دسته‌بندی نشده

نمایندگی لباسشویی هیوندای

نمایندگی لباسشویی هیوندای ، تعمیر لباسشویی هیوندای

نمایندگی لباسشویی هیوندای در تهران اماده ارائه خدمات سرویس ، نصب و تعمیر لباسشویی هیوندای به تمامی همشهریان ساکن تهران میباشد و با هزینه های دریافتی که زیر نظر اتحادیه و نمایندگی لباسشویی هیوندای میباشد میتوانید در کوتاه ترین زمان با قطعات اورجینال در صورت نیاز لباسشویی خود با مارک هیوندای را تعمیر کنید و خیال خود را از بابت تشخیص دهی صحیح خرابی دستگاه و استفاده از قطعات اورجینال راحت کنید.

نمایندگی لباسشویی هیوندای

تعمیر لباسشویی هیوندای

تاریخچه برند هیوندای

هیوندا شرکت بزرگی در کشور کره ی جنوبی می باشد که در سال ۱۹۴۷ تاسیس شده است . این شرکت به عنوان بزرگ ترین گروه صنعتی در کشور کره جنوبی شناخته می شود . زمینه های فعالیت این شرکت بسیار گسترده است و معمولا با اتومبیل های خودش معروفیت دارد .شرکت هیوندا  تولید کننده محصولات لوازم خانگی نیز می باشد.

مشکلات لباسشویی هیوندای

ایجاد سرو صدای زیاد و لرزش غیرمعمول در هنگام کار کردن لباسشویی :

اگر ماشین در هنگام کار کردن صدا و ارتعاشات بیش از حد نرمال خود ایجاد میکند ، گرچه این مشکل میتواند دلایل متعددی داشته باشد اما دلیل اصلی آن سبد چرخشی ماشین لباسشویی می باشد. برای تعمیر و حل این مشکل از کارشناس مربوطه نمایندگی لباسشویی هیوندای  کمک بگیرد تا از آسیب های احتمالی به قطعات جلوگیری نمایید.

باز و یا  بسته نشدن درب ماشین لباسشویی :

اگر درب لباسشویی هنگام باز و یا بسته شدن دچار مشکل می شود اغلب این مشکل مربوط به قفل درب بوده و با تعویض آن مشکل رفع خواهد شد ، اما گاهی اوقات عدم کار کرد درست قفل به علت از بین رفتن طراز ماشین لباسشویی هم اتفاق می افتاده و یا خراب بودن میکروسویج درب یا در مواردی خراب بودن برد الکترونیکی لذا بهتر است برای بررسی این مورد نیز از تخصص کارشناسان بهره برده و امکان آسیب بیشتر را کاهش دهید.

خروج کف از درب ماشین لباسشویی هنگام کار:

فرسوده شدن واشر درب میتواند عامل این مشکل باشد. همچنین ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مشکل به وجود آید و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ هستند ، لذا در صورت تکرار این مورد (با وجود سنگین نبودن بار ماشین) ، بررسی توسط کارشناس نمایندگی لباسشویی هیوندای  همواره پیشنهاد میگردد.

نشتی آب در لباسشویی :

در صورت مشاهده این مشکل حتما بلافاصله ماشین لباسشویی را خاموش کرده و از پریز برق خارج نمایید. این مورد ممکن است به دلایلی مختلفی از جمله وجود شکاف در راه خروجی آب ، وجود نشتی در دیگ ماشین لباسشویی و …. اتفاق بیفتد. به دلیل خطر برق گرفتگی این مورد را نیز به صورت شخصی بررسی ننمایید. برای رفع این مورد علاوه بر نیاز به تخصص ، رعایت موارد ایمنی (مانند استفاده از کفشهای عایق و …) بسیار پر اهمیت می باشد.

بوی بد و سوختگی در لباسشویی :

گاهی ممکن است بویی چون سوختگی و یا آب شدن پلاستیک را هنگام روشن نمودن ماشین لباسشویی حس کنید ، در این صورت نیز مانند مورد قبل از استفاده از ماشین لباسشویی خود داری نمایید ، چراکه این مورد بدون شک مربوط به اجزای داخلی دستگاه بوده و ممکن است تشخیص آن نیاز به باز کردن بدنه و بررسی اجزا آن داشته باشد.

پوسیدگی یا شکستگی بدنه لباسشویی :

این مشکل به علت ضربه و یا پوسیدگی اتفاق می افتد. در صورت وجود پوسیدگی ، ممکن است این پوسیدگی برای اجزای داخلی نیز اتقاق افتاده باشد ، پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید.

عدم کار کرد کلید ها و یا تایمر درجه:

در صورتی که از اتصال برق و همچنین فعال نبودن قفل کودک مطمئن هستید و به نظر میرسد مشکل از این بخش نمی باشد ، سریعا اتصال برق را قطع کرده و از باز کردن کلیدها وتایمر بپرهیزید. سیم کشی های داخلی پشت کلیدها ممکن است در نگاه اول واضح به نظر بیایند ، ممکن است تصور کنید که یک قطعی ساده در اتصال سیم هاست اما هرگز با این تصورات اقدام به رفع مسئله نکرده و احتیاط لازم را به خرج دهید.

تعمیر لباسشویی هیوندای

تعمیر لباسشویی هیوندای

خدمات مرکز تعمیر لباسشویی هیوندای در تهران

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید.
اجازه ندهید که به دلیل مشکلات کوچک ماشین لباسشویی شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون درخواست تعمیر لباسشویی هیوندای خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با نمایندگی تعمیر لباسشویی هیوندای  تماس بگیرید. ما با کمک متخصصین با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.بزرگراه بسیج- رسالت – فاطمی- گاندی- فلکه دوم تهرانپارس- فلکه سوم تهرانپارس- خاورشهر- هفت حوض- استادمعین- خیابان ایران- کیانشهر- یافت آباد- جماران- فرحزاد- جنت آباد- سبلان- هفت تیر- خیابان بهار- شهدا- امیرآباد- مجاهدین اسلام- طالقانی- شهید مدنی و تمامی نقاط تهران

 

جهت تعمیر لباسشویی هیوندای با نمایندگی ماشین لباسشویی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

44287993

22737566

77166615

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *