نمایندگی لباسشویی تی سی ال

نمایندگی لباسشویی تی سی ال

نمایندگی لباسشویی تی سی ال ، تعمیر لباسشویی تی سی ال

نمایندگی لباسشویی تی سی ال در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به تمامی مشتریان در سراسر تهران را دارد و تمامی تکنسین های تعمیر لباسشویی تی سی ال خود را با آموزش های تعمیرات این برند آشنا ساخته تا در کوتاه ترین زمان ایراد دستگاه را تشخیص دهند و کار تعمیر لباسشویی تی سی ال را بر عهده بگیرند.

ماشین لباسشویی یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه ای میباشد و با خراب شدن آن مشکلات و معضلات زیادی به وجود می آید و در و بهتر است برای اینکه ماشین لباسشویی شما یهو خراب نشود هر چند وقت یکبار برای سرویس ماشین لباسشویی خود با مرکز تعمیر لباسشویی تی سی ال تماس گرفته تا تعمیرکاران مجرب و ماهر شرکت برای سرویس ماشین لباسشویی شما به منزل شما اعزام شوند تا از خرابی ماشین لباسشویی خود پیشگیری کنید.

حال ممکن است لباسشویی شما مثل قبل کار نکند و مشکلی در کار کردن آن به وجود آید در این صورت بهترین کار این است در صورتیکه تخصص و علم تعمیر لباسشویی را ندارید به ماشین لباسشویی برای تعمیر دست نزنیدچون ممکن است باعث بروز مشکلات بیشتر شود وکار تعمیر را سخت تر کند.

اگر لباسشویی شما برند تی سی ال هست و نیاز به تعمیر دارد بهتر است بدون اینکه دستگاه را باز کنیدو با نمایندگی لباسشویی تی سی ال تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر لباسشویی تی سی ال شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

نمایندگی لباسشویی تی سی ال

نمایندگی لباسشویی تی سی ال

علت های خرابی مختلف موجود در ماشین لباسشویی

1-خوب نشستن لباسها

2-نچرخیدن دیگ لباسشویی

3-روشن نشدن لباسشویی

4-تخلیه نشدن آب لباسشویی

5-برق داشتن بدنه لباسشویی

6-کار نکردن کلیدهای لباسشویی

7-صدای زیاد و لرزش لباسشویی

8-بسته نشدن در لباسشویی

9-باز نشدن در لباسشویی

10-آبگیری خوب نکردن  لباسها

11-آبگیری لباسها تمام شده ولی عملیات بعدی را انجام نمیدهد

12-ریختن آب دیگ لباسشویی در حین کار

13-نشدن آب گرم لباسشویی یا به جوش آمدن آب لباسشویی

14-عمل نکردن دور خشک کن لباسشویی

15-نشان ندادن صفحه نمایش لباسشویی یا ارور دادن صفحه نمایش

در صورت بروز مشکلات بالا میتوانید با ما تماس بگیرید تا تکنسین مربوطه را نسبت به خرابی دستگاه شما به محل مورد نظرتان اعزام نماییم.

02177145282

02122737566

نمایندگی لباسشویی تی سی ال

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد که از مزایای قابل اهمیتی است چون افراد شاغل زیادی نیاز به تعمیر لباسشویی خانه خود هستند ولی چون زمان حضور در منزل را ندارند از آن صرفه نظر میکنند تا شرایطی محیا شود که در روزهای وسط هفته در خانه بمانند تا تعمیر کار به منزل آنها بیاید و یا روزی را مرخصی بگیرند و از کار خود بزنند برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از این رو نمایندگی لباسشویی تی سی ال تعمیر کاران ماهر و مجرب خود را در تمامی روزهای هفته حتی تعطیلات و جمعه ها هم برای تعمیرات لباسشویی میفرستد.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر  ماشین لباسشویی شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر لباسشویی تی سی ال  به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنند

تعمیر لباسشویی تی سی ال

نمایندگی لباسشویی تی سی ال

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی لباسشویی تی سی ال به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی لباسشویی تی سی ال اصل و اورجینال است و از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات لباسشویی تی سی ال را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی ماشین لباسشویی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما  دستگاه  خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و  لباسشویی را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیر لباسشویی تی سی ال دریافت میشود باتوجه به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.ری باید این نکته را متذکر شوم که این مرکز چون زیر نظر اصناف و نمایندگی میباشد نرخ مصوب شده ای را دارد و نمی تواند مبلغ بیشتری را دریافت کند. و هزینه تعمیر هم بستگی به خرابی دستگاه شما دارد و هزینه حدودی قبل از اعزام متخصصین به منزل شما توسط تعمیر کار که از خرابی دستگاه شما مطلع هست با خبر میشوید و در صورت تمایل میتوانید اجازه اعزام نیرو را به محل مورد نظر بدهید.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و در صورت تمایل میتوانید برای تایید تعمیر تعمیر کار را اعزام کنیم.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی لباسشویی تی سی ال با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند تی سی ال گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تی سی ال آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان مرکز با بررسی دقیق از نوع خرابی تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی به محل مورد نظر شما اعزام خواهند کرد.و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122737566

02177145282

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *