دسته‌بندی نشده

نمایندگی لباسشویی بنس

نمایندگی لباسشویی بنس ، تعممر لباسشویی بنس

نمایندگی لباسشویی بنس در تهران آماده ارائه هر گونه خدمات از قبیل سرویس و نصب و تعمیر لباسشویی بنس به شهروندان سراسر تهران و حومه است. نمایندگی لباسشویی بنس در نظر دارد تا با بهترین سرویس دهی به مشتریان خود رضایت آنها را گرفته باشد.

نمایندگی لباسشویی بنس

نمایندگی لباسشویی بنس

ویژگی نمایندگی لباسشویی بنس

نمایندگی لباسشویی بنس با ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی بنس در خدمت شما است . اگر شما نیز با گرفتار مشکلاتی با این لوازم خانگی شده اید همین اکنون با شماره های نمایندگی بنس  برای بهره مندی از خدمات تعمیر لباسشویی بنس در تماس باشید.

نمایندگی بنس برای تعمیر لباسشویی بنس دارای که در ماهر و مجرب است . در نمایندگی مهندسین شناخت کافی با برند مربوطه و البته تجربه ی لازم را دارند و همین امر سبب شده است در ارائه ی خدمات تعمیرات لباسشویی همواره رضایت کافی را کسب کنند .
اعتبار نمایندگی بنس رضایت شما عزیزان از بهره مندی خدمات تعمیر لباسشویی بنس است . تلاش و هدف نمایندگی در زمینه تعمیر لباسشویی این است که بهترین خدمات نصیب شما شود .

کارشناسان نمایندگی بنس افتخار این را دارد که در همه ی این مدت بتواند در زمینه ی تعمیرات لباسشویی رضایت عالی را کسب کرده و همواره مورد استقبال عمومی باشد .

تعمیر تخصصی  لباسشویی زیر نظر این نمایندگی سبب شده است که اینگونه خرابی ها دیگر به کابوس تبدیل نشود .

مطمعنا زمان برای شما باارزش‌ترین معیار برای انتخاب یک مرکز تعمیرات مناسب است. پس برای هر چه بیشتر شدن رضایت شما از ارائه خدمات، هماهنگ شدن کامل تکنسین با زمان انتخابی شما را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

با هدف تسریع و صرفه جویی در زمان، با ایجاد چهار شعبه تعمیراتی در شمال، جنوب، غرب و مرکز تهران، در هر کجا که باشید به شما نزدیک‌یم تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن برای انجام سرویس و تعمیر لباسشویی، کنارتان باشیم. همچنین برای انجام این کار تعمیرکار ان متخصصی را اعزام خواهیم کرد که به طور میانگین ۱۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی لباسشویی بنس را در سوابق کاری خود دارند.

برخی از اجزای لباسشویی

پمپ آب لباسشویی

مخزن شستشو

شیر ورودی آب

موتور ماشین لباسشویی

سوئیچ پاور (روشن/ خاموش)

میکرو سوئیچ

المنت (هیتر)

هیدروستات لباسشویی

ترموستات ماشین لباسشویی

تایمر

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

کاسه نمد ماشین های لباسشویی

پولی ماشین های لباسشویی

تسمه­ لباسشویی

علت های خرابی مختلف موجود در ماشین لباسشویی

1-خوب نشستن لباسها

2-نچرخیدن دیگ لباسشویی

3-روشن نشدن ماشین لباسشویی

4-تخلیه نشدن آب لباسشویی

5-برق داشتن بدنه لباسشویی

6-کار نکردن کلیدهای لباسشویی

7-صدای زیاد و لرزش لباسشویی

8-بسته نشدن در لباسشویی

9-باز نشدن در لباسشویی

10-آبگیری خوب نکردن  لباسها

11-آبگیری لباسها تمام شده ولی عملیات بعدی را انجام نمیدهد

12-ریختن آب دیگ لباسشویی در حین کار

13-نشدن آب گرم لباسشویی یا به جوش آمدن آب لباسشویی

14-عمل نکردن دور خشک کن لباسشویی

15-نشان ندادن صفحه نمایش لباسشویی یا ارور دادن صفحه نمایش

لباسشویی روشن نمی شود ، دلیل بروز این مشکل چیست 

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای لباسشویی رخ می دهد روشن نشدن لباسشویی است که روشن نشدن لباسشویی میتواند به دلایل مختلفی باشد که در ادامه با اصلی ترین دلایل روشن شندن لباسشویی آشنا میشویم .

برق دستگاه را چک کنید این امکان وجود دارد که دستگاه شما برق نداشته باشد 

دو شاخه دستگاه چک شود ، امکان خرابی در دوشاخه وجود دارد 

میکرو سوئیچ دستگاه و یا رابط های میکروسوئیچ قطع شده و یا دچار مشکل شده است 

هیدروستات دستگاه دچار خرابی شده است  

نرسیدن برقی از ترمینال به کلید اصلی 

کلید دستگاه خراب است .

اگر با بررسی و برطرف کردن مشکلات بالا دستگاه شما روشن نشد میتوانید به نمایندگی لباسشویی بنس بنس مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر لباسشویی بنس

تعمیر لباسشویی بنس

مزیت های نمایندگی تعمیر لباسشویی بنس

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت  میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته اشاره کرد ، افرادی که شاغل هستند و در روزهای هفته نمیتوانند در منزل باشند این ویژگی مرکز برای آنها بسیار مفید بوده و میتوانند با پر کردن فرم انتهای صفحه یا شماره گیری با مرکز تعمیرات از سرویس دهی این مرکز بهره مند شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر ماشین لباسشویی شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر لباسشویی به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن لباسشویی شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر لباسشویی بنس چون به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی، اصل و اورجینال است و از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات لباسشویی را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی ماشین لباسشویی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما ماشین لباسشویی خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و ماشین لباسشویی را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیر ماشین لباسشویی دریافت میشود ، به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی بنس با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند بنس و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی  آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

بنس به عنوان یک برند معروف ایرانی که طرفداران زیادی دارد توانسته بخش زیادی از کیفیت و خلاقیت را در تولید محصولات خود پیاده کند.

با پیاده سازی و نوآوری های ایجاد شده، برای تعمیرات لباسشویی باید از متخصصین همین شرکت استفاده نمود زیرا دیگر افراد تجربه ی کافی در این زمینه نخواهند داشت. به همین خاطر است که امروزه تعداد افرادی که به مراکز مجاز تعمیرات لباسشویی  مراجعه می کنند بسیار بیشتر شده اند.

جهت تعمیر لباسشویی با نمایندگی ماشین لباسشویی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

44287993

22737566

77147330

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *