تعمیر کولر گازی سوزوکی

تعمیر کولر گازی سوزوکی

تعمیرکولر گازی سوزوکی

تعمیر کولر گازی سوزوکی در نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی

از آنجا که کولر گازی یک وسیله مدرن است و مشکلات کولر گازی عمدا به دو دسته غیر تخصصی و تخصصی تقسیم میشود که مشکلات غر تخصصی مشکلاتی هستند که ما با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات کولر گازی میتوانیم برخی از مشکلات پیش پا افتاده کولر گازی را برطرف کنیم اما برخی از مشکلات هستند که برطرفل کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات تخصصی برای دستگاه خود به نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند .

تعمیر کولر گازی سوزوکی

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی

دوستان عزیزی که به دنبال نمیادگی تعمیر کولر گازی سوزوکی برای تعمیر و یا تعویض قطعه هستند میتوانند به نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند ، نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی با داشتن کادری مجرب ، تکنسین های دوره دیده ، با تجربه و متعهد آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر لباسشویی به شما دوستان عزیز است . این نکته قابل توجه است نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی در صورت خرابی قطعه ، قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه خراب می کند . دوستان عزیز می توانید در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

اجزای تشکیل دهنده کولر گازی

قسمت های مکانیکی

کمپرسور ( موتور )

کندانسور ( تقطیر کننده )

اواپراتور ( تبخیر کننده )

گاز مبرد ( گاز خنک )

لوله مویی یا اکسپنشن

قسمت های الکترونیکی

الکتروموتور فن به همراه پروانه

برد الکتریکی

فیوز حرارتی اتوماتیک

سنسور ها

خازن

تابلو برق

تعیمر

تعمیر کولر گازی سوزوکی در نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی

مشکلات متداول لباسشویی و دلایل بروز آن ها

کولر گازی بوی بد می دهد

کولر گازی پرتاپ کمی دارد

نشست آب از کولر گازی خاموش

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوزوکی

کولر گازی بوی بد می دهد ، دلیل بروز این مشکل چیست

لوله های کولر گازی را چک کنید سینی کولر گازی را نیر چک کنید که دچار آب گرفتی نشده باشد زیرا در صورت آب گرفتی باعث برگشت آب به ، دیوار ها و سقف میشود که باعث خرابی ، ایجاد و رشد کپک و قارچ  میشود  ، شما دوستان عزیز میتوانید با سرویس دوره ای از بروز این مشکل جلوگیری کنید .

کولر گازی پرتاپ کمی دارد ، دلیل پرتاپ کم کولر گازی چیست

اصلی ترین دلیل بروز این مشکل کثیفی در فیلتر هاست که ، کثیفی فیلتر با گرد و غبار باعث میشود تا پرتاب باد پر قدرت نباشد . تنها راه حل برطرف کردن این مشکل تعویض و یا تمیز کردن فیلتر ها است که تمیز و یا تعمیر فیلتر شامل  سرویس دوره ای میشود

نشست آب از کولر گازی خاموش ، دلیل نشست آب از کولر خاموش چیست

زمانی که گاز کولر گازی کم باشد ، پنل و لوله های فین دچار یخ زدگی میشود ، این یخ زدگی در زمان خاموشی دستگاه آب شده است و از پنل کولر گازی نشست می کند ، شما دوستان عزیز میتوانید با سرویس دوره ای دستگاه از بروز این مشکل جلوگیری کنید .

دفترچه راهنمای تعمیر کولر گازی سوزوکی

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر کولر گازی سوزوکی   

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر کولر گازی سوزوکی خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر کولر گازی سوزوکی آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر کولر گازی سوزوکی در نمایندگی چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *