بسته نشدن درب فر، کار نکردن فن فر و… رو به رو شود. اگر هر یک از این مشکلات و یا موارد دیگری را در اجاق گاز جنرال خود مشاهده کردید، هر چه سریعتر برای تعمیرات آن اقدام کنید. نگران دستگاه خود نباشید هر گونه مشکل دستگاه شما نیز به صورت تضمینی برطرف خواهد شد.

 

قطعات جنرال استیل

 

تأمین قطعات جنرال استیل به شکل اورجینال و ایجاد دسترسی به لوازم‌ یدکی محصولات تنها یکی از وظایف نمایندگی جنرال استیل است. نمایندگی‌های رسمی لوازم خانگی، از تکنسین‌های حرفه‌ ای و  از نظر فنی مورد تأیید شرکت‌ های تولیدکننده هستند، استفاده می‌کنند.

دفتر مرکزی جنرال استیل برای موفقیت بیشتر، برنامه‌های آموزشی تکمیلی و مستمر برای کارشناسان خود در فاصله‌های زمانی منظم برگزار می‌کند، چراکه مسئول نهایی تعمیرات و عیب ‌یابی قطعات را نه کارشناس بلکه نمایندگی جنرال استیل می‌داند.

نمایندگی اجاق گاز جنرال در تهران

 

نمایندگی جنرال استیل همواره بهترین مرجع پاسخگوی مشتریان در مواجهه با مشکلات احتمالی این لوازم‌ خانگی است. تأمین قطعات اورجینال که از مهم ‌ترین بخش‌های خدمات پس از فروش است، تنها در نمایندگی جنرال استیل که مورد تأیید کارخانه است، انجام می‌شود.

این سیاست تولیدکنندگان لوازم ‌خانگی باعث شده است تا مشتریانی که به فکر استفاده طولانی ‌مدت از محصولات خانگی پس از انجام تعمیرات هستند، تنها به نمایندگی رسمی جنرال استیل مراجعه کنند.

دلیل دیگر برتری نمایندگی جنرال استیل نسبت به سایر تعمیرکاران به دلیل داشتن گارانتی قطعات یدکی می باشد.

گارانتی قطعات تعمیری و ضمانت محصولات مورد استفاده توسط نمایندگی جنرال استیل، مورد تأیید نمایندگی مرکزی جنرال استیل است.

ضمناً تکنسین‌های ارسالی نمایندگی‌های رسمی برای تعمیر لوازم خانگی جنرال استیل با تجهیزات کامل در محل حاضر شده و پس از تخمین زمان و هزینه ی نهایی انجام تعمیرات، فعالیت خود را شروع می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات اجاق جنرال

 

با سپردن تعمیرات اجاق گاز جنرال الکتریک به نمایندگی مجاز آن، به راحتی مشکلات را در مدت زمانی کوتاه رفع کنید. توصیه ی کارشناسان همواره این بوده است که در صورت بروز مشکلات در لوازم خانگی خود، هرگز از هر تعمیرگاهی کمک نخواهید. بهتر است برای تعمیر حتما از نمایندگی مجاز برند کمک بخواهید.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق جنرال الکتریک به صورت کاملا تخصصی در زمینه تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک آموزش‌های لازم را دریافت می ‌کنند. بنابراین با دانش و تخصص کافی اقدام به رفع مشکلات خواهند کرد.

در اینصورت دیگر مشکلی برای لوازم شما رخ نمی‌دهد. ما با بهره مندی از جدید ترین روش‌های روز، مشکلات لوازم شما را رفع میکنیم. اگر اجاق گاز شما دچار مشکلی خاصی باشد شعله‌های اجاق گاز یکدست نیستند، بوی گاز از آن خارج می‌شود و… با ما همراه باشید تا تعمیر اجاق جنرال انجام شده و همه ی مشکلات را رفع کنید.

تعمیر گاز رومیزی جنرال

چرا شعله‌های اجاق گاز جنرال الکتریک زرد می‌سوزد؟

 

  • در حالت طبیعی شعله‌های اجاق گاز باید به رنگ آبی بسوزد. در غیر اینصورت نشان دهنده بروز مشکل در گاز می باشد. بنابراین لازم است برای رفع مشکل یکسری موارد را بررسی کنید.
  • در صورت بروز این مشکل نسبت هوایی که به شعله می ‌رسد میزان نیست. در اینصورت باید از یک تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق جنرال بخواهید آن را تنظیم کند.
  • همچنین کثیف شدن مشعل‌ها نیز در بروز این مشکل دخیل می باشند. بهتر است مشعل‌ها را به طور مرتب تمیز کنید.

تعمیر گاز صفحه ای جنرال

 

تعمیر اجاق گاز جنرال

تعمیر اجاق گاز جنرال

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز جنرال الکتریک چیست؟

 

  • اگر اجاق گاز شما روشن نشود ابتدا باید مشعل‌ها را بررسی کنید. در بیشتر موارد گرفتن سوراخ‌های مشعل در بروز این مشکل دخیل خواهد بود. همچنین اگر پیلوت مسدود شده باشد این مشکل رخ می‌ دهد.

توصیه می‌ شود قبل از بروز این مشکل، حتما به طور مرتب سوراخ‌های مشعل و اطراف شعله‌ها را تمیز کنید. برای اینکار می‌ توانید از یک مسواک کهنه استفاده کنید.

  • در صورتی که با تمیز کردن مشکل رفع نشود لازم است پیلوت تعویض شود.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه فر شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اجاق جنرال به شماره تماس  88592650 و 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اجاق جنرال شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق جنرال کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *