نمایندگی ظرفشویی زیرووات

نمایندگی ظرفشویی زیرووات

نمایندگی ظرفشویی زیرووات ، تعمیر ظرفشویی زیرووات

نمایندگی ظرفشویی زیرووات در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی زیرووات به تمامی شهروندان ساکن تهران میباشد و در صورت نیاز به تعویض قطعه برای تعمیر ظرفشویی زیرووات شما از قطعات اورجینال برای تعمیرات آن استفاده میکنند این مجموعه زیر نظر اتحادیه کار میکند و تمامی هزینه های دریافتی برای تعمیر ظرفشویی زیرووات مصوب و نظارت شده است .

در صورت اتمام زمان گارانتی دستگاهتان میتوانید با نمایندگی ظرفشویی زیرووات تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ظرفشویی زیرووات شما به محل اعزام شوند و ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهند و از آسیب رساندن به اجزای دیگر ماشین ظرفشویی شما جلوگیری کنند.

نمایندگی ظرفشویی زیرووات

تعمیر ظرفشویی زیرووات

سرویس و تعمیر ظرفشویی زیرووات

سرویس ماشین ظرفشویی زیرووات اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی پس از عیب یابی رفع شود دستگاه شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.

در زمان سرویس ماشین ظرفشویی زیرووات توسط سرویس کاران هومیکسو تمامی لوله ها و اتصالات موتور، عملکرد دستگاه و خشک کن با دقت چک  شده و در صورت نیاز قطعه معیوب تعمیر یا با قطعات اصلی تعویض می شود، در صورت لزوم فیلتر ظرفشویی تعویض  شده و صدا و میزان لرزش موتور در هنگام کار مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد تا ظروف پس از شستشو کدر نشده و روی آن خط و خش نداشته باشد.

در صورت سروی منظم ظرفشویی خود نیاز خود را به تعمیر ظرفشویی زیرووات توسط تکنسین های مجرب نمایندگی ظرفشویی زیرووات کم خواهید کرد.

نکات لازم برای استفاده صحیح از ظرفشویی

دقت کنید دقیقا به همان اندازه پیشنهادی، پودر داخل ماشین ظرفشویی بریزید. پودر بیش تر روی ظرف ها باقی می ماند و مقدار کم تر آن باعث کثیف ماندن ظروف می شود.
2- تنها زمانی که ماشین ظرفشویی پر است، شستشو را آغاز کنید. در صورت پر نبودن، برای از بین بردن بوی غذا از دور آبکشی استفاده کنید.
3- از مایع براق کننده استفاده کنید. براق کننده، کشش سطحی آب را کم کرده و مانع ایجاد لکه آب روی ظروف می شود. به خصوص در جاهایی که آب سخت دارند، باعث خشک شدن زودتر ظروف شده و در مصرف انرژی در دور خشک کن صرفه جویی می کند.
4- ظرف ها را با کم ترین درجه حرارت خشک کنید. حرارت زیاد روی لیوان های بلور لکه به جا می گذارد.
5- ظروف زیر را داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
آکریلیک، قطعات چسب دار، تمام آلومینیوم، آنتیک، برنز، چدن، ظروف چینی با تزیینات متالیک، کریستال، ظروف پلاستیکی که برچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند، کارد و چنگال با دسته های استخوانی، پلاستیک، چوبی یا منبت کاری شده، قاشق و چنگال های طلایی، آهنی، چاقوها، بسیاری از تابه و قابلمه های نچسب، شیشه شیر، ظروف مفرغی، ابزارهای پلاستیکی، قوطی و قاشق های چوبی.
6- پودر را روی قاشق و چنگال های نقره ای نریزید، چون لکه های قهوه ای و کدر ایجاد می کند.
7- قرار دادن بیش از حد قاشق و چنگال داخل سبد مخصوص، موجب خش افتادن آن ها می شود.
8- فلزهای مختلف را با هم داخل ماشین قرار ندهید. بشقاب های نقره و قاشق و چنگال های فولاد ضد زنگ را حتی در دور آبکشی ساده، همزمان داخل ماشین نگذارید. واکنش بین دو فلز به هر دو آسیب می رساند. چاقوها را به دلیل لبه فلزی از ظروف نقره دور نگه دارید.

نمایندگی ظرفشویی زیرووات

تعمیر ظرفشویی زیرووات

عیب یابی ظرفشویی که روشن نمیشود

برای عیب یابی ظرفشویی که روشن نمیشود، موارد زیر را بررسی نمایید:

  • پریز برق
  • دوشاخه
  • موتور
  • برد الکترونیکی
  • میکروسوئیچ
  • سیستم برقی دستگاه

برای حل مشکل روشن نشدن ظرفشویی، ابتدا پریز برق را چک کنید که ظرفشویی به برق متصل باشد و از جریان داشتن برق در پریز نیز اطمینان حاصل کنید،یکی دیگر از عللی که میتواند موجب روشن نشدن ماشین ظرفشویی شود خراب بودن میکروسوئیچ درب ظرفشویی است.همچنین فیوزحرارتی ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که اگر حرارت دستگاه بیش از حد بالا برود دستگاه اجازه روشن شدن نخواهد داشت.خراب شدن چفت درب که وظیفه بسته و قفل نگه داشتن درب دستگاه را دارد نیز یکی دیگر از علت های روشن نشدن ماشین ظرفشویی است. موتور ، برد الکترونیکی ، سیستم برقی دستگاه از دیگر عللی است که باید توسط تکنسین متخصص نمایندگی ظرفشویی زیرووات  بررسی و تعمیر شود.

عیب یابی درب ماشین ظرفشویی که قفل نمیشود

برای عیب یابی درب ماشین ظرفشویی که قفل نمیشود، موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا مجددا درب را باز و بسته کنید.
  • اگر همچنان قفل درب عمل نکرد قفل درب و سوئیچ قفل درب را چک کنید.
  • در صورت سالم نبودن بایدآن ها را تعویض کنید.
  • رفع عیب ماشین ظرفشویی که بوی بد میدهد

    برای رفع عیب ماشین ظرفشویی که بوی بد میدهد موارد زیر را بررسی نمایید:

    • فیلتر کف، پمپ تخلیه و شیلنگ خروجی فاضلاب را بررسی نمایید و از هرگونه گرفتگی برطرف نمایید.

    برای رفع عیب:

    • ابتدا دستگاه را از هرگونه مواد غذایی پاک کنید.
    • یک محلول یک استکان سرکه و یک قاشق جوش شیرین آماده نمایید.
    • محلول را در کف ظرفشویی بریزید.
    • سپس ظرفشویی را بدون ظرف روشن کنید و اجازه دهید یک دور کامل عملیات کوتاه مدت شستشو انجام شود.
  • ثبت سفارش تعمیرات ظرفشویی در مناطق مختلف تهران:

شمال:22737566

غرب:44287993

شرق :77145282

جنوب :33142528

  • با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی دقیق از خرابی دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام خواهند کرد.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *